Ik ga wel voor Sharice stemmen (enkel om Milena hopelijk weg te krijgen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: in geen 100 jaar haal ik het van jullie 2 he ?
Kreeg vanmiddag een ad met zoiets maar dan een zwart jurkje, zelfde soort dingesen op de mouwenquote:
Je hebt hem zeker gelijk gekochtquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag een ad met zoiets maar dan een zwart jurkje, zelfde soort dingesen op de mouwen
Ok ,zijn vlinders dacht ik die dingesen hahaquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag een ad met zoiets maar dan een zwart jurkje, zelfde soort dingesen op de mouwen
Nee want ik draag geen jurkjes, anders gelijk natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker gelijk gekocht
Ik probeer Sharice te verstaan maar het is niet makkelijk.quote:
Hmm even naar hun schakelen, word moe van Keanu.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice en Milena hebben het over stemmen en nomineren
Sharice hij moet kleur bekennen he
het is Milena het niet waard om ruzie over te maken
en bedankt nu sl op 2quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm even naar hun schakelen, word moe van Keanu.
Hahahaquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice voor mij is de mooiste bevestiging geweest en dat wij er niet slecht uitkomen dat oma hier was.
Ja ze weten dat ik ze wel verstaquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa jij schreef het hier en hopla.. sl
op 1 een slapende Axel![]()
ja!quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
Ok dan gaan we drama maken tegen hem (Mattie) zegt Sharice
Heb even genoeg Kiki voor vandaagquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:51 schreef kater1 het volgende:
Op 1 Keanu en Mattie op de bank buiten
nee ging over Jordy , ze gaf vanmiddag aan dat hij stond te starenquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
Sharice haar ogen beginnen te rollen en handen te jeuken als ze hem ziet![]()
(neem aan Mattie)
Oja die kon ook nogquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ging over Jordy , ze gaf vanmiddag aan dat hij stond te staren
Dames ik ga naar bedje.quote:
Mwa valt mee, veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:56 schreef kater1 het volgende:
Nou denk echt heel interessant maar versta het te slecht, ga wel naar Keanu en Mattie.
Ik snap Jordy wel met dat staren naar Sharice , dat is ook z'n geweldige en mooie vrouwquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ging over Jordy , ze gaf vanmiddag aan dat hij stond te staren
eerstknijpsquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena tegen Sharice praat eens Nederlands
daar zijn wij hier ook blij om Milenaquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:03 schreef engine het volgende:
Milena is ineens blij dat ze erop staat
Wie is dat dan? Sharice zelf?quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:02 schreef Flory- het volgende:
Zo' onnozel verpleegsterke er inhouden
Ja, ging over waarom haar erin houden tussen een Miss, chauffeur etc.quote:
En om die reden gaan op FB al oproepjes rond om op Sharice te stemmen. Als Mileen dan naar huis gaat, dan gaat haar geld voor een groot deel naar het 'kartel' via bloedgeldquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: ik ga vrijdag vertrekken schat
Sharice : there is no fucking way, jij hebt veel te veel geld.
Zag ik inderdaad op FB voorbij komen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En om die reden gaan op FB al oproepjes rond om op Sharice te stemmen. Als Mileen dan naar huis gaat, dan gaat haar geld voor een groot deel naar het 'kartel' via bloedgeld
Pootje wil dat Milena en Jane vriendinnen wordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:08 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: wat zit Pootje nu te lullen??
Ik geloof nog eerder dat water brandquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Pootje wil dat Milena en Jane vriendinnen worden
Ah daar ben je! Ik zie geen vlinders op die truiquote:
S2quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
welke stream , graag vermelden aub
O ik dacht er vlinders in te zienquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah daar ben je! Ik zie geen vlinders op die trui
Niet belangrijk verder, maar heb ze nu veel in beeldquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O ik dacht er vlinders in te zien
Vervelend in saai .. weg er meequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
maar als al die vervelende spelers er uit gaan, dan is het toch niks meer aan
Okselhaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
Wat heeft Jordy in het eten gedaan vanavond?![]()
Echt, skip de basisschool, middelbare school...geef je op voor big brother. Daar leer je pas echt hoe het leven in elkaar zit. Daar kan je groeien. Geen flauw idee waarin, ja zelfverheerlijking, maar verder? Hoe je koekjes moet jatten, hoe je achter iemand aan kan lopen, hoe je mensen lekker stiekem voor gek zet of de grond in trapt...wowquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie is zo blij dat hij ziet dat keanu jolien en jordy zo gegroeid zijn
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet belangrijk verder, maar heb ze nu veel in beeld
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:16 schreef anine het volgende:
[..]
Echt, skip de basisschool, middelbare school...geef je op voor big brother. Daar leer je pas echt hoe het leven in elkaar zit. Daar kan je groeien. Geen flauw idee waarin, ja zelfverheerlijking, maar verder? Hoe je koekjes moet jatten, hoe je achter iemand aan kan lopen, hoe je mensen lekker stiekem voor gek zet of de grond in trapt...wow
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb ong. een half uur geleden een gesprek gevolgd tussen Milena en Sharice, ben echt geschrokken van wat Sharice er allemaal uitkraamt en dan vooral over Jordy.
Die heeft echt hulp nodig en ik zie haar liever gaan dan Milena, die meid is echt niet goed
Laat Milena maar gaan, ze gaat er vanzelf achteraanquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb een half uur geleden een gesprek gevolgd tussen Milena en Sharice, ben echt geschrokken van wat Sharice er allemaal uitkraamt en dan vooral over Jordy.
Die heeft echt hulp nodig en ik zie haar liever gaan dan Milena, die meid is echt niet goed
Ik hoop dat iemand het opgenomen heeft? @DGK_Tegengasquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Laat Milena maar gaan, ze gaat er vanzelf achteraan
DAt zou ook mooi zijn, beide wegquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Laat Milena maar gaan, ze gaat er vanzelf achteraan
Ja en of de camera op een plant kan of iets anders als pootjequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen die lui niet even een zender omhangen
Heb een gedeelte ook gezien, maar zo erg vond ik het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand het opgenomen heeft? @:DGK_tegengas
Dan heeft ze echt de verkeerde baan, arme patiëntenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb een gedeelte ook gezien, maar zo erg vond ik het niet.
Ze kan duidelijk niks vergeten, eenmaal een probleem met iemand en ze kan er niks meer van verdragen.
Dat heeft ze ook op haar werk vertelde ze.
Maar het idee was toch .. dat heel Nederland op Jane zou stemmen dus dan mag ze weg .. laat dan maar idereen uit de Belgen kiezen of zo ..?!?quote:
of BB pleurt ze er gewoon alle 4 opquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ze vermoeden een gelijkspel, en iemand met een beslissende stem gamechanger kan dan bepalen wie van de twee gesaved moet worden. als ik het goed begrepen heb
juistquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
of BB pleurt ze er gewoon alle 4 op
Mattquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:38 schreef Krambo het volgende:
Wienis die 'hij'waar ze het over hebben? Axel?
van mij ook hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ze mogen alle 4 wieberen als het aan mij ligt
Zo is het denk ik wel ja maar gaat nooit gebeurenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:26 schreef engine het volgende:
Jane: "ik heb gezegd..als Axel en Jordy eens een keer gaan teamen...kunnen ze iedereen eruit spelen"
Nouja zo ziet hij het nog wel, niks wetende van de buitenwereld.quote:
Als de roddels allemaal waar zijn. Ik heb niets gezien van Mattie wat niet door de beugel kanquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nouja zo ziet hij het nog wel, niks wetende van de buitenwereld.
dat waren jane haar woordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nouja zo ziet hij het nog wel, niks wetende van de buitenwereld.
Klopt, ik ook niet, maar voor haar is het blijkbaar klaar (zeggen de expertsquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de roddels allemaal waar zijn. Ik heb niets gezien van Mattie wat niet door de beugel kan
mooi gezegd!quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:42 schreef marky het volgende:
De winnaar van BB wordt altijd door de tegenstanders in het huis op de troon gehezen.
Jane past zich helemaal aan bij de terror twins, tis net een kameleonquote:
Dan is ie te vroeg weg wat op zich niet verkeerd isquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft die pootje zijn 24u al aangevraagd voor het geval zijn vriendinnetjes erop staan?
of is dat ook iets wat hij gewoon maar te pas en te onpas roept
Ze hadden het over het bekend maken van de targets.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Pootje zegt, klopt niet, Jordy nam de pin lachend in ontvangst, wetend dat hij er zo weer vanaf was en niet met de hand geschrokken voor zijn mond
Ze moet er wel mee leven op 1 kamer/suitequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane past zich helemaal aan bij de terror twins, tis net een kameleon
Ze was nooit bij die andere.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Je weet wat ze zeggen he
If you can't beat them, join them
dat is wat hier gebeurd
mattiequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane is benieuwd of ... op haar gestemd heeft
Hij had het over de bekendmaking van de nominatie targets. Toen stond jordy 'nerveus' met zijn hand voor de mond op de uitslag te wachtenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Pootje zegt, klopt niet, Jordy nam de pin lachend in ontvangst, wetend dat hij er zo weer vanaf was en niet met de hand geschrokken voor zijn mond
Dat durf ik niet zo hard te beweren, maar ze weet ook dat het kartel haar zo aan de straat zetquote:
poah exitje jane lijkt me ook wel een genot, die gezichten wil ik dan wel zienquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
Jane gaat niet naar huis, Jolien ook niet, dus wat maakt het uit?
Het zal 1 van de gezusters zijn, zo niet klopt er iets niet.
Jane is niet zo dol op de bouwlampen direct in haar gezichtje smorgens vroegquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nou inderdaad , het is nog niet donker genoeg
dat duurt nog 8 uur, dan doe je hem smorgens toch effe opquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane is niet zo dol op de bouwlampen direct in haar gezichtje smorgens vroeg
Volgens mij klopt dit niet helemaalquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben vandaag benieuwd……Matti moet kleur bekennen; wie heeft hij gesaved? Is het Milena of Jolien? Hij heeft wel zijn maatje Jeffrey beloofd dat hij altijd Jolien zou saven en voor haar zou opkomen. Dat wordt weer misschien een hoop heisa! De rest weten we al het gaat nu tussen Jolien en Milena die op de bank erbij komen!
Waquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet helemaal
aromquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
reageer jij altijd zo negatief[quote]quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Negatief . Okquote:[ afbeelding ] Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel?
Dat klopt Jordy stemt op Jane, Milena, Charice en Jolien vrij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Negatief . Ok
Wat het idee was dat de dames Jane van de bank wilden halen.
Of ze dat ook echt hebben gedaan. Geen idee
Maar dan zou keanu kartel Jolien vrijstellen en evil twin
team Jane
kan hij er weer 4 achterover drukken en onder zijn bed verstoppen voor de avondsessie van zijn kartel denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer pannenkoeken bakken![]()
Domme irritante eikel..
Dat kan te maken hebben met dit > team rose moest geld verdelen. Ze kwamen er niet uit en Jane trok zich terug maar zei wel nog tegen Jolien dat het tactisch het beste was om Axel het geld te geven. Uiteindelijk heeft Jolien het geld aan Axel gegund en in ruil daarvoor stemt Axel ( en Jane) niet op Jolien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er gebeurd, ik hoor elders een filmpje dat Jordy iets verteld over Jane en dat ze door de mand is gevallen. Maar ik hoor dan weer niet waarmee, of waardoor. Weten jullie iets?
Hij doet het Om Axel te jennen. Iets met poten onder iemand zijn stoel zagen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:43 schreef Verida het volgende:
[..]
kan hij er weer 4 achterover drukken en onder zijn bed verstoppen voor de avondsessie van zijn kartel denk iken dan ook nog met achterovergedrukte suiker.
Het is net een kleutertje wat vriendjes koopt met snoepjes, op het schoolplein
het kartel heeft gisteren ook heel overdreven zitten proosten met pannenkoeken met suiker, stiekem op bed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij doet het Om Axel te jennen. Iets met poten onder iemand zijn stoel zagen.
nquote:
Gratis snelcursus "Verkloot een kwoot"quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
Bakkie pleur in de maak
Dit is geen doen zo poste
[..]
n
Is nog heelquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gratis snelcursus "Verkloot een kwoot"
Nah niet zo negatief doen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
De kwoot i
[..]
Is nog heel
Enkel het duurt een uur voor de kwoot verschijnt en ik ben ietwat ongeduldig
Je hebt veel geduld nodig om te posten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joehoe. Is daar iemand? Tis net of er niemand meer in de COS zit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |