En je zou voor minderquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vertelt even dat zijn vader ooit een kipwrap naar hem gooide
Sorry pap als je kijkt
Oh van vanmorgen zeker toen hij had gebakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft 4 pannenkoeken achter gehouden
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou
ik heb een videoboodschap ingesproken
voor Milene
of ze een liedje aan @:Lionheart wil opdragen![]()
Ik ga met alle accounts die ik kan vinden op Sharice stemmen ... dat helpt niks, maar voor m'n gevoel doe ik dan watquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef mazaru het volgende:
Als Milena en Sharice er morgen allebei opstaan dan gaat Sharice verliezen. Milena is veel beter in zoete broodjes bakken en zichzelf beter voordoen dan ze is. Daar trapt iedereen in.
Ik heb er echt geen woorden meer voorquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze moeten straks nog een pannenkoek eten
Gras is groen, water is nat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
ja hij zei al tegen zijn kartel dat hij nog wat lekkers had voor in de avond..quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh van vanmorgen zeker toen hij had gebakken.
Ik ook, Sharice zonder Milena is een heel ander mens denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga met alle accounts die ik kan vinden op Sharice stemmen ... dat helpt niks, maar voor m'n gevoel doe ik dan wat
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu; bb je laat me altijd lachen
dan was dat de reden natuurlijk dat hij vanmorgen ineens zelf de pannenkoeken wilde bakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen woorden meer voor
Echt zo bizar dat je moet jatten, liegen, sneren en smerig spel spelen om populair te worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat.
Oprotten met die junk.
Echt ongelooflijk. Smerig, onbetrouwbaar ventje is het. Als je die een hand geeft dan moet je daarna je vingers natellenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dan was dat de reden natuurlijk dat hij vanmorgen ineens zelf de pannenkoeken wilde bakken.
Nee dat is echt Jordy. En hij heeft door dat hij ermee scoort dus zal het van kwaad naar erger gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:51 schreef Cupfighter het volgende:
Dat jatten is echt iets dit seizoen, of was dat vorige edities ook zo?
Als die eenmaal thuis is met die kaartjes dan zijn ze binnen een dag allemaal kleverigquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
Hij is er wel super super blij mee
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die eenmaal thuis is met die kaartjes dan zijn ze binnen een dag allemaal kleverig
We mogen het niet over psychologie hebben, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt zo bizar dat je moet jatten, liegen, sneren en smerig spel spelen om populair te worden.
Dan moet hij wel even doorspoelen anders haalt hij het einde nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die eenmaal thuis is met die kaartjes dan zijn ze binnen een dag allemaal kleverig
En dit is gewoon stelen voor het stelen. Want er is meer dan genoeg etenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
We mogen het niet over psychologie hebben, doe ik ook niet.
Ben zelf verslaafd geweest, dus ik zat gisteren al op te letten met het brood en vandaag zag ik hem niet in zijn hum, dus dacht even opletten wat ie vanavond bekokstoofd om aan zijn latenightsnack fix te voldoen.
Bleek dat ie er al voor heisa, sensa en drama aan begonnen is..
Bah bah bah.
Maar ja, COS op streams, kan mij hier echt over opwinden, en dat is ook niet de bedoeling
Staat allemaal los dat ie wel een goede speler is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
We mogen het niet over psychologie hebben, doe ik ook niet.
Ben zelf verslaafd geweest, dus ik zat gisteren al op te letten met het brood en vandaag zag ik hem niet in zijn hum, dus dacht even opletten wat ie vanavond bekokstoofd om aan zijn latenightsnack fix te voldoen.
Bleek dat ie er al voor heisa, sensa en drama aan begonnen is..
Bah bah bah.
Maar ja, COS op streams, kan mij hier echt over opwinden, en dat is ook niet de bedoeling
Staat allemaal los dat ie wel een goede speler is
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel even doorspoelen anders haalt hij het einde niet
zijn eigen woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |