Is het ook, fanatiek spelen en elk telefoontje of game willen pakken en zodra zijn groepje op de bank zit weer weg willen, slappe hapquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten over pootje dat het zwak is dat hij al er uit wil. Terwijl anderen mensen heel graag wilde binnen zitten.
Ja helemaal eens met Jordy, en dan vind ik 'zwak' zoals hij het noemde, nog zwak uitgedrukt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten over pootje dat het zwak is dat hij al er uit wil. Terwijl anderen mensen heel graag wilde binnen zitten.
Het is meer dat hij het niet erg zou vinden om door de kijker naar huis gestemd te worden, eerder dan dat hij persé naar huis wil, want wil wel blijven strijden voor bvb vrijstelling.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat BB pootje zijn koffer het huis in gooit en zegt; ‘als het je niet aanstaat, ga dan lekker naar huis’quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop echt dat Pootje er volgende week eindelijk op staat. Maakt mij niet uit wie er opstaat.
Ja ik ben serieus ik vond haar leuk, uiterlijk en innerlijk, ik weet dat ik een van de weinige ben hierquote:
Dat was gisteren al op tvquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
Jordy heeft wel degelijk die koekjes gejat.
Oh ja, goed plan, de duostream is toch niet veel aan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
De meeste users hier hadden daar ook geen enkele twijfel overquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
Vorig jaar werd er nog wel omgeroepen dat ze Nederlands moesten praten maar nu maakt het kennelijk niks uit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die pootje gaat steeds meer onverstaanbaar praten. En weer opmerking die suggereerd dat hij weg gaat. Over paar dagen van bil
Er werken misschien west Vlaamse mensen bij de montage? Die kunnen het zo vertalen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er nog wel omgeroepen dat ze Nederlands moesten praten maar nu maakt het kennelijk niks uit.
Normaal Vlaams kan ik wel verstaan maar niet wat hij spreekt of rochelt bijna.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er werken misschien west Vlaamse mensen bij de montage? Die kunnen het zo vertalen.
Bij Een Jaar Van Je Leven hoorde je dat sowieso regelmatig, maar bij BB ook ja?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er nog wel omgeroepen dat ze Nederlands moesten praten maar nu maakt het kennelijk niks uit.
Vanmiddag heeft hij een ei in zijn kast verstoptquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
Juist op tv
Oh die haal ik weleens door elkaar. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Een Jaar Van Je Leven hoorde je dat sowieso regelmatig, maar bij BB ook ja?
De gespeelde brutale rakker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft hij een ei in zijn kast verstopt
Ze leggen hun eigen eieren ook apart.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft hij een ei in zijn kast verstopt
Misschien wel allebei, ik kan me bij BB niet herinneren maar kan het me wel voorstellenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Oh die haal ik weleens door elkaar. Ik denk dat je gelijk hebt.
Klopt.zag gister 4eieren in een schaaltje bij de beddenrand.....weet niet van wie dat bed is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:43 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze leggen hun eigen eieren ook apart.
nou mag toch hopen van niet die 10k is voor de pot toch niet voor weglopersquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:20 schreef Luna68 het volgende:
Eindelijk bijgelezen
Hoop dat BB ook een draaiboek heeft voor die chantage, lees dat Milena weggaat als Sharice weggaat en andersom en iets over triple exit en ook nog verwachten een som geld mee te krijgen 😡😡😡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |