Dat is dan nog best wel leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
#Announce penaltyseries die veranderd worden in shoot outs.
Bekijk deze YouTube-video
Dat viel nog 100% mee, is ook wel treurig dat je gewoon niks in kan brengen terwijl er een paar op omvallen stonden omdat er alleen maar jeugd en troep op de bank zat. Maar WE gaan er allemaal uit in Europa schat ik zo in.quote:
Dit was vooral gewoon in de lijn der verwachting natuurlijk, tegen een Inter moeten die 2 kansjes die je krijgt er ook écht in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel nog 100% mee, is ook wel treurig dat je gewoon niks in kan brengen terwijl er een paar op omvallen stonden omdat er alleen maar jeugd en troep op de bank zat. Maar WE gaan er allemaal uit in Europa schat ik zo in.
Tsja een enkele quote in een liveblog zegt natuurlijk niet dat hij eerst niet over de slachtoffers en bedrijfseigenaren heeft gesprokenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef Steven184 het volgende:
Brand waarbij onzeker dat er slachtoffers zijn. Stichting met wss 1 lid:
Arnhems Historisch Genootschap maakt zich zorgen om historische gevels
Het Arnhems Historisch Genootschap Prodesse Conamur (opgericht in 1792) maakt zich zorgen om de historische gevels. Er moet "alles op alles" gezet worden om de historische gevels uit de 18e en 19e eeuw te behouden, zegt Bert Kuiper tegen NU.nl.
Is er nou opeens nuance in WLR?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja een enkele quote in een liveblog zegt natuurlijk niet dat hij eerst niet over de slachtoffers en bedrijfseigenaren heeft gesproken
Die foto met kopjes theequote:
Opstandige puberclub AZ.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denso 'Stanislav Manolev' Kasius heeft zichzelf kapot gebrommerd.
Ik kijk niet graag naar AZ.
Peer Koopmeiners.²
Al die grijze systeemspelers uit hun eigen opleiding, ik vind daar wat van.quote:
Het valt of staat uiteindelijk met Jordy Clasie. Dat kunnen we onmogelijk serieus nemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al die grijze systeemspelers uit hun eigen opleiding, ik vind daar wat van.
Achter Clasie sta ik dan wel weer volledig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het valt of staat uiteindelijk met Jordy Clasie. Dat kunnen we onmogelijk serieus nemen.
En Maarten Martens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achter Clasie sta ik dan wel weer volledig.
Daar sta je bovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achter Clasie sta ik dan wel weer volledig.
Maarten Martens weet niet meer of hij een Belg of een Nederlander is, ik haak altijd af als hij praat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En Maarten Martens.
Voor de rest is het een niet serieus te nemen voetbalclub vol vermoeiende geldingsdrang.
Ik lees vooral interviews. Ik kijk haast alleen nog de interviews van Ajaxquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maarten Martens weet niet meer of hij een Belg of een Nederlander is, ik haak altijd af als hij praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |