Haribo macht Kinder froh und Erwachsene ebensoquote:Op zondag 2 maart 2025 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
zakje haribo beertjes zal wel bij een kaart oid van iemand hebben gezeten, drama om niks weer
Zal wel iets West-Vlaams zijn. Niels was er ook er goed inquote:Op zondag 2 maart 2025 16:39 schreef Snensie het volgende:
Ik zet het gewoon nog een keer neer. Ik vind pootje onderontwikkeld omdat hij alleen zijn eigen taaltje kent wat de rest van de wereld niet begrijpt enkel die paar mensen uit dat gehucht waar hij vandaan komt. En hij is er nog trots op ook. Ik kan er niet meer naar kijken. Ik vind het een viezerik ook met zijn geschijt de hele dag door 🤮
Nou schijnt het ook niet zo heel moeilijk te zijn om wat verstaanbaarder te spreken, maar het boeit hem geen zak.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:39 schreef Snensie het volgende:
Ik zet het gewoon nog een keer neer. Ik vind pootje onderontwikkeld omdat hij alleen zijn eigen taaltje kent wat de rest van de wereld niet begrijpt enkel die paar mensen uit dat gehucht waar hij vandaan komt. En hij is er nog trots op ook. Ik kan er niet meer naar kijken. Ik vind het een viezerik ook met zijn geschijt de hele dag door 🤮
Dat is gewoon onbeschoftquote:Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef Folies het volgende:
[..]
Nou schijnt het ook niet zo heel moeilijk te zijn om wat verstaanbaarder te spreken, maar het boeit hem geen zak.
Ik begin er al aardig aan te wennen. Het helpt ook wel dat ik op TV de Belgische politie van CIWES vaak zie. Al doende leert men elke keer iets bijquote:Op zondag 2 maart 2025 16:40 schreef Folies het volgende:
[..]
Nou schijnt het ook niet zo heel moeilijk te zijn om wat verstaanbaarder te spreken, maar het boeit hem geen zak.
Ik doe er mijn best niet voor. Hij mocht van mij 5 weken geleden al vertrokken zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begin er al aardig aan te wennen. Het helpt ook wel dat ik op TV de Belgische politie van CIWES vaak zie. Al doende leert men elke keer iets bij
Staat ook op insta van BB.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:37 schreef OmaJacky het volgende:
Op de fb site van Oliver staat de kleding waarin de bewoners volgens hun gekleed gaan.
Dit is geen normaal Vlaams maar plat west Vlaams wat hij spreekt. Het zou hetzelfde zijn als ze er volgende keer een Fries inzetten die alleen maar Fries spreekt. Of een Chinees of een Zweed oid.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begin er al aardig aan te wennen. Het helpt ook wel dat ik op TV de Belgische politie van CIWES vaak zie. Al doende leert men elke keer iets bij
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 2 maart 2025 16:43 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik doe er mijn best niet voor. Hij mocht van mij 5 weken geleden al vertrokken zijn.
Jammer als Mattheus weer piraat zal zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Staat ook op insta van BB.
Jordy als rubber eendje, Jane en Axel als luigi,Charice als roodkapje, Jolien als pipi langkous, David als ernie,keanu als tapdanser, Matt als piraat,
Ben ik het ook mee eensquote:Op zondag 2 maart 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
Jordy denkt echt dat hij zo ontzettend grappig is.
Jordy: Wat ik het allerergst vind is dat ik voor iedereen 1 euro overliet, maar David alles weggepakt heeft.
Wat ik het allergrappigst vind is dat hij hier zo ontzettend zijn eigen glazen mee ingooit. Hij overspeelt zijn hand door zijn arrogantie
Jolien heeft ook nog een censuurquote:Op zondag 2 maart 2025 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy moet even rekeninghouden met de censuur die tegen hem gebruikt gaat worden zodat hij niet zijn extra stemmen kan inzetten deze week. daar waren pootje en axel over aan het smoezen voor het douchen
mhmmm dat kan dan nog leuk worden als ze elkaar allemaal vastzettenquote:
Sharice kan nog alles of één van de GC’s weghalenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mhmmm dat kan dan nog leuk worden als ze elkaar allemaal vastzetten
Snap dat maar een groniger of Drents of wat dan ook hebben op school nederlands leren praten....misschien is dat niet bij de vlamingen.....en kunnen ze gewoon in dialect blijven praten.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dit is geen normaal Vlaams maar plat west Vlaams wat hij spreekt. Het zou hetzelfde zijn als ze er volgende keer een Fries inzetten die alleen maar Fries spreekt. Of een Chinees of een Zweed oid.
Klopt, zij hadden het hier na het spel over omdat Sharice voor het spel opving dat Jordy tegen Jolien zei dat ie dit van plan was.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:01 schreef Snensie het volgende:
Vanmorgen hadden Sharice, Axel en pootje het er zelf over om he5 hele bedrag te pakken maar ze vonden het te weinig.
Daarom zo hypocriet als wat. Ze kunne jordy erop zetten maar wil niet zeggen dat hij eruit gaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:01 schreef Snensie het volgende:
Vanmorgen hadden Sharice, Axel en pootje het er zelf over om he5 hele bedrag te pakken maar ze vonden het te weinig.
Het zegt ook wat over jezelf dat je jezelf niet verstaanbaar wil maken. Ik zou hem standaard in het Grieks van repliek dienen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap dat maar een groniger of Drents of wat dan ook hebben op school nederlands leren praten....misschien is dat niet bij de vlamingen.....en kunnen ze gewoon in dialect blijven praten.
Of Mattie in het Portugeesquote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het zegt ook wat over jezelf dat je jezelf niet verstaanbaar wil maken. Ik zou hem standaard in het Grieks van repliek dienen.
En toch laten ze Jordy als eerste naar binnen gaan ondanks die informatie. Dat vind ik dus een beetje dom en slecht het spel spelenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, zij hadden het hier na het spel over omdat Sharice voor het spel opving dat Jordy tegen Jolien zei dat ie dit van plan was.
Dacht dat het weer verandert was.....Pootje gaat eerst en moet alles kopen want hij staat toch op de bank denken ze.....En Axel houdt zijn geld......enige waar ze mee zaten is dat Keanu eigen aan de beurt is.....quote:Op zondag 2 maart 2025 17:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En toch laten ze Jordy als eerste naar binnen gaan ondanks die informatie. Dat vind ik dus een beetje dom en slecht het spel spelen
Ja, dat is het ook!quote:Op zondag 2 maart 2025 17:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En toch laten ze Jordy als eerste naar binnen gaan ondanks die informatie. Dat vind ik dus een beetje dom en slecht het spel spelen
Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Oh, wat knapquote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het zegt ook wat over jezelf dat je jezelf niet verstaanbaar wil maken. Ik zou hem standaard in het Grieks van repliek dienen.
Gyrosquote:Op zondag 2 maart 2025 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, wat knapIk ken van het Frans, Italiaans, Engels, Duits en Japans wel een stuk of tien woorden, maar Grieks...
... Kalimera ?
Schuurt lekker de maagquote:Op zondag 2 maart 2025 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
je ziet de zand nog zitten op die prei, lekker bezig jane
Bah dat vind ik zo smerig....hoef maar een korreltje te proeven en het beland in de prullebak.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
je ziet de zand nog zitten op die prei, lekker bezig jane
Typisch voor West-vlamingen en Antwerpenaars. Niet allemaal natuurlijk, maar het is heel hard ingeburgerd bij hun om hun taaltje te blijven spreken.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dit is geen normaal Vlaams maar plat west Vlaams wat hij spreekt. Het zou hetzelfde zijn als ze er volgende keer een Fries inzetten die alleen maar Fries spreekt. Of een Chinees of een Zweed oid.
Καλημέρα 🙂quote:Op zondag 2 maart 2025 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, wat knapIk ken van het Frans, Italiaans, Engels, Duits en Japans wel een stuk of tien woorden, maar Grieks...
... Kalimera ?
bedoelt hij niet hetzelfde als bij ons filet americain?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:17 schreef mazaru het volgende:
Axel en Jane moeten maar eens bij Pootje langskomen. Dan krijgen ze een pistoletje met rauw gehakt. Superlekker juicht hij.
Rare jongens die Belgen
Ben jaloers op die talenwonders hierquote:Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: vroegah om vier uhr toetjuh botrhm met hehakt
Bedoelt hij misschien file american? Of taartaar << heb ik ook wel eens rauw taar taartje op een broodje gegeten met ui en een eiquote:Op zondag 2 maart 2025 17:17 schreef mazaru het volgende:
Axel en Jane moeten maar eens bij Pootje langskomen. Dan krijgen ze een pistoletje met rauw gehakt. Superlekker juicht hij.
Rare jongens die Belgen
Hij heeft zo;n leuke kop ook als hij lacht. Mooie tanden maar daar ziet me toch een hork onder,,,,,die durf je nog niet eens mee te nemen naar je ouders.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:17 schreef mazaru het volgende:
Rare jongens die Belgen
Oh dat zou kunnen. Dat is ook rauwquote:Op zondag 2 maart 2025 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
bedoelt hij niet hetzelfde als bij ons filet americain?
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bedoelt hij misschien file american? Of taartaar << heb ik ook wel eens rauw op een broodje gegeten met ui en een ei
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]dat zei Verida ook al. Ik zat aan gewoon gehakt te denken
Ik vind het geen hork hoor. Er zitten er daar een paar die ik zeker niet mee zou nemen naar familie. Maar Pootje zou ik wel durven. Ik denk dat hij heel sociaal is.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft zo;n leuke kop ook als hij lacht. Mooie tanden maar daar ziet me toch een hork onder,,,,,die durf je nog niet eens mee te nemen naar je ouders.
Preparee verstond ikquote:Op zondag 2 maart 2025 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]gewoon gehakt.. filet americain heet anders daar.. zei hij net wel maar kon er niks van maken
Weet je wat het is. Ik vind het bv fijn om mensen te verstaan of om me verstaanbaar te maken. Ik begrijp zijn instelling gewoon niet en vind het dom overkomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
... Kalimera ?
Jaaa dat is hetquote:
Dat gingen ze toch beide doen......vanmorgen had hij het er nog over met Jane.....quote:Op zondag 2 maart 2025 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Axel team ( en ik ook) het vreemd en hypocriet vinden dat Jordy ineens van alles jat inclusief geld omdat hij de eerste maand er erg fel op was om alles te delen. Hij heeft daar zelfs uren over lopen door zagen. Het moest en zou eerlijk verlopen. Zij afkeer van Axel is juist daardoor begonnen.
Moet heel eerlijk bekennen dat al ik gehakt klaar maak altijd wel stiekem een stukje van het gekruide gehakt pik.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bedoelt hij misschien file american? Of taartaar << heb ik ook wel eens rauw taar taartje op een broodje gegeten met ui en een ei
Maatjes veel Belgen houden ervanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wij, Nederlanders eten rauwe haring...![]()
Hoe denken Belgen daarover?
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gingen ze toch beide doen......vanmorgen had hij het er nog over met Jane.....
[..]
Moet heel eerlijk bekennen dat al ik gehakt klaar maak altijd wel stiekem een stukje van het gekruide gehakt pik.
ja want hij ging naar vriendje zonder afspraak te maken, en dan was hij nie thuis he.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:24 schreef mazaru het volgende:
Keanu zegt dat hij ook de tijd zonder technologie heeft meegemaakt. Dat lijkt me nou echt heel erg sterk.
Ja ik ook. Het was echt een gezellig gesprek en bovendien verstond ik Pootjequote:Op zondag 2 maart 2025 17:23 schreef Rhosyn het volgende:
Oh jammer ik vond het leuk om te luisteren naar Pootje en Jane
Dat was Jeffrey die het niet kon verkroppen dat anderen een euro of wat meer pakten. En toen begon Elsa ook alles uit te tellen. Tot op de M&M precies.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Axel team ( en ik ook) het vreemd en hypocriet vinden dat Jordy ineens van alles jat inclusief geld omdat hij de eerste maand er erg fel op was om alles te delen. Hij heeft daar zelfs uren over lopen door zagen. Het moest en zou eerlijk verlopen. Zijn afkeer van Axel is juist daardoor begonnen.
Ah dan moet het wel zo zijn natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja want hij ging naar vriendje zonder afspraak te maken, en dan was hij nie thuis he.
Af en toe lijkt het me dat hij er inderdaad een beetje moeite voor probeert te doen, maar zijn kennis is beperkt omdat hij nooit de noodzaak heeft gehad om zich buiten West-Vlaanderen verstaanbaar te maken, denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik vind het bv fijn om mensen te verstaan of om me verstaanbaar te maken. Ik begrijp zijn instelling gewoon niet en vind het dom overkomen.
Hij is vooral onverstaanbaar als hij met Belgen praat. Maar zoals hij net met Jane aan het praten was was hij prima te verstaan.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe lijkt het me dat hij er inderdaad een beetje moeite voor probeert te doen, maar zijn kennis is beperkt omdat hij nooit de noodzaak heeft gehad om zich buiten West-Vlaanderen verstaanbaar te maken, denk ik.
Dan is het eten jatten dus nu ook wel klaar lijkt mij goed eten weggooien of extra eten achterhouden is hetzelfdequote:Op zondag 2 maart 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
Gebruiken ze de bovenkant van de prei niet![]()
Krijgt Jordy daar geld voor elke keer dat hij dit roept?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
buiten wisselt de stream
nu weer buiten. keanu matti jordy
matti: hoe is de sfeer binnen?
Jordy: TOP SPEL, TOP PROGRAMMA, TOP SPEL![]()
Is dat dezelfde Jordy die compleet uit zijn plaat ging toen iemand 100 euro meer pakte uit de pot?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jory: Pootje zei: was niet handig om te doen vanmiddag
jordy had gezegd: nee maar was wel grappig..
mensen moeten eens niet zoveel zeuren
genieten van het spel
genieten van het leven
geen gemekker
Haha sorry inkoppertje 😉 maar zijn kennis is (denk ik) inderdaad erg beperkt.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe lijkt het me dat hij er inderdaad een beetje moeite voor probeert te doen, maar zijn kennis is beperkt omdat hij nooit de noodzaak heeft gehad om zich buiten West-Vlaanderen verstaanbaar te maken, denk ik.
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat hij dit zooooo vaaak zegt en mensen zich daar in het huis aan storen ookquote:Op zondag 2 maart 2025 17:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt Jordy daar geld voor elke keer dat hij dit roept?
Hij denkt dat hij daar populair mee is gewordenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt Jordy daar geld voor elke keer dat hij dit roept?
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Jordy die compleet uit zijn plaat ging toen iemand 100 euro meer pakte uit de pot?
'Pistolet met rauw gehakt' is heel normaal hier hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bedoelt hij misschien file american? Of taartaar << heb ik ook wel eens rauw taar taartje op een broodje gegeten met ui en een ei
Ik ook eigenlijk.....je hoort het en ik vul zelf aan zeg maar om alles top te vinden....en dat je sommige bewoners zit kijken en hij gaat gewoon door,quote:Op zondag 2 maart 2025 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat hij dit zooooo vaaak zegt en mensen zich daar in het huis aan storen ook![]()
Toen hadden ze helemaal niets, geen eten of wat dan ook. Was het begin. Zelf heeft axel 10000 gekregen want jolien maakte geen kans met jane en hem samen. Is ook apart geweest toen.quote:
Hij heeft niet door dat hij ook koffie voor Pootje maakt, wat dus niet mag want Pootje slaapt niet in de suite.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Axel moet stoppen waar hij mee bezig is.
Axel: Waarom? Ik ga koffie zetten.
Even later, wat doe ik verkeerd?, zeg het mij
Geen reactie meer van BB
Oh wat een slap excuus, vind ze hem niet mooi of te mooi voor daar.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: mijn vriendinnen hebben een la met kleding bij mij thuis en ik heb dit daaruit gepakt (trui)
Ja ik ook pik ook altijd van het rauwe aangemaakte gehakt heerlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gingen ze toch beide doen......vanmorgen had hij het er nog over met Jane.....
[..]
Moet heel eerlijk bekennen dat al ik gehakt klaar maak altijd wel stiekem een stukje van het gekruide gehakt pik.
Zie je dat dacht ik wel.....quote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij ook koffie voor Pootje maakt, wat dus niet mag want Pootje slaapt niet in de suite.
Echt? Dat is ook raar. Dus Pootje moet koffie met de hand zetten?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij ook koffie voor Pootje maakt, wat dus niet mag want Pootje slaapt niet in de suite.
ze mochten geen merkkleding mee naar binnen nemenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh wat een slap excuus, vind ze hem niet mooi of te mooi voor daar.
Ik hou van oversized. Ik vind hem gaafquote:Op zondag 2 maart 2025 17:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ze mochten geen merkkleding mee naar binnen nemen
Dus mazzel dat er iets van haar vriendinnen lag
ja, in de suite hebben ze een koffiezetapparaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Dat is ook raar. Dus Pootje moet koffie met de hand zetten?
Ja, daarom snap ik de andere ook wel weer. In de suite staat 4flessen wijn.....niemand mag het hebben behalve hun 3. In begin ging Jane demonstratief in de kamer ervan drinken maar ze zit daar al vijf weken dus voor haar is het nu ook gewoon....ze hebben ook hun eigen huid en haar verzorging,,,,,,elke week weer aangevuld.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Dat is ook raar. Dus Pootje moet koffie met de hand zetten?
haar extensions zullen wel aan het uitvallen zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt wel of dat haar van jane steeds dunner wordt.
Oja die heeft fake haarquote:Op zondag 2 maart 2025 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haar extensions zullen wel aan het uitvallen zijn
Toen had men nog maar 400 euro maxquote:Op zondag 2 maart 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Jordy die compleet uit zijn plaat ging toen iemand 100 euro meer pakte uit de pot?
Ik snap wel dat hij moe is.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: gaat het wel goed maatje
Jordy: ja ik ben moe.. van al dat nadenken wat ik met de poen ga doen
Nee daar zit de meeste smaakquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las net over dat bovenste van de prei weggooien doe ik ook altijd jullie niet dan ???
Ben net half uurtje thuis. Maar ik had als ik Jane was een paar pestklappen verkocht hoe die net bij de keuken stond met zijn geld te pochen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Hznootje het volgende:
God het is net zo’n clubje kleine kinderen met de M&M’s..
staat idd als suggestie op xquote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef ledn81 het volgende:
woord van 14 letters was het toch?
Jolleke en Keanu hebben al diverse keren in de vending gekeken zeiden ze net tegen elkaar.
vendingmachine = 14 letters
O ok nooit geweten ,lijk keanu welquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las net over dat bovenste van de prei weggooien doe ik ook altijd jullie niet dan ???
echt een zielig ventjequote:Op zondag 2 maart 2025 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Al die suiker is al op he, is toch niet normaal?! En ik zei he, al die lepels zou erin, man m'n nieren gaan eraan"
Zegt ie met z'n mond vol M&M's ..
Ging over zout gebruikquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
echt een zielig ventje
niet het lef hebben om er iets van te zeggen als hij staat te kijken bij het koken, maar ook dit weer achteraf.
Waar is ze nu mee bezig....quote:Op zondag 2 maart 2025 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Slaat nergens op wat jane nu komt vragen.
Als de rest (alle 8) ermee akkoord is, prima toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh er is 30 euro betaald door keanu voor die m en m's. Jordy zegt als een van jullie volgende week mag kiezen pak dan geld van mij ervoor.
Hij zij het wel tegen Jane over het vele zoutquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
echt een zielig ventje
niet het lef hebben om er iets van te zeggen als hij staat te kijken bij het koken, maar ook dit weer achteraf.
Misschien wil ze naar huis en hoopt dat ze op haar stemmen dat ze vrijdag weg kan...quote:
Het spel zorgt voor tweedelingquote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is het niet Jordy die zorgt voor twee deling met zijn snoep voor een select groepje en samen op eten in een andere kamer.?
Nee hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is het niet Jordy die zorgt voor twee deling met zijn snoep voor een select groepje en samen op eten in een andere kamer.?
Zelfs als Belg zijnde is zijn gebrabbel onverstaanbaar. Je zit in een tv-programma, doe dan toch moeite.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:39 schreef Snensie het volgende:
Eens, ben wel heel benieuwd hoe hij de pimp opdracht gaat doen want hij is vlgs mij wel de meest creatieve van deze 8quote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef jooba het volgende:
[..]
Zelfs als Belg zijnde is zijn gebrabbel onverstaanbaar. Je zit in een tv-programma, doe dan toch moeite.
Hij komt als een lompe boer over. in het begin had ik hem hoog zitten maar nu erger ik mij aan hem.
Ik moet er niet aan denken. Eikebahquote:Op zondag 2 maart 2025 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wij, Nederlanders eten rauwe haring...![]()
Hoe denken Belgen daarover?
Is dat een reactie op mij?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:27 schreef ledn81 het volgende:
Lekker zelf laten bepalen hoeveel M&M's iemand eten wil. Vind het ook wel raar als iemand er de pot M&M's onder zijn kussen verstopt.
gehakt, prei en rijst?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:33 schreef rinardo het volgende:
De bewoners zijn heerlijk aan het eten, van de nieuwe weekly basics, Kip met rijst en paprika.
[ link | afbeelding ]
Dat luxe zoals de wijn koffie en smeersels is er nog geen vijf weken.. dat is er nu voor de tweede week, is sinds de suite in “luxe” is veranderd.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik de andere ook wel weer. In de suite staat 4flessen wijn.....niemand mag het hebben behalve hun 3. In begin ging Jane demonstratief in de kamer ervan drinken maar ze zit daar al vijf weken dus voor haar is het nu ook gewoon....ze hebben ook hun eigen huid en haar verzorging,,,,,,elke week weer aangevuld.
Dat dus, ik dacht waar halen ze dit vandaan, daarom heb ik die weekly basics er bij gezet, ik denk huh?quote:
Jolien is gek op worst.. vooral die ze in een parenclub hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: volgens mij heb ik prei wel al eens gehad.. waar zit prei allemaal in![]()
Jolien eet het meestal met worsten of zo
Het is gewoon rijst, paprika en prei. Dat heb ik gezien. Zit nog wat kruiden, sambal en wellicht paprika van vorige week doorheenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat dus, ik dacht waar halen ze dit vandaan, daarom heb ik die weekly basics er bij gezet, ik denk huh?
Hij verwijt altijd de anderen alles terwijl hijzelf de veroorzaker is.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
grappigquote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolien is gek op worst.. vooral die ze in een parenclub hebben
Zei ze dat?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
oh my god je moet je toch doodschamen als je ouders kijken en je dit zegt op tv voor zoveel kijkersquote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maar ze komt wel graag in parenclubs heeft ze gezegd dus dacht dan lust ze vast worst
Gul zijn met andermans geld. Charmingquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh er is 30 euro betaald door keanu voor die m en m's. Jordy zegt als een van jullie volgende week mag kiezen pak dan geld van mij ervoor.
Absoluut! Maar ik denk dat wij dat verkeerd zienquote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Neehee die was voor Evaquote:Op zondag 2 maart 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
Jane wel ijs eten maar wil lactosevrije kaas?
Dat weten die andere toch niet. Tweedeling is op dit moment redelijk normaal. Dat was de afgelopen jaren al steeds.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ook dat is hard en smaakt bitter.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ga de discussie niet iedere keer meer aan met sommige.quote:
Nou, die vrouw bij omroep max die gooide er een hele prei bij en ik dacht jemig, dat kan dus ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik ook dat is hard en smaakt bitter.
Ze zal wel intolerant zijn .ben ik ook voor gluten af en toe wat daarvan eten is geen probleem maar grote hoeveelheden of dagen achter elkaar is een probleemquote:
Dat kan en dat zou ik ook een naaistreek vinden net als het achterhouden van eten/lekkers.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet iedere keer meer aan met sommige.
De volgende keer mag een DM ook gewoon beslissen, we hebben geen eten, we gaan weer over op slob en dan sneaky zeggen "moest van BB".
Ik denk het ookquote:Op zondag 2 maart 2025 19:01 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze zal wel intolerant zijn .ben ik ook voor gluten af en toe wat daarvan eten is geen probleem maar grote hoeveelheden of dagen achter elkaar is een probleem
Jordy bepaalt alles in dat groepje. En mochten ze onverhoopt een keer iets uit zichzelf doen dan wordt hij woest en gaat mokkend op bed liggen schelden.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
keano betaald en jordy bepaalt wanneer en hoeveel ze krijgen?
Vanmiddag zei Keanu tegen Jordy weet je wat ik wil ? En toen hebben ze de m&m s gepakt en hebben ze er samen 2gegeten. De 4 weten waar het ligt en ze kunnen er allemaal bijquote:Op zondag 2 maart 2025 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij nam Jordy Keanu daarom mee hij had geld.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
zo he.....zomaar twee gegetenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:04 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei Keanu tegen Jordy weet je wat ik wil ? En toen hebben ze de m&m s gepakt en hebben ze er samen 2gegeten. De 4 weten waar het ligt en ze kunnen er allemaal bij
Daarom, wij zouden alles eerlijk samen delen, geen gekloot met eten en snoep.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat kan en dat zou ik ook een naaistreek vinden net als het achterhouden van eten/lekkers.
Ik zie het probleem niet al eet 1 iemand ze allemaal op en kopen ze elke week voor hunzelf wat het is niet dat er honger geleden wordt en het geld is nog van niemand dus stelen is het nietquote:
Maar als ze braaf zijn geweest en goed naar hem hebben geluisterd en hem flink adoreren dan mogen ze er vast ook wel 1 hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
En de pot in handen van Jordy en ik zag hem maar eten ervan. Die zorgt goed voor zichzelf.
Vlak voor het eten hebben ze er allemaal flink van gegeten niemand komt tekortquote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze braaf zijn geweest en goed naar hem hebben geluisterd en hem flink adoreren dan mogen ze er vast ook wel 1 hoor.![]()
Zolang ze hem maar wel bedanken voor zijn vrijgevigheid.
Zij waren in de panic room vanmiddag tijdens het spel en moesten een 14 letterig woord maken.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Jolien en Keanu een geheime missie? Iets met een woord maken?
Maar hij mocht niet slapen van BBquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is moe en wil slapen.
Tijd voor een feestje vanavond
Hahaha.. idd. 🤣quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze braaf zijn geweest en goed naar hem hebben geluisterd en hem flink adoreren dan mogen ze er vast ook wel 1 hoor.![]()
Zolang ze hem maar wel bedanken voor zijn vrijgevigheid.
Oké, thanks!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij waren in de panic room vanmiddag tijdens het spel en moesten een 14 letterig woord maken.
100 euro per letter die gevonden was in het huis. 13 gevonden (1300 euro 1293 voor Jordy 7 voor Pootje)
ze hebben het woord geraden, maar het was in hun voordeel als ze dat woord voor hen zelf zouden houden.
Omg! Jordy ook nog aan het bier vanavond? Have Mercyquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Komt wel goed met een paar biertjesquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Eh?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
En als die gaat zuipen dan heeft hij geen rem maar zuipt die door tot die omrolt.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omg! Jordy ook nog aan het bier vanavond? Have Mercy
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maar ze komt wel graag in parenclubs heeft ze gezegd dus dacht dan lust ze vast worst
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als die gaat zuipen dan heeft hij geen rem maar zuipt die door tot die omrolt.
Er zijn 20084 woorden van veertien lettersquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij waren in de panic room vanmiddag tijdens het spel en moesten een 14 letterig woord maken.
100 euro per letter die gevonden was in het huis. 13 gevonden (1300 euro 1293 voor Jordy 7 voor Pootje)
ze hebben het woord geraden, maar het was in hun voordeel als ze dat woord voor hen zelf zouden houden.
En dat woord staat hier niet eens tussen denk. Ik vermoed dat het vendingmachine is op basis van wat gesmoes tussen Keanu en Jolienquote:Op zondag 2 maart 2025 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn 20084 woorden van veertien letters
https://nl.wikwik.org/woorden14letter.htm
Ik krijg hier een deuntje van in mijn hoofd. Iets met.. van je hi ha oteradieheu etc zo ietsquote:
Mattie is goed verzekerdquote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was best wel gevaarlijk.. ze mist maar net met haar achterhoofd dat koffietafeltje
Wowquote:Op zondag 2 maart 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat woord staat hier niet eens tussen denk. Ik vermoed dat het vendingmachine is op basis van wat gesmoes tussen Keanu en Jolien
Zat ik net te denken.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was best wel gevaarlijk.. ze mist maar net met haar achterhoofd dat koffietafeltje
Die dansmoves van Axelquote:
Nee, ze moesten naar de GR voor een examenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef Snensie het volgende:
Nee toch? Hebben we nu gestemd voor een feestje dat we niet mogen zien? Grrrrrrr 😡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |