Leeft die nog??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Nieuwsuur/status/1895254823416574311
Diederik Gommers, kent u die uitdrukking nog?
Overheidtroepquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Nieuwsuur/status/1895254823416574311
Diederik Gommers, kent u die uitdrukking nog?
Wat is een gekloot.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:34 schreef Felagund het volgende:
Forumservers zijn weer aan het rammelen.
Leek een hele tijd verbeterd te zijn, maar laatste tijd is het weer bar en boos.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat is een gekloot.
Is dat nieuw of altijd zo?
Ik was al helemaal blij dat de post eindelijk geplaatst werd, was het niet in het juiste topic.quote:
Nou ja, ´zomaar´..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fascinerend hoe de wereldgeschiedenis zomaar 180 graden draait.
Er zijn best veel mensen die ik wel een acute ademhalingscrisis gun.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een ademhalingscrisis gehad?
Een JD Vance, bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die ik wel een acute ademhalingscrisis gun.
Of een ontploffende batterij van een Tesla?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die ik wel een acute ademhalingscrisis gun.
Sowieso, maar na zo lange strijd tussen Amerika en Rusland Amerika opeens vol aan Russische zijde, zelfs de Chinezen zwaar voorbij, en dat op dit dossier (alleen een paar achterlijke en miniscule landjes en Geert Wilders steunen Rusland expliciet). En dat op televisie. Ik blijf het surrealistisch vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, ´zomaar´..
De USA is al sinds mensenheugenis een shithole en met afstand het meest deplorabele land op aarde. Enige verschil is dat ze nu de schijn nu niet meer ophouden.
Hopelijk krijgt JD Vance binnenkort een ademhalingscrisis omdat hij de pik van Peter Thiel niet meer uit zijn mond krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een JD Vance, bijvoorbeeld?
Al heb ik het vermoeden dat hij zo'n crisis bij zijn geboorte al heeft gehad.
quote:
Vens stond al met z’n mond vol tanden toen Zelensky de simpele vraag stelde of hij ooit in Oekraïne was komen kijken. ‘I’ve seen the reports’, precies het hele probleem met deze figuren die denken dat ze permanent in een tv-show leven. FOX aids, Murdoch tumor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
JD Vance heeft zogenaamd een diploma van Yale, dat hele US uni systeem is ook de groots mogelijke scamVerlulde zich ook nog eens door tijdens z'n playground bully theater Rusland toch de agressor te noemen...
The art of the deal strikes again, overigens. Want die deal om mineralen te mogen stelen uit Oekraine is nu niet eens getekend.
Ik geef het een maand tot het Pentagon tanks de Manhattan Bridge opstuurt om een gevluchte Trump uit zijn Tower te halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:40 schreef Faraday01 het volgende:
Nog nooit zoiets gezien, elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden in Washington
Heeft het toch maar al mooi een week langer uitgehouden dan ik had gedacht!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een ademhalingscrisis gehad?
Ik lees dit met de stem van Robin Haasequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
ZelenskyGOD die even tegen iedereen thank you zegt op z'n Twitteraccount
In Nederland gelasten we alles af. Dus ook die Navo top.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
Al die wielerwedstrijden afgelast voor de NAVO top, gaat die er wel komen?
Zullen we de NAVO top nog wel redden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Nederland gelasten we alles af. Dus ook die Navo top.
Het is een beetje alsof je in een voetbaldiscussie vraagt aan iemand of hij de wedstrijd wel heeft gezien en het antwoord is ‘ik heb de xG bekeken’quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Vens stond al met z’n mond vol tanden toen Zelensky de simpele vraag stelde of hij ooit in Oekraïne was komen kijken. ‘I’ve seen the reports’, precies het hele probleem met deze figuren die denken dat ze permanent in een tv-show leven. FOX aids, Murdoch tumor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |