SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat leidt er niet gelijk toe dat Trump Zelensky de deur wijst in het witte huis lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim om het staatshoofd van Israël tegen je in het harnas te jagen. Die heeft indirect heel veel invloed in de VS
Announce GTA 6 trailer. @Rniequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb vanavond al mijn Amerikaanse abonnementen opgezegd en een mooie Zweedse VPN gaat ze vervangen. Het is niet veel maar de tyfus met Amerikaanse waren.
En het device waarop je dit typt komt uit?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb vanavond al mijn Amerikaanse abonnementen opgezegd en een mooie Zweedse VPN gaat ze vervangen. Het is niet veel maar de tyfus met Amerikaanse waren.
Ja ik ga ook niet meer naar de Macquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Hopelijk gebruikt hij dan wel zijn verstand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Zelensky zit toch bij FOX over een paar uur
Nee Zelensky stelt, dat een bestand met Rusland niks noppes nada inhoudt zonder veiligheidsgaranties.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar dat leidt er niet gelijk toe dat Trump Zelensky de deur wijst in het witte huis lijkt mij.
Volgens mij is het probleem dat Zelensky garanties wil en Trump slechts bestand aanbiedt. Vervolgens lijkt het erop dat Zelensky best wel op een irritante manier kan pikken, ja en dat moet je bij Trump en Vance niet doen.
Oh, Poetin maalt niet om het welzijn van zijn soldaten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man.
Bij gebrek aan goede wapens maar weer een busje vullen met weerloze jongens om ze in een trench te zetten.
Echt heel mooi.
Heb je dat ook gedaan toen Amerika Irak aanviel? Oprechte vraag, geen verwijtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet meer naar de Mac
Een paar honderd doden in Afghanistan was al te veel voor de publieke opinie, geen Europese politicus die het gaat riskeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:45 schreef phpmystyle het volgende: Dit is ook een drama voor EU. Gaan wij onze jongens sturen zonder USA als backup? Dat worden nog lastige debatten.
Vance idem. Een grote waffel hebben over het front maar ze hebben er nooit hun neus laten zien. Het was een goede opmerking van Zelensky dat ze eerst daar eens hun neus moeten laten zien voor te oordelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef theunderdog het volgende:
Bijzondere titel. Zo zie je maar hoe percepties kunnen verschillen. Ik zag een Trump vol frustratie die geen deal voor elkaar krijgt. Totaal niet krachtig, maar bipolair zwak.
Mwoah, 500 miljard is peanuts voor USA.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef theunderdog het volgende:
Bijzondere titel. Zo zie je maar hoe percepties kunnen verschillen. Ik zag een Trump vol frustratie die geen deal voor elkaar krijgt. Totaal niet krachtig, maar bipolair zwak.
Lol dat was geen serieuze reactie hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan toen Amerika Irak aanviel? Oprechte vraag, geen verwijt
Rusland kan helemaal niks. Ze kunnen alleen wat kilometers winnen met terreur. Ze zitten al 2 jaar op een oorlogseconomie en zelfs dan lukt het ze nog niet. Zonder de steun van onze grote broer de VS gaat Rusland echt niet in een keer een geweldige vechtmachine zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef Harmankardon het volgende: [..] Als er daadwerkelijk oorlog komt dan is Rusland volledig kansloos, of er wordt met nukes gegooid en dan hebben we een gelijkspel.
Wel een rare vraag. Want uiteraard is Irak volstrekt irrelevant vergeleken Oekraine.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan toen Amerika Irak aanviel? Oprechte vraag, geen verwijt
Tja paar honderd Europese doden voor de politieke gains van de VS.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een paar honderd doden in Afghanistan was al te veel voor de publieke opinie, geen Europese politicus die het gaat riskeren.
De laser voornamelijk geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Dat zou goed kunnen. Zelf geen idee. Is dat niet ook in europa te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |