Ik ook dat is hard en smaakt bitter.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las net over dat bovenste van de prei weggooien doe ik ook altijd jullie niet dan ???
Ik ga de discussie niet iedere keer meer aan met sommige.quote:
Nou, die vrouw bij omroep max die gooide er een hele prei bij en ik dacht jemig, dat kan dus ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik ook dat is hard en smaakt bitter.
Ze zal wel intolerant zijn .ben ik ook voor gluten af en toe wat daarvan eten is geen probleem maar grote hoeveelheden of dagen achter elkaar is een probleemquote:
Dat kan en dat zou ik ook een naaistreek vinden net als het achterhouden van eten/lekkers.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet iedere keer meer aan met sommige.
De volgende keer mag een DM ook gewoon beslissen, we hebben geen eten, we gaan weer over op slob en dan sneaky zeggen "moest van BB".
Ik denk het ookquote:Op zondag 2 maart 2025 19:01 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze zal wel intolerant zijn .ben ik ook voor gluten af en toe wat daarvan eten is geen probleem maar grote hoeveelheden of dagen achter elkaar is een probleem
Jordy bepaalt alles in dat groepje. En mochten ze onverhoopt een keer iets uit zichzelf doen dan wordt hij woest en gaat mokkend op bed liggen schelden.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
keano betaald en jordy bepaalt wanneer en hoeveel ze krijgen?
Vanmiddag zei Keanu tegen Jordy weet je wat ik wil ? En toen hebben ze de m&m s gepakt en hebben ze er samen 2gegeten. De 4 weten waar het ligt en ze kunnen er allemaal bijquote:Op zondag 2 maart 2025 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij nam Jordy Keanu daarom mee hij had geld.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
zo he.....zomaar twee gegetenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:04 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei Keanu tegen Jordy weet je wat ik wil ? En toen hebben ze de m&m s gepakt en hebben ze er samen 2gegeten. De 4 weten waar het ligt en ze kunnen er allemaal bij
Daarom, wij zouden alles eerlijk samen delen, geen gekloot met eten en snoep.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat kan en dat zou ik ook een naaistreek vinden net als het achterhouden van eten/lekkers.
Ik zie het probleem niet al eet 1 iemand ze allemaal op en kopen ze elke week voor hunzelf wat het is niet dat er honger geleden wordt en het geld is nog van niemand dus stelen is het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |