En je zou voor minderquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vertelt even dat zijn vader ooit een kipwrap naar hem gooide
Sorry pap als je kijkt
Oh van vanmorgen zeker toen hij had gebakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft 4 pannenkoeken achter gehouden
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou
ik heb een videoboodschap ingesproken
voor Milene
of ze een liedje aan @:Lionheart wil opdragen![]()
Ik ga met alle accounts die ik kan vinden op Sharice stemmen ... dat helpt niks, maar voor m'n gevoel doe ik dan watquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef mazaru het volgende:
Als Milena en Sharice er morgen allebei opstaan dan gaat Sharice verliezen. Milena is veel beter in zoete broodjes bakken en zichzelf beter voordoen dan ze is. Daar trapt iedereen in.
Ik heb er echt geen woorden meer voorquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze moeten straks nog een pannenkoek eten
Gras is groen, water is nat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
ja hij zei al tegen zijn kartel dat hij nog wat lekkers had voor in de avond..quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh van vanmorgen zeker toen hij had gebakken.
Ik ook, Sharice zonder Milena is een heel ander mens denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga met alle accounts die ik kan vinden op Sharice stemmen ... dat helpt niks, maar voor m'n gevoel doe ik dan wat
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu; bb je laat me altijd lachen
dan was dat de reden natuurlijk dat hij vanmorgen ineens zelf de pannenkoeken wilde bakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen woorden meer voor
Echt zo bizar dat je moet jatten, liegen, sneren en smerig spel spelen om populair te worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat.
Oprotten met die junk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |