Is het ook, fanatiek spelen en elk telefoontje of game willen pakken en zodra zijn groepje op de bank zit weer weg willen, slappe hapquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten over pootje dat het zwak is dat hij al er uit wil. Terwijl anderen mensen heel graag wilde binnen zitten.
Ja helemaal eens met Jordy, en dan vind ik 'zwak' zoals hij het noemde, nog zwak uitgedrukt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten over pootje dat het zwak is dat hij al er uit wil. Terwijl anderen mensen heel graag wilde binnen zitten.
Het is meer dat hij het niet erg zou vinden om door de kijker naar huis gestemd te worden, eerder dan dat hij persé naar huis wil, want wil wel blijven strijden voor bvb vrijstelling.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat BB pootje zijn koffer het huis in gooit en zegt; ‘als het je niet aanstaat, ga dan lekker naar huis’quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop echt dat Pootje er volgende week eindelijk op staat. Maakt mij niet uit wie er opstaat.
Ja ik ben serieus ik vond haar leuk, uiterlijk en innerlijk, ik weet dat ik een van de weinige ben hierquote:
Dat was gisteren al op tvquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
Jordy heeft wel degelijk die koekjes gejat.
Oh ja, goed plan, de duostream is toch niet veel aan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
De meeste users hier hadden daar ook geen enkele twijfel overquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
Vorig jaar werd er nog wel omgeroepen dat ze Nederlands moesten praten maar nu maakt het kennelijk niks uit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die pootje gaat steeds meer onverstaanbaar praten. En weer opmerking die suggereerd dat hij weg gaat. Over paar dagen van bil
Er werken misschien west Vlaamse mensen bij de montage? Die kunnen het zo vertalen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er nog wel omgeroepen dat ze Nederlands moesten praten maar nu maakt het kennelijk niks uit.
Normaal Vlaams kan ik wel verstaan maar niet wat hij spreekt of rochelt bijna.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er werken misschien west Vlaamse mensen bij de montage? Die kunnen het zo vertalen.
Bij Een Jaar Van Je Leven hoorde je dat sowieso regelmatig, maar bij BB ook ja?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er nog wel omgeroepen dat ze Nederlands moesten praten maar nu maakt het kennelijk niks uit.
Vanmiddag heeft hij een ei in zijn kast verstoptquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
Oh die haal ik weleens door elkaar. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Een Jaar Van Je Leven hoorde je dat sowieso regelmatig, maar bij BB ook ja?
De gespeelde brutale rakker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft hij een ei in zijn kast verstopt
Ze leggen hun eigen eieren ook apart.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Misschien wel allebei, ik kan me bij BB niet herinneren maar kan het me wel voorstellenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Oh die haal ik weleens door elkaar. Ik denk dat je gelijk hebt.
Klopt.zag gister 4eieren in een schaaltje bij de beddenrand.....weet niet van wie dat bed is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:43 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze leggen hun eigen eieren ook apart.
nou mag toch hopen van niet die 10k is voor de pot toch niet voor weglopersquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Luna68 het volgende:
Eindelijk bijgelezen
Hoop dat BB ook een draaiboek heeft voor die chantage, lees dat Milena weggaat als Sharice weggaat en andersom en iets over triple exit en ook nog verwachten een som geld mee te krijgen 😡😡😡
Ik had hem eerst versneld, maar toen zag het er helemaal raar uit.quote:
Ah oke..thanksquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die zit aan de bar in de keuken
heb ook alweer half uur gemistquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja, goed plan, de duostream is toch niet veel aan.
Hij snapt het prima. Zij snappen hem nietquote:
Ze hebben altijd het bittergarnituur nogquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy het wordt morgen een interessante dag
Keanu stoofvleesdag
Ik erger me kapot aan die idioot.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
Hoe we Den Poot zullen herinneren.
[ afbeelding ]
ja ik word echt gek van die kant momenteel wat een sekreten! pootje inclquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef Juultje1981 het volgende:
Milena weer klagen dat er steeds naar hun gestaard wordt volgens mij zit zij ook de hele tijd naar hun te kijken
Ik denk het nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:03 schreef ledn81 het volgende:
De gevolgen voor bewegen bij een nieuwe freeze zijn nog niet gedeeld door BB toch?
Nu heeft het geen gevolgen meer voor hun gezamenlijke teambudget...
Dus voorlopig geen freezes meer?
Zo te zien heeft ze geen last meer van haar tandjespijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu en Jolien lepelen de beslag bak uit
Ze hadden er ook gewoon suiker over kunnen strooienquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:11 schreef C.A.I het volgende:
Ze missen poedersuiker over de gebakkenbanaan maar even na denken dat je met een eetlepel even malen zo poedersuiker hebt is er niet bij
De groeven naast de mond van jordy worden met de dag dieperquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze geen last meer van haar tandjespijn
[ afbeelding ]
Ik vind hem ontzettend engquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
De groeven naast de mond van jordy woden met de dag dieper
hij heeft een heel onaangename gezichtsuitdrukking hierdoor
dat was gekomen door het afvallen in het huisquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
De groeven naast de mond van jordy worden met de dag dieper
hij heeft een heel onaangename gezichtsuitdrukking hierdoor
Ze hebben allemaal 1 ei per dag. Die pakken ze allemaal want anders zijn ze wegquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tering wat is die lelijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
die trui is echt lelijk
kan er nog niet over uit
Zou Sharice die van haar oma hebben meegenomen?
pooohhhquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jordy weer aan het slecht praten
Ze noemt zijn staren soms grensoverschrijdend
oh zij praat slecht over hemquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze is echt vreselijk. Oprotten dat mens. Die is zo minquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens alles wat ze gezegd heeft uitgetypt
Heeft zij geen spiegel?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Graftak om Jordy maar eens te citeren nuquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is echt vreselijk. Oprotten dat mens. Die is zo min
Oma gister nog zeggen we zijn allemaal fier op u.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
als iemand een grensoverschrijdend hoofd heeft is het Sharice zelf
Oma is ook niet de objectiefstequote:Op woensdag 26 februari 2025 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oma gister nog zeggen we zijn allemaal fier op u.
Gokje Jordyquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
over wie hebben Sharice en Milena het nu weer?
ik kan er niks van maken(maar heb het geluid ook niet hard staan, omdat Pootje er constant dom doorheen zit te zingen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
over wie hebben Sharice en Milena het nu weer?
Ik weet het niet .. iets over dat er geen sorry is gezegd (had Milena het over)quote:
Whaaaa of ze zo mooi is wat een debielquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat ken ik nietquote:
braziliaans danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze moest eens weten wat ik grensoverschrijdend vindt......quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
sorry zal morgen rustiger aan doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef odie22 het volgende:
Best tempo er in met cossen, goedeavond
Denk dat die dat hoopt van zijn droomvrouwquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef Kissingbird het volgende:
De droomman van Milena heeft geen kinderen
Goedenavond Odie!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef odie22 het volgende:
Best tempo er in met cossen, goedeavond
Gewoon eruit stemmen vrijdag, en de personen die erbij zitten en dit steeds laten gebeuren die opmerkingen moeten zich ook kapot schamen. Ze heeft jordy al vn alles genoemd. Ook over zijn uiterlijk bv van die vetzak met die lelijke kop. En steeds weer wat nieuws.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:37 schreef odie22 het volgende:
ze moeten die targetpin ergens bij sharice stoppen waar de zon niet schijnt, dan weet ze wat grensoverschrijdend is
ja daar is het laatste woord nog niet over gecossedquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenavond Odie!![]()
![]()
Jolien was verdrietig vandaag
Volgens mij hebben ze oma er express bij gehaald in de hoop dat het haar aan het denken zet....of ons een idee te geven dat je met zo'n lieve oma geen slecht kleinkind kan zijn....quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oma gister nog zeggen we zijn allemaal fier op u.
En aan zijn been de trap omlaag getrokkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vertelt even dat zijn vader ooit een kipwrap naar hem gooide
Sorry pap als je kijkt
Wil ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Sorry pap als je kijkt
misschien moeten ze weer een wrap slap doenquote:
sabaugatequote:Op woensdag 26 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moeten ze weer een wrap slap doen
was vorig jaar ook zo'n succes
Het zal zoveel schelen als 1 van de twee opgedonderd is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moeten ze altijd zingen .. en als Milena dan zingt, waarom zo schel.
speciaal voor jouquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moeten ze altijd zingen .. en als Milena dan zingt, waarom zo schel.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou
ik heb een videoboodschap ingesproken
voor Milene
of ze een liedje aan @:Lionheart wil opdragen![]()
En je zou voor minderquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Sorry pap als je kijkt
Oh van vanmorgen zeker toen hij had gebakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft 4 pannenkoeken achter gehouden
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou
ik heb een videoboodschap ingesproken
voor Milene
of ze een liedje aan @:Lionheart wil opdragen![]()
Ik ga met alle accounts die ik kan vinden op Sharice stemmen ... dat helpt niks, maar voor m'n gevoel doe ik dan watquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef mazaru het volgende:
Als Milena en Sharice er morgen allebei opstaan dan gaat Sharice verliezen. Milena is veel beter in zoete broodjes bakken en zichzelf beter voordoen dan ze is. Daar trapt iedereen in.
Ik heb er echt geen woorden meer voorquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze moeten straks nog een pannenkoek eten
Gras is groen, water is nat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
ja hij zei al tegen zijn kartel dat hij nog wat lekkers had voor in de avond..quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh van vanmorgen zeker toen hij had gebakken.
Ik ook, Sharice zonder Milena is een heel ander mens denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga met alle accounts die ik kan vinden op Sharice stemmen ... dat helpt niks, maar voor m'n gevoel doe ik dan wat
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu; bb je laat me altijd lachen
dan was dat de reden natuurlijk dat hij vanmorgen ineens zelf de pannenkoeken wilde bakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen woorden meer voor
Echt zo bizar dat je moet jatten, liegen, sneren en smerig spel spelen om populair te worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat.
Oprotten met die junk.
Echt ongelooflijk. Smerig, onbetrouwbaar ventje is het. Als je die een hand geeft dan moet je daarna je vingers natellenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dan was dat de reden natuurlijk dat hij vanmorgen ineens zelf de pannenkoeken wilde bakken.
Nee dat is echt Jordy. En hij heeft door dat hij ermee scoort dus zal het van kwaad naar erger gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:51 schreef Cupfighter het volgende:
Dat jatten is echt iets dit seizoen, of was dat vorige edities ook zo?
Als die eenmaal thuis is met die kaartjes dan zijn ze binnen een dag allemaal kleverigquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
Hij is er wel super super blij mee
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die eenmaal thuis is met die kaartjes dan zijn ze binnen een dag allemaal kleverig
We mogen het niet over psychologie hebben, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt zo bizar dat je moet jatten, liegen, sneren en smerig spel spelen om populair te worden.
Dan moet hij wel even doorspoelen anders haalt hij het einde nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die eenmaal thuis is met die kaartjes dan zijn ze binnen een dag allemaal kleverig
En dit is gewoon stelen voor het stelen. Want er is meer dan genoeg etenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
We mogen het niet over psychologie hebben, doe ik ook niet.
Ben zelf verslaafd geweest, dus ik zat gisteren al op te letten met het brood en vandaag zag ik hem niet in zijn hum, dus dacht even opletten wat ie vanavond bekokstoofd om aan zijn latenightsnack fix te voldoen.
Bleek dat ie er al voor heisa, sensa en drama aan begonnen is..
Bah bah bah.
Maar ja, COS op streams, kan mij hier echt over opwinden, en dat is ook niet de bedoeling
Staat allemaal los dat ie wel een goede speler is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
We mogen het niet over psychologie hebben, doe ik ook niet.
Ben zelf verslaafd geweest, dus ik zat gisteren al op te letten met het brood en vandaag zag ik hem niet in zijn hum, dus dacht even opletten wat ie vanavond bekokstoofd om aan zijn latenightsnack fix te voldoen.
Bleek dat ie er al voor heisa, sensa en drama aan begonnen is..
Bah bah bah.
Maar ja, COS op streams, kan mij hier echt over opwinden, en dat is ook niet de bedoeling
Staat allemaal los dat ie wel een goede speler is
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel even doorspoelen anders haalt hij het einde niet
zijn eigen woorden
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Het station van IJsselmuiden met de brug naar Kampen. Voor het sfeerbeeld:je moet er maar willen wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
het lijkt een beetje op vriendjes kopen in de pauze van de basisschoolquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dit is gewoon stelen voor het stelen. Want er is meer dan genoeg eten
Denk ook dat het komt omdat het al begon met de boel tellen en verdelen....en ook echt alles.....dus dat zullen ze we van verleden BB hebben gezien....maar daar kon je best pakken wat uit de keuken kwam. Niet iedereen lust van alles en de een eet nu eenmaal meer dan een ander. Alleen geen persoonlijke dingen die gekocht werden uit de wall.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:51 schreef Cupfighter het volgende:
Dat jatten is echt iets dit seizoen, of was dat vorige edities ook zo?
naar Frankrijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien 1 week na de finale op wintersport
Die vond ik wel mooi. Jane ging echt neer door dat kussen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
Dit is tenminste grappig om naar te kijken. Veel leuker dan zo'n stel inhalige dieven
[ afbeelding ]
Dat zou ze wel willen. Die is flink aan het afkickenquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal wel ijlen maar dacht echt even dat ik milena met sigaret zag
Ja ik ook. Stellen elkaar vragen en laten elkaar vertellen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:04 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan echt genieten van het gesprek tussen Jolien en Jordy. Oprechte interesse in elkaar.
Hoezo ze kunnen het nu toch ook doen? Stopt hij ze om dat te doen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:02 schreef mazaru het volgende:
Wat zou de sfeer ten goede veranderen als Jordy eruit geknikkerd zou worden
[ afbeelding ]
ik ken kampen welquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:08 schreef marky het volgende:
[..]
Kampen is een hele leuke plaats. Je kan er goed eten en drinken. Leuke haven.
+1quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken kampen wel
wil er niet wonen
niet werken
etc
Kampen uit altijd lastigquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken kampen wel
wil er niet wonen
niet werken
etc
Ik ken Kampen niet maar alles beter dan bv Rotterdam, Amsterdam of Den Haag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken kampen wel
wil er niet wonen
niet werken
etc
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
neeee
geen miauw miauw miauw miauw![]()
![]()
Dat gezeur dat ze niet serieus meer genomen wordt ben ik echt wel zat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Je wordt toch niet meer serieus genomen.. reputatie ... tssjj... door de wc.
Jane : Kan mij het schelen.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ...BB kan laten gaan wie ze willen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ken Kampen niet maar alles beter dan bv Rotterdam, Amsterdam of Den Haag.
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ... (6700 stemmen)Kun je zien hoeveel stemmers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Die gekke FB'ers ook .. maar het kan dus wel spannend worden ... (6700 stemmen)Haha grappig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jane gaat alquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee toch?
op 1 gaan ze nog pannenkoeken eten zometeen..
De evil twins worden in ieder geval uit elkaar gehaaldquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. heb ik later nog toegevoegd.. 6700
Ik woon tegen Den Haag aan prima stad hoor. Tis net een groot dorp.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ken Kampen niet maar alles beter dan bv Rotterdam, Amsterdam of Den Haag.
Kussengevecht is natuurlijk volwassen humor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:22 schreef spapaars het volgende:
Kwajongen met kleuterklashumor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:22 schreef spapaars het volgende:
Kwajongen met kleuterklashumor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |