Rusland en mobilisatie daar hoef je echt niet te veel van denken. Ze moeten al uit Noord Korea komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Suwalki gap gaat vallen bij 700k Russische troepenmacht. En Rusland kan nog mobiliseren ook.
Nee, dat meent hij echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld toch?
Mwoah.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Soldaten naar het front sturen (tenzij vredesmissie) is toch ook een kernoorlog riskeren?
Zoals ik eerder al schreef: alle drie vonden hun ego belangrijker dan wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Verdorie, ik zag toch twee andere personen naast hem die het duidelijk hadden verloren.
Door bezet Kurskquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
En Rusland kan nog mobiliseren ook
Ik zie geen enkele EU leider die op dit moment bukt voor Trump.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe onze eu-leiders hier naar kijken. Waarschijnlijk met groot respect voor Zelensky. Anderzijds zorgen deze acties er wel voor dat er nog meer druk komt te staan op de EU. Bovendien bukken ook een Starmer en Rutte voor Trump. Iedereen moet bukken, behalve Zelensky..
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
als EU toch op zoek gaat naar een bestand , overeenkomst met Poetin , dan gaat Rusland DOOR naar de Baltische Staten ,asapquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe onze eu-leiders hier naar kijken. Waarschijnlijk met groot respect voor Zelensky. Anderzijds zorgen deze acties er wel voor dat er nog meer druk komt te staan op de EU. Bovendien bukken ook een Starmer en Rutte voor Trump. Iedereen moet bukken, behalve Zelensky..
Je onderschat schromelijk de Europese krachtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah.
Russen hebben geen kernwapens nodig tegen Europa.
Toch geeft deze vlegel met zijn strapatsen wel een perfecte weergave van het ingewikkelde van de EU, zou dit het moment zijn voor verdere federalisatiequote:
Ze durven gewoon niet te sterven als een man in een greppel in Drenthe.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het aantal Trump/Putin pijpers hier is ongekend. Stelletje verraders.
Ik overschat niks. We hebben nauwelijks kracht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je onderschat schromelijk de Europese kracht
china gaat nu op zoek naar Taiwan , 100%quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat de f*ck is dit dan. Dit stukje mag ook wel op zender:
[ twitter ]
Heeft er alle schijn van.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou het doel van Trump en Vance zijn om Zelensky zover te krijgen dat hij aftreedt of moet aftreden omdat hij geen deal heeft binnengehaald? Opzetje met Putin?
Totaal van het padje en flink in z’n eer of ego gekrenkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat de f*ck is dit dan. Dit stukje mag ook wel op zender:
[ twitter ]
Heeft men het ook over bij Nieuwsuur: men wil graag een Russische puppet aan de macht krijgen in Oekraine.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou het doel van Trump en Vance zijn om Zelensky zover te krijgen dat hij aftreedt of moet aftreden omdat hij geen deal heeft binnengehaald? Opzetje met Putin?
Wat onzin is er hebben best wat maar er is geen eensgezindheid hoe nu verder.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik overschat niks. We hebben nauwelijks kracht.
Dat zeggen eu-leiders zelf ook.
Met welk materieel dan precies?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Suwalki gap gaat vallen bij 700k Russische troepenmacht. En Rusland kan nog mobiliseren ook.
Elke populatie heeft recht op 5% idioten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
https://x.com/PM_ViktorOrban/status/1895571372891652510
Europa is verdeeld
Welnee, dat moet hij van mevrouw VEMova zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moet aftreden? moet van wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
iedereen weet dat een bestand /overeenkomst met Poetin NULL waarde heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee, er is nog geen mobilisatie geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Rusland en mobilisatie daar hoef je echt niet te veel van denken. Ze moeten al uit Noord Korea komen.
Waarom zou hij moeten aftreden als er geen deal is?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Waarom geen VS puppet. Dat lijkt me logischer ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heeft men het ook over bij Nieuwsuur: men wil graag een Russische puppet aan de macht krijgen in Oekraine.
We hebben veel te doen. Maar daar is men nu mee bezig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik overschat niks. We hebben nauwelijks kracht.
Dat zeggen eu-leiders zelf ook.
Ik verwacht niet dat hij in oorlogstijd af gaat treden, en gezien de clusterfuck shitzooi in de VS kan niemand het Zelensky kwalijk nemen dat de deal van tafel is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten aftreden als er geen deal is?
Wel van reservisten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen mobilisatie geweest.
Misschien juist daarom. Het zo spinnen dat de publieke opinie die kant op neigt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten aftreden als er geen deal is?
En deze gek zit met zijn tengels aan de rode knop:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Totaal van het padje en flink in z’n eer of ego gekrenkt.
Ik denk dat hij had verwacht dat Zelensky met open armen de deal zou tekenen, zonder morren of vragen.
Ik was eigenlijk heel verbaasd dat Zelensky ineens naar de VS ging om een deal te tekenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar het het kan een manier zijn om Zelensky politiek onder druk te zetten in zijn thuisland.
Maar de Oekraïners weten ook dat een deal zonder veiligheidsgaranties niks waard is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar het het kan een manier zijn om Zelensky politiek onder druk te zetten in zijn thuisland.
Maar er is nog genoeg over. Hij kan nu niet mobiliseren omdat het een speciale operatie is en geen oorlog.quote:
Denk eerlijk gezegd dat het Poetin wel prima uit zou komen om dit zonder gezichtsverlies te kunnen beëindigen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
iedereen weet dat een bestand /overeenkomst met Poetin NULL waarde heeft
Enige wat ik kan bedenken is dat als Amerika in (Oost-)Oekraïne gaat delven dit een veiligheidsgarantie betekent.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel verbaasd dat Zelensky ineens naar de VS ging om een deal te tekenen.
Wat is er van tevoren besproken dat ze hem daar naartoe hebben laten gaan?
Na wat er eerst allemaal over hem is gezegd door Trump was dat niet echt aanlokkelijk lijkt me. Echt heel vreemd.
Nee je kunt beter bukken voor een tiran inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef superniger het volgende:
Zelensky heeft schijt aan 100 dode Oekraïense soldaten per dag.
Had hij wel de wapens gehad dan voor al die extra troepen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar er is nog genoeg over. Hij kan nu niet mobiliseren omdat het een speciale operatie is en geen oorlog.
Met Poetin kun je niet onderhandelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het Poetin wel prima uit zou komen om dit zonder gezichtsverlies te kunnen beëindigen.
Zou an sich wel een move zijn om die Amerikanen buiten de deur te houden en rechtstreeks te gaan onderhandelen met Poetin.
Trump is nu de derde dictator in de wereldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want nu kan de VS zich makkelijk(er) terugtrekken.
Althans, dat verzin jij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef superniger het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij onder druk komt. Maar het kan wel een opzetje van Trump / Vance / Putin zijn of ze dat op die manier kunnen bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar de Oekraïners weten ook dat een deal zonder veiligheidsgaranties niks waard is.
Dat ze verder Rusland al helemaal niet moeten vertrouwen hoef je hun niet uit te leggen.
Putin en Trump zorgen er alleen maar voor dat de EU alleen maar meer eensgezind gaat worden. Maar je hebt naturlijk altijd een paar luizen in de pels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef LXIV het volgende:
https://x.com/PM_ViktorOrban/status/1895571372891652510
Europa is verdeeld
Omdat die zich niet in zijn kont laat naaien door Trump?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef superniger het volgende:
Zelensky is afhankelijk van de VS. Dus hij zal wel moeten. Daarom snap ik ook niet dat hij gewoon op zijn tong heeft gebeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel verbaasd dat Zelensky ineens naar de VS ging om een deal te tekenen.
Wat is er van tevoren besproken dat ze hem daar naartoe hebben laten gaan?
Na wat er eerst allemaal over hem is gezegd door Trump was dat niet echt aanlokkelijk lijkt me. Echt heel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |