SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat leidt er niet gelijk toe dat Trump Zelensky de deur wijst in het witte huis lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim om het staatshoofd van Israël tegen je in het harnas te jagen. Die heeft indirect heel veel invloed in de VS
Announce GTA 6 trailer. @Rniequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb vanavond al mijn Amerikaanse abonnementen opgezegd en een mooie Zweedse VPN gaat ze vervangen. Het is niet veel maar de tyfus met Amerikaanse waren.
En het device waarop je dit typt komt uit?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb vanavond al mijn Amerikaanse abonnementen opgezegd en een mooie Zweedse VPN gaat ze vervangen. Het is niet veel maar de tyfus met Amerikaanse waren.
Ja ik ga ook niet meer naar de Macquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Hopelijk gebruikt hij dan wel zijn verstand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Zelensky zit toch bij FOX over een paar uur
Nee Zelensky stelt, dat een bestand met Rusland niks noppes nada inhoudt zonder veiligheidsgaranties.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar dat leidt er niet gelijk toe dat Trump Zelensky de deur wijst in het witte huis lijkt mij.
Volgens mij is het probleem dat Zelensky garanties wil en Trump slechts bestand aanbiedt. Vervolgens lijkt het erop dat Zelensky best wel op een irritante manier kan pikken, ja en dat moet je bij Trump en Vance niet doen.
Oh, Poetin maalt niet om het welzijn van zijn soldaten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man.
Bij gebrek aan goede wapens maar weer een busje vullen met weerloze jongens om ze in een trench te zetten.
Echt heel mooi.
Heb je dat ook gedaan toen Amerika Irak aanviel? Oprechte vraag, geen verwijtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet meer naar de Mac
Een paar honderd doden in Afghanistan was al te veel voor de publieke opinie, geen Europese politicus die het gaat riskeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:45 schreef phpmystyle het volgende: Dit is ook een drama voor EU. Gaan wij onze jongens sturen zonder USA als backup? Dat worden nog lastige debatten.
Vance idem. Een grote waffel hebben over het front maar ze hebben er nooit hun neus laten zien. Het was een goede opmerking van Zelensky dat ze eerst daar eens hun neus moeten laten zien voor te oordelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef theunderdog het volgende:
Bijzondere titel. Zo zie je maar hoe percepties kunnen verschillen. Ik zag een Trump vol frustratie die geen deal voor elkaar krijgt. Totaal niet krachtig, maar bipolair zwak.
Mwoah, 500 miljard is peanuts voor USA.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef theunderdog het volgende:
Bijzondere titel. Zo zie je maar hoe percepties kunnen verschillen. Ik zag een Trump vol frustratie die geen deal voor elkaar krijgt. Totaal niet krachtig, maar bipolair zwak.
Lol dat was geen serieuze reactie hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan toen Amerika Irak aanviel? Oprechte vraag, geen verwijt
Rusland kan helemaal niks. Ze kunnen alleen wat kilometers winnen met terreur. Ze zitten al 2 jaar op een oorlogseconomie en zelfs dan lukt het ze nog niet. Zonder de steun van onze grote broer de VS gaat Rusland echt niet in een keer een geweldige vechtmachine zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef Harmankardon het volgende: [..] Als er daadwerkelijk oorlog komt dan is Rusland volledig kansloos, of er wordt met nukes gegooid en dan hebben we een gelijkspel.
Wel een rare vraag. Want uiteraard is Irak volstrekt irrelevant vergeleken Oekraine.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan toen Amerika Irak aanviel? Oprechte vraag, geen verwijt
Tja paar honderd Europese doden voor de politieke gains van de VS.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een paar honderd doden in Afghanistan was al te veel voor de publieke opinie, geen Europese politicus die het gaat riskeren.
De laser voornamelijk geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Dat zou goed kunnen. Zelf geen idee. Is dat niet ook in europa te krijgen?
Amerikanen zijn te slim om zelf naar het front te gaan. Daar sturen ze gewillige Oekraieners wel voor, of domme Europeanen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vance idem. Een grote waffel hebben over het front maar ze hebben er nooit hun neus laten zien. Het was een goede opmerking van Zelensky dat ze eerst daar eens hun neus moeten laten zien voor te oordelen.
Die deal gaat er in ieder geval niet komen, ben bang dat ze nu gaan proberen een wit voetje te halen bij Rusland.
Met Orban aankomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
https://x.com/PM_ViktorOrban/status/1895571372891652510
Europa is verdeeld
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hopelijk gebruikt hij dan wel zijn verstand.
Dit is sarcastisch bedoeld toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onderschat ook even niet dat Rusland zich op dit moment inhoudt. Want slechts een speciale militaire operatie.
Zit hij daar omringd met 2 van die domme russische schoothondjes wiens voornaamste stressoorzaak is of ze wel genoeg saus op hun burgers krijgen die hem dan de les gaan lezen over oorlog. Alsof zij enig fucking idee hebben hoe het daaraan toegaatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Had het ‘gesprek’ nog niet gezien maar totaal respectloos hoe Vance en Trump zich gedroegen, dit was niet geacteerd want zeslensky voelde zich duidelijk niet op zijn gemak. ‘You’re gambling with ww3’ met dat dreigende vingertje… hopelijk is Zelensky inmiddels uit de VS voordat ze hem daar houden. Wat een idioten
Mwa, 90-10 misschien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
Europa is verdeeld
Hoezo staat Oekraine er precies slecht voor, Rusland heeft afgelopen jaar (met enorme verliezen) een gebied zo groot als twee keer Groningen ingepikt, nog geen procent van Oekraine. Is dat er echt slecht voor staan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:44 schreef phpmystyle het volgende: Dat gelul van Trump en Vance over dankjewel moeten zeggen is lachwekkend en zielig. Maar voor de rest is het wel waar. Oek staat er slecht voor. En misschien hebben zij hun enige betekenisvolle bondgenoot nu wel verloren.
Neejoh, ze waren te druk bezig met door Zelensky heen te schreeuwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef ISVV het volgende:
Trouwens, dat Zelensky zei dat Amerika de gevolgen ging voelen was toch geen dreigement? Hij bedoelde toch overduidelijk dat als je Rusland hun gang laat gaan er nog meer ellende van gaat komen, cq dat Zelensky denkt dat de Russen nog meer soevereine landen aan gaan vallen? Zo interpreteerde ik het. In ieder geval niet als verkapt dreigement richting Amerika. En als ik dat wel zo zou ervaren had ik daar -en plein public- gevraagd wat ie precies bedoelde.
Nouja. Vance kwam sterker over. Maar dat komt omdat hij daar zat als een soort 'good cop'. Het was echt manipulatief opgesteld. Trump ging los, zorgde voor een reactie bij Zelensky en dan ging Vance in gespeelde rust vragen of Zelensky dat nu respectvol vindt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vance idem. Een grote waffel hebben over het front maar ze hebben er nooit hun neus laten zien. Het was een goede opmerking van Zelensky dat ze eerst daar eens hun neus moeten laten zien voor te oordelen.
Die deal gaat er in ieder geval niet komen, ben bang dat ze nu gaan proberen een wit voetje te halen bij Rusland.
Orban en een paar oplichters in parlementen tegen over alle andere regeringsleiders?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
Europa is verdeeld
Het aantal Trump/Putin pijpers hier is ongekend. Stelletje verraders.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld toch?
Welnee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, 500 miljard is peanuts voor USA.
Steun van USA is noodzakelijk voor het voortbestaan van Oekraiene en wellicht de baltische staten.
Klopt Amerikanen gaan nooit naar het front.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amerikanen zijn te slim om zelf naar het front te gaan. Daar sturen ze gewillige Oekraieners wel voor, of domme Europeanen.
Baudet zou ze oikofoben noemen. Althans, in een andere context.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het aantal Trump/Putin pijpers hier is ongekend. Stelletje verraders.
Trump vindt dat de oceaan tussen de VS en. Europa groot en diep genoeg is om de VS te vrijwaren van alle shit die Rusland in Europa aanricht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef ISVV het volgende:
Trouwens, dat Zelensky zei dat Amerika de gevolgen ging voelen was toch geen dreigement? Hij bedoelde toch overduidelijk dat als je Rusland hun gang laat gaan er nog meer ellende van gaat komen, cq dat Zelensky denkt dat de Russen nog meer soevereine landen aan gaan vallen? Zo interpreteerde ik het. In ieder geval niet als verkapt dreigement richting Amerika. En als ik dat wel zo zou ervaren had ik daar -en plein public- gevraagd wat ie precies bedoelde.
Nee. Europa is niet verdeeld. Orban zit altijd dwars. Bij een nieuwe concrete samenwerking moeten we dat land dan ook links laten liggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
Europa is verdeeld
Voor Oekraiene wel. Maar als Rusland the baltische staten binnenvalt dan hebben frankrijk en duitsland de russen binnen een week terug naar moskou gebombardeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, 500 miljard is peanuts voor USA.
Steun van USA is noodzakelijk voor het voortbestaan van Oekraiene en wellicht de baltische staten.
En terecht. Poetin heeft voor een derde wereldoorlog gezorgd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
Zelfs nieuwsuur werpt de vraag op of wij wel onze jongens moeten sturen zonder steun van USA.
Wat een shitzooi.
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Voor Oekraiene wel. Maar als Rusland the baltische staten binnenvalt dan hebben frankrijk en duitsland de russen winnen een week terug naar moskou gebombardeerd.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Suwalki gap gaat vallen bij 700k Russische troepenmacht. En Rusland kan nog mobiliseren ook.
Soldaten naar het front sturen (tenzij vredesmissie) is toch ook een kernoorlog riskeren?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
Zelfs nieuwsuur werpt de vraag op of wij wel onze jongens moeten sturen zonder steun van USA.
Wat een shitzooi.
Dat is dus het verschil tussen subjectief of objectief blijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef theunderdog het volgende:
Rusland en mobilisatie daar hoef je echt niet te veel van denken. Ze moeten al uit Noord Korea komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Suwalki gap gaat vallen bij 700k Russische troepenmacht. En Rusland kan nog mobiliseren ook.
Nee, dat meent hij echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwoah.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Soldaten naar het front sturen (tenzij vredesmissie) is toch ook een kernoorlog riskeren?
Zoals ik eerder al schreef: alle drie vonden hun ego belangrijker dan wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Verdorie, ik zag toch twee andere personen naast hem die het duidelijk hadden verloren.
Door bezet Kurskquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
En Rusland kan nog mobiliseren ook
Ik zie geen enkele EU leider die op dit moment bukt voor Trump.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe onze eu-leiders hier naar kijken. Waarschijnlijk met groot respect voor Zelensky. Anderzijds zorgen deze acties er wel voor dat er nog meer druk komt te staan op de EU. Bovendien bukken ook een Starmer en Rutte voor Trump. Iedereen moet bukken, behalve Zelensky..
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
als EU toch op zoek gaat naar een bestand , overeenkomst met Poetin , dan gaat Rusland DOOR naar de Baltische Staten ,asapquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe onze eu-leiders hier naar kijken. Waarschijnlijk met groot respect voor Zelensky. Anderzijds zorgen deze acties er wel voor dat er nog meer druk komt te staan op de EU. Bovendien bukken ook een Starmer en Rutte voor Trump. Iedereen moet bukken, behalve Zelensky..
Je onderschat schromelijk de Europese krachtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah.
Russen hebben geen kernwapens nodig tegen Europa.
Toch geeft deze vlegel met zijn strapatsen wel een perfecte weergave van het ingewikkelde van de EU, zou dit het moment zijn voor verdere federalisatiequote:
Ze durven gewoon niet te sterven als een man in een greppel in Drenthe.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het aantal Trump/Putin pijpers hier is ongekend. Stelletje verraders.
Ik overschat niks. We hebben nauwelijks kracht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je onderschat schromelijk de Europese kracht
china gaat nu op zoek naar Taiwan , 100%quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat de f*ck is dit dan. Dit stukje mag ook wel op zender:
[ twitter ]
Heeft er alle schijn van.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou het doel van Trump en Vance zijn om Zelensky zover te krijgen dat hij aftreedt of moet aftreden omdat hij geen deal heeft binnengehaald? Opzetje met Putin?
Totaal van het padje en flink in z’n eer of ego gekrenkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Heeft men het ook over bij Nieuwsuur: men wil graag een Russische puppet aan de macht krijgen in Oekraine.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou het doel van Trump en Vance zijn om Zelensky zover te krijgen dat hij aftreedt of moet aftreden omdat hij geen deal heeft binnengehaald? Opzetje met Putin?
Wat onzin is er hebben best wat maar er is geen eensgezindheid hoe nu verder.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik overschat niks. We hebben nauwelijks kracht.
Dat zeggen eu-leiders zelf ook.
Met welk materieel dan precies?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Elke populatie heeft recht op 5% idioten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
Europa is verdeeld
Welnee, dat moet hij van mevrouw VEMova zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moet aftreden? moet van wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
iedereen weet dat een bestand /overeenkomst met Poetin NULL waarde heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee, er is nog geen mobilisatie geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Rusland en mobilisatie daar hoef je echt niet te veel van denken. Ze moeten al uit Noord Korea komen.
Waarom zou hij moeten aftreden als er geen deal is?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Waarom geen VS puppet. Dat lijkt me logischer ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heeft men het ook over bij Nieuwsuur: men wil graag een Russische puppet aan de macht krijgen in Oekraine.
We hebben veel te doen. Maar daar is men nu mee bezig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik overschat niks. We hebben nauwelijks kracht.
Dat zeggen eu-leiders zelf ook.
Ik verwacht niet dat hij in oorlogstijd af gaat treden, en gezien de clusterfuck shitzooi in de VS kan niemand het Zelensky kwalijk nemen dat de deal van tafel is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten aftreden als er geen deal is?
Wel van reservisten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen mobilisatie geweest.
Misschien juist daarom. Het zo spinnen dat de publieke opinie die kant op neigt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten aftreden als er geen deal is?
En deze gek zit met zijn tengels aan de rode knop:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Totaal van het padje en flink in z’n eer of ego gekrenkt.
Ik denk dat hij had verwacht dat Zelensky met open armen de deal zou tekenen, zonder morren of vragen.
Ik was eigenlijk heel verbaasd dat Zelensky ineens naar de VS ging om een deal te tekenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar het het kan een manier zijn om Zelensky politiek onder druk te zetten in zijn thuisland.
Maar de Oekraïners weten ook dat een deal zonder veiligheidsgaranties niks waard is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar het het kan een manier zijn om Zelensky politiek onder druk te zetten in zijn thuisland.
Maar er is nog genoeg over. Hij kan nu niet mobiliseren omdat het een speciale operatie is en geen oorlog.quote:
Denk eerlijk gezegd dat het Poetin wel prima uit zou komen om dit zonder gezichtsverlies te kunnen beëindigen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
iedereen weet dat een bestand /overeenkomst met Poetin NULL waarde heeft
Enige wat ik kan bedenken is dat als Amerika in (Oost-)Oekraïne gaat delven dit een veiligheidsgarantie betekent.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel verbaasd dat Zelensky ineens naar de VS ging om een deal te tekenen.
Wat is er van tevoren besproken dat ze hem daar naartoe hebben laten gaan?
Na wat er eerst allemaal over hem is gezegd door Trump was dat niet echt aanlokkelijk lijkt me. Echt heel vreemd.
Nee je kunt beter bukken voor een tiran inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef superniger het volgende:
Zelensky heeft schijt aan 100 dode Oekraïense soldaten per dag.
Had hij wel de wapens gehad dan voor al die extra troepen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar er is nog genoeg over. Hij kan nu niet mobiliseren omdat het een speciale operatie is en geen oorlog.
Met Poetin kun je niet onderhandelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het Poetin wel prima uit zou komen om dit zonder gezichtsverlies te kunnen beëindigen.
Zou an sich wel een move zijn om die Amerikanen buiten de deur te houden en rechtstreeks te gaan onderhandelen met Poetin.
Trump is nu de derde dictator in de wereldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want nu kan de VS zich makkelijk(er) terugtrekken.
Althans, dat verzin jij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef superniger het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij onder druk komt. Maar het kan wel een opzetje van Trump / Vance / Putin zijn of ze dat op die manier kunnen bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar de Oekraïners weten ook dat een deal zonder veiligheidsgaranties niks waard is.
Dat ze verder Rusland al helemaal niet moeten vertrouwen hoef je hun niet uit te leggen.
Putin en Trump zorgen er alleen maar voor dat de EU alleen maar meer eensgezind gaat worden. Maar je hebt naturlijk altijd een paar luizen in de pels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
Europa is verdeeld
Omdat die zich niet in zijn kont laat naaien door Trump?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef superniger het volgende:
Zelensky is afhankelijk van de VS. Dus hij zal wel moeten. Daarom snap ik ook niet dat hij gewoon op zijn tong heeft gebeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel verbaasd dat Zelensky ineens naar de VS ging om een deal te tekenen.
Wat is er van tevoren besproken dat ze hem daar naartoe hebben laten gaan?
Na wat er eerst allemaal over hem is gezegd door Trump was dat niet echt aanlokkelijk lijkt me. Echt heel vreemd.
Hij heeft al gemobiliseerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar er is nog genoeg over. Hij kan nu niet mobiliseren omdat het een speciale operatie is en geen oorlog.
Trump gaat ook Taiwan niet steunen hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die zich niet in zijn kont laat naaien door Trump?
Ja man
3e? Zijn er wel wat meer hoor. Alleen in afrika heb je er al meer dan 3quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Met Poetin kun je niet onderhandelen
[..]
Trump is nu de derde dictator in de wereld
Het lijkt meer dat Trump het appeltje wat hij nog te schillen had met Zelensky n.a.v. de verloren verkiezingen probeerde uit te spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij onder druk komt. Maar het kan wel een opzetje van Trump / Vance / Putin zijn of ze dat op die manier kunnen bewerkstelligen.
die staan allemaal onder toezicht van Ruzzia en Chinaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3e? Zijn er wel wat meer hoor. Alleen in afrika heb je er al meer dan 3
Is dit echt alles wat je eruit gehaald hebt?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef superniger het volgende:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump gaat ook Taiwan niet steunen he
Het belang van 100 mensen levens gaat boven je eigen eer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die zich niet in zijn kont laat naaien door Trump?
Ja man
Europa moet aan de bak, das duidelijk, Trump offert naast Oekraine en Taiwan ook europa op voor zijn dictatorschapquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dit echt alles wat je eruit gehaald hebt?
Nou, in Denemarken hebben de geheime diensten berekend dat Rusland nog maar 6 maanden nodig heeft om de Navo aan te vallen…quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Had hij wel de wapens gehad dan voor al die extra troepen?
Zonder Amerika zal Oekraiene ingelijfd worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef Hexagon het volgende:
Maar eigenlijk is er niet zoveel verloren voor Oekraine.
Nu heeft hij gratis niks aan Trump in plaats voor een berg grondstroffen.
Waarom is een staakt-het vuren dan geen prrioriteit voor Zelensky, wetende dat hij aan de verliezende hand is?quote:
Oftewel Merz had gelijk, tegen de zomer bestaat de Navo niet meer?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Europa moet aan de bak, das duidelijk, Trump offert naast Oekraine en Taiwan ook europa op voor zijn dictatorschap
Makkelijk gezegd. Met deze mentaliteit zou iedereen moeten buigen voor dictatorschap.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het belang van 100 mensen levens gaat boven je eigen eer.
Omdat dat precies is wat Rusland nodig heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:17 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Waarom is een staakt-het vuren dan geen prrioriteit voor Zelensky, wetende dat hij aan de verliezende hand is?
Je ziet de irritatie bij Zelensky precies op dit punt beginnen toenemen:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef theunderdog het volgende:
Nee. De waarheid is de waarheid.quote:
Je punt?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je ziet de irritatie bij Zelensky precies op dit punt beginnen toenemen:
3:30
Bekijk deze YouTube-video
Je ziet misschien dat iemand zijn armen over elkaar slaat als hij iets hoort wat hem boos of overstuur maakt, of als hij het niet eens is met wat er gezegd wordt.
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder Amerika zal Oekraiene ingelijfd worden.
Het kan zo zijn dat Poetin akkoord is gegaan met een wapenstilstand omdat hij al wist dat Zelenski daar niet mee akkoord zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je hebt vast ook wel een link naar het hele interview om te oordelen, ipv de mening erover van iemand.quote:
Een land bezetten waar je niet welkom bent is vooral nog meer ellende voor de Russen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder Amerika zal Oekraiene ingelijfd worden.
En gevangenenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu zijn het slechts contractsoldiers.
quote:
Between 2008 and the early 2010s, Hanania wrote for alt-right and white supremacist publications under the pseudonym Richard Hoste.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel een link naar het hele interview om te oordelen, ipv de mening erover van iemand.
Nouja. We kunnen prima zonder Amerika op de lange termijn. Als we goed investeren. Maar stel er moeten echt binnen nu en december troepen naar Oekraïne, dan hebben we wel echt een probleem als we geen luchtsteun van Amerika krijgen.quote:
Je zit wel altijd te vitten op anderen dat ze onaardig tegen je doen, maar vind je jezelf nou altijd zo aardig in discussies?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij weet nog niet eens een man van een vrouw te onderscheiden, dus… daaaag!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
25th amendment inzetten, de man is compleet onbekwaam.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Yup. Als het ze lukt, steun ik de meest walgelijke terreuracties vanuit de kant van Oekraine.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een land bezetten waar je niet welkom bent is vooral nog meer ellende voor de Russen.
NAVO blijft bestaan in kleiner verbandquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oftewel Merz had gelijk, tegen de zomer bestaat de Navo niet meer?
Was jij niet een van de mensen die meende dat Rusland nog veel meer landen in wilde lijven?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een land bezetten waar je niet welkom bent is vooral nog meer ellende voor de Russen.
Er idd heel wat te doen van de week met dat VS onderzoek over de Britse eis of de Apple-backdoor in strijd met CLOUD Act was.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En het device waarop je dit typt komt uit?
Defensie unie. Met GB en Noorwegen, maar zonder Hongarije. Naast de EU en NAVO.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Europa is niet verdeeld. Orban zit altijd dwars. Bij een nieuwe concrete samenwerking moeten we dat land dan ook links laten liggen.
Leuk Richard. Het blijft de meest onbeschofte politieke internationale bijeenkomst van de VS in de geschiedenis, met dank aan Vance en Trump.quote:
Dat zeker. Al helemaal als je grof geweld gebruikt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dood hoeft ie ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
25th amendment inzetten, de man is compleet onbekwaam.
En Vance de kogel wegens landverraad.
Wantie loopt zoals wel vaker bewust te liegen. Geen trek in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je zit wel altijd te vitten op anderen dat ze onaardig tegen je doen, maar vind je jezelf nou altijd zo aardig in discussies?
Dat wil Rusland waarschijnlijk ook, ondanks wat het ze zal kosten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Was jij niet een van de mensen die meende dat Rusland nog veel meer landen in wilde lijven?
Verder wel eens met wat je zegt.
Dat is waar het gesprek richting wederzijds agitatie gaat. Het gebrekkige Engels daarna van Zelenski helpt ook niet helemaal, bijvoorbeeld als hij "you" gebruikt waar it could of it might meer op zijn plaats is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |