Kampen uit altijd lastigquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken kampen wel
wil er niet wonen
niet werken
etc
Ik ken Kampen niet maar alles beter dan bv Rotterdam, Amsterdam of Den Haag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken kampen wel
wil er niet wonen
niet werken
etc
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
neeee
geen miauw miauw miauw miauw![]()
![]()
Dat gezeur dat ze niet serieus meer genomen wordt ben ik echt wel zat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Je wordt toch niet meer serieus genomen.. reputatie ... tssjj... door de wc.
Jane : Kan mij het schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ...BB kan laten gaan wie ze willen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ken Kampen niet maar alles beter dan bv Rotterdam, Amsterdam of Den Haag.
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ... (6700 stemmen)Kun je zien hoeveel stemmers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ... (6700 stemmen)Haha grappig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |