Leeft die nog??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Nieuwsuur/status/1895254823416574311
Diederik Gommers, kent u die uitdrukking nog?
Overheidtroepquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Nieuwsuur/status/1895254823416574311
Diederik Gommers, kent u die uitdrukking nog?
Wat is een gekloot.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:34 schreef Felagund het volgende:
Forumservers zijn weer aan het rammelen.
Leek een hele tijd verbeterd te zijn, maar laatste tijd is het weer bar en boos.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat is een gekloot.
Is dat nieuw of altijd zo?
Ik was al helemaal blij dat de post eindelijk geplaatst werd, was het niet in het juiste topic.quote:
Nou ja, ´zomaar´..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fascinerend hoe de wereldgeschiedenis zomaar 180 graden draait.
Er zijn best veel mensen die ik wel een acute ademhalingscrisis gun.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een ademhalingscrisis gehad?
Een JD Vance, bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die ik wel een acute ademhalingscrisis gun.
Of een ontploffende batterij van een Tesla?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die ik wel een acute ademhalingscrisis gun.
Sowieso, maar na zo lange strijd tussen Amerika en Rusland Amerika opeens vol aan Russische zijde, zelfs de Chinezen zwaar voorbij, en dat op dit dossier (alleen een paar achterlijke en miniscule landjes en Geert Wilders steunen Rusland expliciet). En dat op televisie. Ik blijf het surrealistisch vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, ´zomaar´..
De USA is al sinds mensenheugenis een shithole en met afstand het meest deplorabele land op aarde. Enige verschil is dat ze nu de schijn nu niet meer ophouden.
Hopelijk krijgt JD Vance binnenkort een ademhalingscrisis omdat hij de pik van Peter Thiel niet meer uit zijn mond krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een JD Vance, bijvoorbeeld?
Al heb ik het vermoeden dat hij zo'n crisis bij zijn geboorte al heeft gehad.
quote:
Vens stond al met z’n mond vol tanden toen Zelensky de simpele vraag stelde of hij ooit in Oekraïne was komen kijken. ‘I’ve seen the reports’, precies het hele probleem met deze figuren die denken dat ze permanent in een tv-show leven. FOX aids, Murdoch tumor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
JD Vance heeft zogenaamd een diploma van Yale, dat hele US uni systeem is ook de groots mogelijke scamVerlulde zich ook nog eens door tijdens z'n playground bully theater Rusland toch de agressor te noemen...
The art of the deal strikes again, overigens. Want die deal om mineralen te mogen stelen uit Oekraine is nu niet eens getekend.
Ik geef het een maand tot het Pentagon tanks de Manhattan Bridge opstuurt om een gevluchte Trump uit zijn Tower te halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:40 schreef Faraday01 het volgende:
Nog nooit zoiets gezien, elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden in Washington
Heeft het toch maar al mooi een week langer uitgehouden dan ik had gedacht!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een ademhalingscrisis gehad?
Ik lees dit met de stem van Robin Haasequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
ZelenskyGOD die even tegen iedereen thank you zegt op z'n Twitteraccount
In Nederland gelasten we alles af. Dus ook die Navo top.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
Al die wielerwedstrijden afgelast voor de NAVO top, gaat die er wel komen?
Zullen we de NAVO top nog wel redden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Nederland gelasten we alles af. Dus ook die Navo top.
Het is een beetje alsof je in een voetbaldiscussie vraagt aan iemand of hij de wedstrijd wel heeft gezien en het antwoord is ‘ik heb de xG bekeken’quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Vens stond al met z’n mond vol tanden toen Zelensky de simpele vraag stelde of hij ooit in Oekraïne was komen kijken. ‘I’ve seen the reports’, precies het hele probleem met deze figuren die denken dat ze permanent in een tv-show leven. FOX aids, Murdoch tumor.
Hadden we iets anders verwacht van terrorist Mark R.?quote:
Geen probleem meequote:
Ik heb de volle 50 minuten terug gekeken en heb me geen seconde verveeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:40 schreef Faraday01 het volgende:
Nog nooit zoiets gezien, elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden in Washington
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:55 schreef Fretwork het volgende:
Lief dagboek, Tom Egbers gespot, hij leek vriendelijk en zocht koekjes voor bij de koffie in een te kleine Albert Heijn, einde bericht
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik lees dit met de stem van Robin Haase
We gaan zoals verwacht ook genieten van Van Persie.quote:
@wimderon De kroniek van een net-niet-trainer.quote:Bosz antwoordde na afloop op de vraag of hij het verdedigend niet anders moet organiseren. 'Als ik de garantie heb, dat we met elf man achter de bal de wedstrijd gaan winnen, dan ga ik er zelf nog bij staan. Die garantie heb ik niet.'
Door het zo te blijven doen als PSV na de winterstop doet, heeft Bosz inmiddels wél de garantie op twee tegentreffers gemiddeld per duel.
Het is ook wel duidelijk dat het niet aan de tactiek ligt.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Wimderon De kroniek van een net-niet-trainer.
Nou ja, als je wekelijks verder zakt in het mentale moeras, ga je als speler vanzelf dramatisch lijken. Zeker als het in Boszball belangrijk is hoeveel meters je verdedigt.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk dat het niet aan de tactiek ligt.
Die groep is gewoon uitgekeken op Bosz' cynisme, plus een paar spelers die weg wilden maar niet mochten. Dan kunnen ze het in de CL nog wel opbrengen vanwege hun eigen trots, maar in zo'n competitiewedstrijdje niet. En dan gaat dat elkaar inderdaad versterken.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou ja, als je wekelijks verder zakt in het mentale moeras, ga je als speler vanzelf dramatisch lijken. Zeker als het in Boszball belangrijk is hoeveel meters je verdedigt.
Krijg jij ook Frank de Boer vibes bij De Pers?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou ja, als je wekelijks verder zakt in het mentale moeras, ga je als speler vanzelf dramatisch lijken. Zeker als het in Boszball belangrijk is hoeveel meters je verdedigt.
Niets gezien, gisteren. Maar vind het tot nu toe een betere marktverkoper dan trainerquote:Op zondag 2 maart 2025 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijg jij ook Frank de Boer vibes bij De Pers?
JAAAAAAA STRAATFEEST!!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van de Looi tekent niet bij bij Heracles en vertrekt in de zomer.
Gefeliciteerd @:Hamlapjes .
Bosz nadat hij is ontslagen bij PSVquote:
Carlos Vicens, we zullen nooit vergeten.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bosz nadat hij is ontslagen bij PSV
Maar verder: doe maar een verrassing, dat heeft in het verleden al vaak best leuk uitgepakt. In ieder geval niet weer zo’n uitgekauwde naam uit de Nederlandse trainerscarrousel gaarne.
Dat was zo'n leuke rubriek toen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Carlos Vicens, we zullen nooit vergeten.
Ik denk inderdaad dat de negativiteit van Bosz de chemie heeft verpest. Bij hem kan je vijf keer een 9 scoren en een keer een zes, en hij fixeert op die zes.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die groep is gewoon uitgekeken op Bosz' cynisme, plus een paar spelers die weg wilden maar niet mochten. Dan kunnen ze het in de CL nog wel opbrengen vanwege hun eigen trots, maar in zo'n competitiewedstrijdje niet. En dan gaat dat elkaar inderdaad versterken.
Toch heeft Erwin beter gepresteerd dan ik had verwacht. Met hem en deze selectie had ik ze aardig onderin verwacht.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bosz nadat hij is ontslagen bij PSV
Maar verder: doe maar een verrassing, dat heeft in het verleden al vaak best leuk uitgepakt. In ieder geval niet weer zo’n uitgekauwde naam uit de Nederlandse trainerscarrousel gaarne.
Voor de winterstop was het wel echt ontzettend dramatisch, met geluk een paar potjes gewonnen, maar het zag er qua voetbal echt niet uit. Het bekende voetbal van Erwin: elke wedstrijd ingaan met het doel om er een gelijkspel uit te slepen. Ja, dat gaat vaak fout, hequote:Op maandag 3 maart 2025 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch heeft Erwin beter gepresteerd dan ik had verwacht. Met hem en deze selectie had ik ze aardig onderin verwacht.
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Dieuwertje.
https://nos.nl/artikel/25(...)je-blok-67-overleden
"Je onderbuik mag er zijn!", is het mantra van de tegenwoordige tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een bagger komt er voorbij in andere subfora. Wat is eigenlijk het verschil nog tussen FOK! en X?
Hier is het decentraal geregeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een bagger komt er voorbij in andere subfora. Wat is eigenlijk het verschil nog tussen FOK! en X?
Als dit kan, verwacht ik ook een dikke oude Brit bij de marathon van Rotterdam binnenkort.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
@:Rellende_Rotscholier Zou je darten gaan kijken als er een Keniaan meedoet aan het WK?
Die 0-3, zoiets heb ik nog nooit van m'n leven gezien.quote:
Zelfs toen Bosz trainer was bij mijn Heracles, deden ze achterin niet zulke gekke dingen!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die 0-3, zoiets heb ik nog nooit van m'n leven gezien.
Welke verdediging?quote:
Toch nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Volgende week 0-5 en het is gewoon verlengen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die 0-3, zoiets heb ik nog nooit van m'n leven gezien.
Alsof die WK-finale, of uberhaupt dat hele WK, ooit gaat plaatsvinden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Proletenland Amerika blijft ons dwarszitten en teisteren @:deebee .
Wat is je voorspelling? Een atoombom van Iran? Boycot?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof die WK-finale, of uberhaupt dat hele WK, ooit gaat plaatsvinden.
Shithole country, het is een plaag. SOCCER World Cup.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Proletenland Amerika blijft ons dwarszitten en teisteren @:deebee .
Mijn voorspelling is dat die failed state tegen die tijd zo extreem is geïmplodeerd dat ze helemaal niet meer in staat zijn om zo'n groot evenement te organiseren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is je voorspelling? Een atoombom van Iran? Boycot?
#Announce penaltyseries die veranderd worden in shoot outs.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Shithole country, het is een plaag. SOCCER World Cup.
Vooral het hijgerig rapporteren van elke scheet die er gebeurt, laat ze er lekker in stikken daar...
Dat is dan nog best wel leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
#Announce penaltyseries die veranderd worden in shoot outs.
Bekijk deze YouTube-video
Dat viel nog 100% mee, is ook wel treurig dat je gewoon niks in kan brengen terwijl er een paar op omvallen stonden omdat er alleen maar jeugd en troep op de bank zat. Maar WE gaan er allemaal uit in Europa schat ik zo in.quote:
Dit was vooral gewoon in de lijn der verwachting natuurlijk, tegen een Inter moeten die 2 kansjes die je krijgt er ook écht in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel nog 100% mee, is ook wel treurig dat je gewoon niks in kan brengen terwijl er een paar op omvallen stonden omdat er alleen maar jeugd en troep op de bank zat. Maar WE gaan er allemaal uit in Europa schat ik zo in.
Tsja een enkele quote in een liveblog zegt natuurlijk niet dat hij eerst niet over de slachtoffers en bedrijfseigenaren heeft gesprokenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef Steven184 het volgende:
Brand waarbij onzeker dat er slachtoffers zijn. Stichting met wss 1 lid:
Arnhems Historisch Genootschap maakt zich zorgen om historische gevels
Het Arnhems Historisch Genootschap Prodesse Conamur (opgericht in 1792) maakt zich zorgen om de historische gevels. Er moet "alles op alles" gezet worden om de historische gevels uit de 18e en 19e eeuw te behouden, zegt Bert Kuiper tegen NU.nl.
Is er nou opeens nuance in WLR?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja een enkele quote in een liveblog zegt natuurlijk niet dat hij eerst niet over de slachtoffers en bedrijfseigenaren heeft gesproken
Die foto met kopjes theequote:
Opstandige puberclub AZ.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denso 'Stanislav Manolev' Kasius heeft zichzelf kapot gebrommerd.
Ik kijk niet graag naar AZ.
Peer Koopmeiners.²
Al die grijze systeemspelers uit hun eigen opleiding, ik vind daar wat van.quote:
Het valt of staat uiteindelijk met Jordy Clasie. Dat kunnen we onmogelijk serieus nemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al die grijze systeemspelers uit hun eigen opleiding, ik vind daar wat van.
Achter Clasie sta ik dan wel weer volledig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het valt of staat uiteindelijk met Jordy Clasie. Dat kunnen we onmogelijk serieus nemen.
En Maarten Martens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achter Clasie sta ik dan wel weer volledig.
Daar sta je bovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achter Clasie sta ik dan wel weer volledig.
Maarten Martens weet niet meer of hij een Belg of een Nederlander is, ik haak altijd af als hij praat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En Maarten Martens.
Voor de rest is het een niet serieus te nemen voetbalclub vol vermoeiende geldingsdrang.
Ik lees vooral interviews. Ik kijk haast alleen nog de interviews van Ajaxquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maarten Martens weet niet meer of hij een Belg of een Nederlander is, ik haak altijd af als hij praat.
Robin van Persie die net te geforceerd Valentijn uitlacht was genot.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik lees vooral interviews. Ik kijk haast alleen nog de interviews van Ajax.
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen geld meer naar transgender muizen!
Ik vond dat heel pijnlijk, eigenlijk. Zo nep, zoals Van Persie al jaren nep is. Alles aan die man is een act. Doe mij dan toch maar de etter van zijn vroege jaren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Robin van Persie die net te geforceerd Valentijn uitlacht was genot.
De voorbeschouwing er stil voor leggen is er wel over.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu we toch bezig zijn: ik vind de vlaggetjesact van Ajax altijd heel erg tenenkrommend.
Twee wedstrijden gespeeld, en twee keer valt het masker er een beetje af na de wedstrijd. Die gaat nog een keer een vreselijke meltdown krijgen, waarschijnlijk op een moment dat het totaal niet nodig is (na een regelmatige 0-2 winst bij Heracles ofzo)quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat heel pijnlijk, eigenlijk. Zo nep, zoals Van Persie al jaren nep is. Alles aan die man is een act. Doe mij dan toch maar de etter van zijn vroege jaren.
Dit geeft mij enorme Arno Vermeulen vibesquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toen ik dit fragment vandaag zag (vooral specifiek vanaf 00:40), stierf het laatste stukje ziel in me af.
https://x.com/ESPNnl/status/1897584491008561647
Wat zei hij gisteren dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee wedstrijden gespeeld, en twee keer valt het masker er een beetje af na de wedstrijd. Die gaat nog een keer een vreselijke meltdown krijgen, waarschijnlijk op een moment dat het totaal niet nodig is (na een regelmatige 0-2 winst bij Heracles ofzo)
Gelukkig zijn zijn tactische keuzes vooralsnog wel bescheiden.
Voor maximum afsterven had Willem Vissers er nog moeten zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toen ik dit fragment vandaag zag (vooral specifiek vanaf 00:40), stierf het laatste stukje ziel in me af.
Je trainer wegsturen nadat hij kampioen wordt zou wel ernstig zijn ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is vooral zijn lichaamshouding, een beetje dit:quote:
Dit kan alleen in Nederland, zulk gefilosofeer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je trainer wegsturen nadat hij kampioen wordt zou wel ernstig zijn ja.
Hij kan voor een goede meltdown dan altijd naar beelden van Alfred Schreuder kijken!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee wedstrijden gespeeld, en twee keer valt het masker er een beetje af na de wedstrijd. Die gaat nog een keer een vreselijke meltdown krijgen, waarschijnlijk op een moment dat het totaal niet nodig is (na een regelmatige 0-2 winst bij Heracles ofzo)
Gelukkig zijn zijn tactische keuzes vooralsnog wel bescheiden.
Twente deed het ook!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je trainer wegsturen nadat hij kampioen wordt zou wel ernstig zijn ja.
Hij heeft z'n eerste geel al te pakken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die nummer 15 van Frankfurt, ik heb nog nooit van m'n leven iemand met zo'n weerzinwekkende motoriek gezien. Haal die man uit het veld, ik word er misselijk van.
Met zo'n houterig lichaam is iedere tackle levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eerste geel al te pakken.
Gotze is ook nog steeds een baller. En die 19 is wel een leuk dribbelaartje. Verder ben ik NIET onder de indruk.quote:
Het lijkt spannend omdat Ajax bij een hoog tempo op een dunne scheidslijn fungeert.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gotze is ook nog steeds een baller. En die 19 is wel een leuk dribbelaartje. Verder ben ik NIET onder de indruk.
Ik ben het hier volledig mee eens, alles rond hem voelt enorm nep. Het zal toch geen toeval zijn dat er een volksfeest uitbrak in Heerenveen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat heel pijnlijk, eigenlijk. Zo nep, zoals Van Persie al jaren nep is. Alles aan die man is een act. Doe mij dan toch maar de etter van zijn vroege jaren.
Hij was aan het einde van z'n carrière al zo toch? Zou hij op z'n 34e hebben bedacht dat ie trainer wilde worden en aan een imago moest werken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het hier volledig mee eens, alles rond hem voelt enorm nep. Het zal toch geen toeval zijn dat er een volksfeest uitbrak in Heerenveen?
Hier had ook Andries Noppert kunnen staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jay Gorter kan, zo blijkt, er nog steeds geen reet van. Niet verbaasd niet verrast.
Vorig seizoen nog linksbuiten van NEC, die weer Mark van Bommel als trainer willen hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En de goal van nummer 15, graag gedaan jongens.
Wel met dank aan de nummer 15 van Ajax, met zijn bedplashoofd.
Blijkbaar. Van Persie heeft altijd al wel een bijzondere persoonlijkheid gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was aan het einde van z'n carrière al zo toch? Zou hij op z'n 34e hebben bedacht dat ie trainer wilde worden en aan een imago moest werken?
Ik veracht de persoon Van Bommel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig seizoen nog linksbuiten van NEC, die weer Mark van Bommel als trainer willen hebben.
Thoughts?
Ik vraag me vooral af waarom Marcel Boekhoorn een GROTE NAAM wil, terwijl we in Nederland bijna uitsluitend boerenkooltrainers hebben met een grote naam.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik veracht de persoon Van Bommel.
Het gaat wel weer mooie meltdowns opleveren, ik denk niet dat er voor welke trainer dan ook veel eer valt te behalen aan NEC. Met het eeuwig laten uitbollen van spelers als Nuytinck, Cillessen en nu weer zo'n Linssen.
Dit is toch gewoon in elk land zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom Marcel Boekhoorn een GROTE NAAM wil, terwijl we in Nederland bijna uitsluitend boerenkooltrainers hebben met een grote naam.
Nederland is echt een afschuwelijk kutland als het op beslissers in de voetbalwereld aankomt. Bij iedere beslissing worden babyzeehondjes neergeknuppeld.
Klopt, maar je hoopt ergens een beetje dat mensen hebben geleerd van Birmingham die Eustace ontsloegen voor Rooney en uiteindelijk degradeerden.quote:
Zelden zoveel zelfsabotage gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Ach, ruggengraatlozefascistenenabler Pjotr O.
Hoezo zelfsabotage? Dit is precies wat Pjotr O. wil.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelden zoveel zelfsabotage gezien.
Maar 3 FT ook lees ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
😵💫 😵💫 😵💫 😵💫 😵💫
Binnenkort vijfvoudig MVP (die onzin van Embiid erkennen we niet).quote:
Alsof er legio alternatieven zijn in de spits.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Koeman![]()
Depay![]()
Heeft Depay soms materiaal van Koetje?
Ach RvS die denkt dat deze regering maar ook een barst geeft om hun adviesquote:
Laat dit nou net een dossier zijn waarop VVD en NSC wél de minister bij de ballen houdenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach RvS die denkt dat deze regering maar ook een barst geeft om hun advies
Twee partijen met garantie tot aan de voordeurquote:Op maandag 10 maart 2025 22:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat dit nou net een dossier zijn waarop VVD en NSC wél de minister bij de ballen houden
Noem één sympathieke De Jong.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:23 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Henk de Jong is uit. Altijd tegen Henk.
Siemquote:
Zijn vrouw heeft wel een serieuze ziekte dus dat is verder niets om grappen over te maken, maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:23 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Henk de Jong is uit. Altijd tegen Henk.
Kans bestaat dat MAX een groot probleem heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iedereen gecondoleerd met de terugkeer van het mensonterende autootjerijden in het komende weekend.
Weet je welke ziekte? Of is dat niet bekend.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft wel een serieuze ziekte dus dat is verder niets om grappen over te maken, maar dit terzijde.
Pjotr Ompzich, Lasbril en de rest van de landverraders maken zich hard voor Poetins agenda.quote:Een motie om niet mee te doen aan het nieuwe defensieplan van de Europese Commissie, ReArm Europe, kan vandaag in de Tweede Kamer rekenen op een meerderheid. Dat zegt JA21-leider Joost Eerdmans, die de motie indiende, in Goedemorgen Nederland op NPO 1. "Pieter Omtzigt belde mij zelf hierover en gaat de motie steunen. Dan hebben we een meerderheid."
Het is altijd fijn om te weten aan de goede kant te staan. Het Oekraïne-standpunt is voor mij doorslaggevend bij mogelijk nieuwe verkiezingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pjotr Ompzich, Lasbril en de rest van de landverraders maken zich hard voor Poetins agenda.
Al besprokenquote:
Ik word zo moe van Pjotr O.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pjotr Ompzich, Lasbril en de rest van de landverraders maken zich hard voor Poetins agenda.
Hoezo Bikker eigenlijk? CU was niet voor die motie.quote:
Pjotr is toch van die neppe getuige bij MH17?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vanavond drie sterren diner betalen met roebels
Oh ik dacht gelezen te hebben van wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo Bikker eigenlijk? CU was niet voor die motie.
Ja dacht ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pjotr is toch van die neppe getuige bij MH17?
SGP.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ik dacht gelezen te hebben van wel.
Dat was absoluut Pieter Ompzig ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En van Demmink-theorieënquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Chanant wel. Nu ben je wel klaar in Europa.
Een Mirjam Bikker-bash is nooit verboden, qua Israël-huilerij.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ik dacht gelezen te hebben van wel.
Jongetje, klas, braaf.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef DeeBee het volgende:
Mensen die zich in de luren hebben laten leggen door Russische mol Pjotr O.
Nederland is echt van het niveau Hongarije, maar wat zijn WIJ toch goed he
Mensen die nooit in wolf in schaapskleren Omzicht zijn getraptquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef DeeBee het volgende:
Mensen die zich in de luren hebben laten leggen door Russische mol Pjotr O.
Nederland is echt van het niveau Hongarije, maar wat zijn WIJ toch goed he
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die nooit in wolf in schaapskleren Omzicht zijn getrapt
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die nooit in wolf in schaapskleren Omzicht zijn getrapt
Present.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
Omtzigt is een populistische, (extreem)rechtse christenfundamentalist zonder inhoud. Een wolf in schaapskleren, ongekend hoe veel mensen daar in trappen.
Ach alles wat jij over Arend Martijn hebt gezegd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Present.
@:Slobeend is er wel met open ogen ingetrapt destijds zie ik, ach.
Zeg het maar, Slob.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Precies dezelfde users die overal doping achter zien vinden Omtzigt een wolf in schaapskleren. Stukje paranoïa.
De Tweede Kamer neemt een voorbeeld aan de Nederlandse clubs deze week.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die zal Vladimir Omzigt nooit afvallenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
Als zelfs Trump-pijper Remon Mens je afschrijft om je standpunt over de Europese defensie-investeringen, ben je wel erg ver heen. Gelukkig is er altijd Suus Jong-un to the rescue
https://x.com/suusonline/status/1899521163002335591?s=46
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
Als zelfs Trump-pijper Remon Mens je afschrijft om je standpunt over de Europese defensie-investeringen, ben je wel erg ver heen. Gelukkig is er altijd Suus Jong-un to the rescue
Weet je wat de overeenkomst is tussen Suus, Jose en Braddie?quote:Op woensdag 12 maart 2025 05:12 schreef DeeBee het volgende:
Dacht dat Suus Been ook offline was, maar die belofte was dus net zoveel waard als bij Jose
Stukje obesitasquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wat de overeenkomst is tussen Suus, Jose en Braddie?
Lekker blijven hakkelen over z’n stemverklaringquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Sow, ik ben wat late to the party maar Omtzigt is even definitief afgemaakt in Bar Laat.
Hij meent elk woord, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat is toch de bedoeling van dat account? Ragebait
Scjvbquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Een veel duidelijker voorbeeld van een troll ga je hier niet vinden nee.
Elanquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij meent elk woord, daar ben ik van overtuigd.
7 voor een verlenging. Ik zie het wel gebeurenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu wordt het wel heel erg moeilijk voor PSV.
Een achterhoede met Malacia, BMI, Van Beek en Karsdorp lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:09 schreef Szura het volgende:
Misschien was het toch niet zo’n strak idee om met je bord op schoot en je Nederlandse bril op een back te halen, die al jaren geen fatsoenlijke reeks wedstrijden heeft gespeeld.
Toch duidelijk dat je de bal maar 1 keer mag raken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Pistolero het volgende:
Erg jammer dat het altijd zeer onsympathieke Real op zo'n achterlijke wijze door gaat. Dit ging helemaal nergens over.
Krijgen we in de EU ook coëfficiëntpunten? Die zijn we dan rap aan het verliezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
#SchoofOutquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijgen we in de EU ook coëfficiëntpunten? Die zijn we dan rap aan het verliezen.
Ja, het was 100% terecht. Wel erg lullig natuurlijk maar de altijd achterlijke Simeone gun je dit wel. De altijd vervelende Vinicius dan weer niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch duidelijk dat je de bal maar 1 keer mag raken?
Waarom zou je dit elke dag vrijwillig gaan lezen? Kan je net zo goed meteen een touw kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:52 schreef Pino112 het volgende:
https://reportersonline.n(...)rieven-canada-en-eu/
Duidelijk overzicht waar je dagelijks kan zien hoe verder de wereld naar de kloten gaat.
Trumped
Geen idee, kwam hem vandaag toevallig tegen. Dat ga ik inderdaad echt niet doen, neemt niet weg dat het wel een mooi overzicht is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je dit elke dag vrijwillig gaan lezen? Kan je net zo goed meteen een touw kopen.
Suus ‘Ik ben zijn kiezer’ Jong-Un.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
Ik opende gisteravond mijn feed en toen zag ik wereldgoal Driouech staan. Vervolgens bekeek ik de beelden en voelde ik me ernstig beflikkerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het was 100% terecht. Wel erg lullig natuurlijk maar de altijd achterlijke Simeone gun je dit wel. De altijd vervelende Vinicius dan weer niet.
Vind jij dat PSV ook aan EERHERSTEL heeft gedaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik opende gisteravond mijn feed en toen zag ik wereldgoal Driouech staan. Vervolgens bekeek ik de beelden en voelde ik me ernstig beflikkerd.
eer·her·stel (het; o) 1het in ere herstellen na een ondergane belediging; = rehabilitatiequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij dat PSV ook aan EERHERSTEL heeft gedaan?
Moeten we de term 'opgeheven hoofd' gaan verbieden?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij dat PSV ook aan EERHERSTEL heeft gedaan?
Einde tijdperkquote:
Graag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moeten we de term 'opgeheven hoofd' gaan verbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |