Hij meent elk woord, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat is toch de bedoeling van dat account? Ragebait
Scjvbquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Een veel duidelijker voorbeeld van een troll ga je hier niet vinden nee.
Elanquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij meent elk woord, daar ben ik van overtuigd.
7 voor een verlenging. Ik zie het wel gebeurenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu wordt het wel heel erg moeilijk voor PSV.
Een achterhoede met Malacia, BMI, Van Beek en Karsdorp lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:09 schreef Szura het volgende:
Misschien was het toch niet zo’n strak idee om met je bord op schoot en je Nederlandse bril op een back te halen, die al jaren geen fatsoenlijke reeks wedstrijden heeft gespeeld.
Toch duidelijk dat je de bal maar 1 keer mag raken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Pistolero het volgende:
Erg jammer dat het altijd zeer onsympathieke Real op zo'n achterlijke wijze door gaat. Dit ging helemaal nergens over.
Krijgen we in de EU ook coëfficiëntpunten? Die zijn we dan rap aan het verliezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Chanant wel. Nu ben je wel klaar in Europa.
#SchoofOutquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijgen we in de EU ook coëfficiëntpunten? Die zijn we dan rap aan het verliezen.
Ja, het was 100% terecht. Wel erg lullig natuurlijk maar de altijd achterlijke Simeone gun je dit wel. De altijd vervelende Vinicius dan weer niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch duidelijk dat je de bal maar 1 keer mag raken?
Waarom zou je dit elke dag vrijwillig gaan lezen? Kan je net zo goed meteen een touw kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:52 schreef Pino112 het volgende:
https://reportersonline.n(...)rieven-canada-en-eu/
Duidelijk overzicht waar je dagelijks kan zien hoe verder de wereld naar de kloten gaat.
Trumped
Geen idee, kwam hem vandaag toevallig tegen. Dat ga ik inderdaad echt niet doen, neemt niet weg dat het wel een mooi overzicht is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je dit elke dag vrijwillig gaan lezen? Kan je net zo goed meteen een touw kopen.
Suus ‘Ik ben zijn kiezer’ Jong-Un.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
Als zelfs Trump-pijper Remon Mens je afschrijft om je standpunt over de Europese defensie-investeringen, ben je wel erg ver heen. Gelukkig is er altijd Suus Jong-un to the rescue
https://x.com/suusonline/status/1899521163002335591?s=46
Ik opende gisteravond mijn feed en toen zag ik wereldgoal Driouech staan. Vervolgens bekeek ik de beelden en voelde ik me ernstig beflikkerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het was 100% terecht. Wel erg lullig natuurlijk maar de altijd achterlijke Simeone gun je dit wel. De altijd vervelende Vinicius dan weer niet.
Vind jij dat PSV ook aan EERHERSTEL heeft gedaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik opende gisteravond mijn feed en toen zag ik wereldgoal Driouech staan. Vervolgens bekeek ik de beelden en voelde ik me ernstig beflikkerd.
eer·her·stel (het; o) 1het in ere herstellen na een ondergane belediging; = rehabilitatiequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij dat PSV ook aan EERHERSTEL heeft gedaan?
Moeten we de term 'opgeheven hoofd' gaan verbieden?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij dat PSV ook aan EERHERSTEL heeft gedaan?
Einde tijdperkquote:
Graag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moeten we de term 'opgeheven hoofd' gaan verbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |