quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet belangrijk verder, maar heb ze nu veel in beeld
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:16 schreef anine het volgende:
[..]
Echt, skip de basisschool, middelbare school...geef je op voor big brother. Daar leer je pas echt hoe het leven in elkaar zit. Daar kan je groeien. Geen flauw idee waarin, ja zelfverheerlijking, maar verder? Hoe je koekjes moet jatten, hoe je achter iemand aan kan lopen, hoe je mensen lekker stiekem voor gek zet of de grond in trapt...wow
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb ong. een half uur geleden een gesprek gevolgd tussen Milena en Sharice, ben echt geschrokken van wat Sharice er allemaal uitkraamt en dan vooral over Jordy.
Die heeft echt hulp nodig en ik zie haar liever gaan dan Milena, die meid is echt niet goed
Laat Milena maar gaan, ze gaat er vanzelf achteraanquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb een half uur geleden een gesprek gevolgd tussen Milena en Sharice, ben echt geschrokken van wat Sharice er allemaal uitkraamt en dan vooral over Jordy.
Die heeft echt hulp nodig en ik zie haar liever gaan dan Milena, die meid is echt niet goed
Ik hoop dat iemand het opgenomen heeft? @DGK_Tegengasquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Laat Milena maar gaan, ze gaat er vanzelf achteraan
DAt zou ook mooi zijn, beide wegquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Laat Milena maar gaan, ze gaat er vanzelf achteraan
Ja en of de camera op een plant kan of iets anders als pootjequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen die lui niet even een zender omhangen
Heb een gedeelte ook gezien, maar zo erg vond ik het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand het opgenomen heeft? @:DGK_tegengas
Dan heeft ze echt de verkeerde baan, arme patiëntenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb een gedeelte ook gezien, maar zo erg vond ik het niet.
Ze kan duidelijk niks vergeten, eenmaal een probleem met iemand en ze kan er niks meer van verdragen.
Dat heeft ze ook op haar werk vertelde ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |