Graftak om Jordy maar eens te citeren nuquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is echt vreselijk. Oprotten dat mens. Die is zo min
Oma gister nog zeggen we zijn allemaal fier op u.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
als iemand een grensoverschrijdend hoofd heeft is het Sharice zelf
Oma is ook niet de objectiefstequote:Op woensdag 26 februari 2025 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oma gister nog zeggen we zijn allemaal fier op u.
Gokje Jordyquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
over wie hebben Sharice en Milena het nu weer?
ik kan er niks van maken(maar heb het geluid ook niet hard staan, omdat Pootje er constant dom doorheen zit te zingen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
over wie hebben Sharice en Milena het nu weer?
Ik weet het niet .. iets over dat er geen sorry is gezegd (had Milena het over)quote:
Whaaaa of ze zo mooi is wat een debielquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jordy weer aan het slecht praten
Ze noemt zijn staren soms grensoverschrijdend
en nu in het albaneesquote:
Dat ken ik nietquote:
braziliaans danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ze moest eens weten wat ik grensoverschrijdend vindt......quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jordy weer aan het slecht praten
Ze noemt zijn staren soms grensoverschrijdend
sorry zal morgen rustiger aan doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef odie22 het volgende:
Best tempo er in met cossen, goedeavond
Denk dat die dat hoopt van zijn droomvrouwquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef Kissingbird het volgende:
De droomman van Milena heeft geen kinderen
Goedenavond Odie!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef odie22 het volgende:
Best tempo er in met cossen, goedeavond
Gewoon eruit stemmen vrijdag, en de personen die erbij zitten en dit steeds laten gebeuren die opmerkingen moeten zich ook kapot schamen. Ze heeft jordy al vn alles genoemd. Ook over zijn uiterlijk bv van die vetzak met die lelijke kop. En steeds weer wat nieuws.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:37 schreef odie22 het volgende:
ze moeten die targetpin ergens bij sharice stoppen waar de zon niet schijnt, dan weet ze wat grensoverschrijdend is
ja daar is het laatste woord nog niet over gecossedquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenavond Odie!![]()
![]()
Jolien was verdrietig vandaag
Volgens mij hebben ze oma er express bij gehaald in de hoop dat het haar aan het denken zet....of ons een idee te geven dat je met zo'n lieve oma geen slecht kleinkind kan zijn....quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oma gister nog zeggen we zijn allemaal fier op u.
En aan zijn been de trap omlaag getrokkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vertelt even dat zijn vader ooit een kipwrap naar hem gooide
Sorry pap als je kijkt
Wil ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vertelt even dat zijn vader ooit een kipwrap naar hem gooide
Sorry pap als je kijkt
misschien moeten ze weer een wrap slap doenquote:
sabaugatequote:Op woensdag 26 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moeten ze weer een wrap slap doen
was vorig jaar ook zo'n succes
Het zal zoveel schelen als 1 van de twee opgedonderd is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moeten ze altijd zingen .. en als Milena dan zingt, waarom zo schel.
speciaal voor jouquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moeten ze altijd zingen .. en als Milena dan zingt, waarom zo schel.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou
ik heb een videoboodschap ingesproken
voor Milene
of ze een liedje aan @:Lionheart wil opdragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |