Robin van Persie die net te geforceerd Valentijn uitlacht was genot.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik lees vooral interviews. Ik kijk haast alleen nog de interviews van Ajax.
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen geld meer naar transgender muizen!
Ik vond dat heel pijnlijk, eigenlijk. Zo nep, zoals Van Persie al jaren nep is. Alles aan die man is een act. Doe mij dan toch maar de etter van zijn vroege jaren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Robin van Persie die net te geforceerd Valentijn uitlacht was genot.
De voorbeschouwing er stil voor leggen is er wel over.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu we toch bezig zijn: ik vind de vlaggetjesact van Ajax altijd heel erg tenenkrommend.
Twee wedstrijden gespeeld, en twee keer valt het masker er een beetje af na de wedstrijd. Die gaat nog een keer een vreselijke meltdown krijgen, waarschijnlijk op een moment dat het totaal niet nodig is (na een regelmatige 0-2 winst bij Heracles ofzo)quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat heel pijnlijk, eigenlijk. Zo nep, zoals Van Persie al jaren nep is. Alles aan die man is een act. Doe mij dan toch maar de etter van zijn vroege jaren.
Dit geeft mij enorme Arno Vermeulen vibesquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toen ik dit fragment vandaag zag (vooral specifiek vanaf 00:40), stierf het laatste stukje ziel in me af.
https://x.com/ESPNnl/status/1897584491008561647
Wat zei hij gisteren dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee wedstrijden gespeeld, en twee keer valt het masker er een beetje af na de wedstrijd. Die gaat nog een keer een vreselijke meltdown krijgen, waarschijnlijk op een moment dat het totaal niet nodig is (na een regelmatige 0-2 winst bij Heracles ofzo)
Gelukkig zijn zijn tactische keuzes vooralsnog wel bescheiden.
Voor maximum afsterven had Willem Vissers er nog moeten zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toen ik dit fragment vandaag zag (vooral specifiek vanaf 00:40), stierf het laatste stukje ziel in me af.
Je trainer wegsturen nadat hij kampioen wordt zou wel ernstig zijn ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is vooral zijn lichaamshouding, een beetje dit:quote:
Dit kan alleen in Nederland, zulk gefilosofeer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je trainer wegsturen nadat hij kampioen wordt zou wel ernstig zijn ja.
Hij kan voor een goede meltdown dan altijd naar beelden van Alfred Schreuder kijken!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee wedstrijden gespeeld, en twee keer valt het masker er een beetje af na de wedstrijd. Die gaat nog een keer een vreselijke meltdown krijgen, waarschijnlijk op een moment dat het totaal niet nodig is (na een regelmatige 0-2 winst bij Heracles ofzo)
Gelukkig zijn zijn tactische keuzes vooralsnog wel bescheiden.
Twente deed het ook!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je trainer wegsturen nadat hij kampioen wordt zou wel ernstig zijn ja.
Hij heeft z'n eerste geel al te pakken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die nummer 15 van Frankfurt, ik heb nog nooit van m'n leven iemand met zo'n weerzinwekkende motoriek gezien. Haal die man uit het veld, ik word er misselijk van.
Met zo'n houterig lichaam is iedere tackle levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eerste geel al te pakken.
Gotze is ook nog steeds een baller. En die 19 is wel een leuk dribbelaartje. Verder ben ik NIET onder de indruk.quote:
Het lijkt spannend omdat Ajax bij een hoog tempo op een dunne scheidslijn fungeert.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gotze is ook nog steeds een baller. En die 19 is wel een leuk dribbelaartje. Verder ben ik NIET onder de indruk.
Ik ben het hier volledig mee eens, alles rond hem voelt enorm nep. Het zal toch geen toeval zijn dat er een volksfeest uitbrak in Heerenveen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat heel pijnlijk, eigenlijk. Zo nep, zoals Van Persie al jaren nep is. Alles aan die man is een act. Doe mij dan toch maar de etter van zijn vroege jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |