Hadden we iets anders verwacht van terrorist Mark R.?quote:
Geen probleem meequote:
Ik heb de volle 50 minuten terug gekeken en heb me geen seconde verveeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:40 schreef Faraday01 het volgende:
Nog nooit zoiets gezien, elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden in Washington
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:55 schreef Fretwork het volgende:
Lief dagboek, Tom Egbers gespot, hij leek vriendelijk en zocht koekjes voor bij de koffie in een te kleine Albert Heijn, einde bericht
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik lees dit met de stem van Robin Haase
We gaan zoals verwacht ook genieten van Van Persie.quote:
@wimderon De kroniek van een net-niet-trainer.quote:Bosz antwoordde na afloop op de vraag of hij het verdedigend niet anders moet organiseren. 'Als ik de garantie heb, dat we met elf man achter de bal de wedstrijd gaan winnen, dan ga ik er zelf nog bij staan. Die garantie heb ik niet.'
Door het zo te blijven doen als PSV na de winterstop doet, heeft Bosz inmiddels wél de garantie op twee tegentreffers gemiddeld per duel.
Het is ook wel duidelijk dat het niet aan de tactiek ligt.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Wimderon De kroniek van een net-niet-trainer.
Nou ja, als je wekelijks verder zakt in het mentale moeras, ga je als speler vanzelf dramatisch lijken. Zeker als het in Boszball belangrijk is hoeveel meters je verdedigt.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk dat het niet aan de tactiek ligt.
Die groep is gewoon uitgekeken op Bosz' cynisme, plus een paar spelers die weg wilden maar niet mochten. Dan kunnen ze het in de CL nog wel opbrengen vanwege hun eigen trots, maar in zo'n competitiewedstrijdje niet. En dan gaat dat elkaar inderdaad versterken.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou ja, als je wekelijks verder zakt in het mentale moeras, ga je als speler vanzelf dramatisch lijken. Zeker als het in Boszball belangrijk is hoeveel meters je verdedigt.
Krijg jij ook Frank de Boer vibes bij De Pers?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou ja, als je wekelijks verder zakt in het mentale moeras, ga je als speler vanzelf dramatisch lijken. Zeker als het in Boszball belangrijk is hoeveel meters je verdedigt.
Niets gezien, gisteren. Maar vind het tot nu toe een betere marktverkoper dan trainerquote:Op zondag 2 maart 2025 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijg jij ook Frank de Boer vibes bij De Pers?
JAAAAAAA STRAATFEEST!!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van de Looi tekent niet bij bij Heracles en vertrekt in de zomer.
Gefeliciteerd @:Hamlapjes .
Bosz nadat hij is ontslagen bij PSVquote:
Carlos Vicens, we zullen nooit vergeten.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bosz nadat hij is ontslagen bij PSV
Maar verder: doe maar een verrassing, dat heeft in het verleden al vaak best leuk uitgepakt. In ieder geval niet weer zo’n uitgekauwde naam uit de Nederlandse trainerscarrousel gaarne.
Dat was zo'n leuke rubriek toen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Carlos Vicens, we zullen nooit vergeten.
Ik denk inderdaad dat de negativiteit van Bosz de chemie heeft verpest. Bij hem kan je vijf keer een 9 scoren en een keer een zes, en hij fixeert op die zes.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die groep is gewoon uitgekeken op Bosz' cynisme, plus een paar spelers die weg wilden maar niet mochten. Dan kunnen ze het in de CL nog wel opbrengen vanwege hun eigen trots, maar in zo'n competitiewedstrijdje niet. En dan gaat dat elkaar inderdaad versterken.
Toch heeft Erwin beter gepresteerd dan ik had verwacht. Met hem en deze selectie had ik ze aardig onderin verwacht.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bosz nadat hij is ontslagen bij PSV
Maar verder: doe maar een verrassing, dat heeft in het verleden al vaak best leuk uitgepakt. In ieder geval niet weer zo’n uitgekauwde naam uit de Nederlandse trainerscarrousel gaarne.
Voor de winterstop was het wel echt ontzettend dramatisch, met geluk een paar potjes gewonnen, maar het zag er qua voetbal echt niet uit. Het bekende voetbal van Erwin: elke wedstrijd ingaan met het doel om er een gelijkspel uit te slepen. Ja, dat gaat vaak fout, hequote:Op maandag 3 maart 2025 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch heeft Erwin beter gepresteerd dan ik had verwacht. Met hem en deze selectie had ik ze aardig onderin verwacht.
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Dieuwertje.
https://nos.nl/artikel/25(...)je-blok-67-overleden
"Je onderbuik mag er zijn!", is het mantra van de tegenwoordige tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een bagger komt er voorbij in andere subfora. Wat is eigenlijk het verschil nog tussen FOK! en X?
Hier is het decentraal geregeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een bagger komt er voorbij in andere subfora. Wat is eigenlijk het verschil nog tussen FOK! en X?
Als dit kan, verwacht ik ook een dikke oude Brit bij de marathon van Rotterdam binnenkort.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
@:Rellende_Rotscholier Zou je darten gaan kijken als er een Keniaan meedoet aan het WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |