Na de prima showtjes van afgelopen week heb ik hem net hoopvol weer aangezet om terug te kijken, ik zat er helemaal klaar voor. Na welgeteld 10 minuten uitgezet. Ik twijfelde al een aantal keer toen ik merkte welke kant het opging met hun anti Trump geleuter en hoe fantastisch Europa wel niet is en het Zelensky gepijp. Ook die moddervette slappeling aan de bar die ooit een hoge pief in het leger/bij de veiligheidsdienst in Nederland is geweest (maar werd weggestuurd vanwege hopeloos falen) en maar bleef doorzeiken op “idioot Trump en gestoorde gek Vance” en dat Europa het prima allemaal zelf wel kan (wat een keiharde leugen is) én Derksen vervolgens -nadat ik al dat ongelofelijk irritant gescheld en getier op de VS had moeten aanhoren- óók nog eens begon over democratisch gekozen en zeer keurige Christelijke politici als “gestoorde sektegangers” was voor mij echt meer dan de maat vol.
Ik ben zelfs zó erg afgeknapt dat ik het helemaal niet meer kijk nu, tenzij Wierd Duk te gast is, al vond ik die ook al steeds minder sterk laatste tijd, om zn lucratieve snabbel bij VI niet te verliezen, durft hij niet te sterk meer zn echte mening te geven helaas, wat die overigens nog wel op X doet, waar die dus veel radicaler zn mening durft te geven en ik het 100% eens mee ben.
VI heeft voor mij bij de uitzending vanavond nu echt iets getriggerd, het is voor mij mooi geweest, elke dag een uurtje besparen op mn tijd is sowieso al winst. Ik ben er na vanavond echt he-le-maal klaar mee. Echt klaar mee.
Put these foolish ambitions to rest.