Jane is niet zo dol op de bouwlampen direct in haar gezichtje smorgens vroegquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nou inderdaad , het is nog niet donker genoeg
dat duurt nog 8 uur, dan doe je hem smorgens toch effe opquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane is niet zo dol op de bouwlampen direct in haar gezichtje smorgens vroeg
Volgens mij klopt dit niet helemaalquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben vandaag benieuwd……Matti moet kleur bekennen; wie heeft hij gesaved? Is het Milena of Jolien? Hij heeft wel zijn maatje Jeffrey beloofd dat hij altijd Jolien zou saven en voor haar zou opkomen. Dat wordt weer misschien een hoop heisa! De rest weten we al het gaat nu tussen Jolien en Milena die op de bank erbij komen!
Waquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet helemaal
aromquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
reageer jij altijd zo negatief[quote]quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
Op donderdag 27 februari 2025 08:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:Negatief . Okquote:[ afbeelding ] Op donderdag 27 februari 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel?
Dat klopt Jordy stemt op Jane, Milena, Charice en Jolien vrij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Negatief . Ok
Wat het idee was dat de dames Jane van de bank wilden halen.
Of ze dat ook echt hebben gedaan. Geen idee
Maar dan zou keanu kartel Jolien vrijstellen en evil twin
team Jane
kan hij er weer 4 achterover drukken en onder zijn bed verstoppen voor de avondsessie van zijn kartel denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer pannenkoeken bakken![]()
Domme irritante eikel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |