Dat kan te maken hebben met dit > team rose moest geld verdelen. Ze kwamen er niet uit en Jane trok zich terug maar zei wel nog tegen Jolien dat het tactisch het beste was om Axel het geld te geven. Uiteindelijk heeft Jolien het geld aan Axel gegund en in ruil daarvoor stemt Axel ( en Jane) niet op Jolien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er gebeurd, ik hoor elders een filmpje dat Jordy iets verteld over Jane en dat ze door de mand is gevallen. Maar ik hoor dan weer niet waarmee, of waardoor. Weten jullie iets?
Hij doet het Om Axel te jennen. Iets met poten onder iemand zijn stoel zagen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:43 schreef Verida het volgende:
[..]
kan hij er weer 4 achterover drukken en onder zijn bed verstoppen voor de avondsessie van zijn kartel denk iken dan ook nog met achterovergedrukte suiker.
Het is net een kleutertje wat vriendjes koopt met snoepjes, op het schoolplein
het kartel heeft gisteren ook heel overdreven zitten proosten met pannenkoeken met suiker, stiekem op bed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij doet het Om Axel te jennen. Iets met poten onder iemand zijn stoel zagen.
nquote:
Gratis snelcursus "Verkloot een kwoot"quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
Bakkie pleur in de maak
Dit is geen doen zo poste
[..]
n
Is nog heelquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gratis snelcursus "Verkloot een kwoot"
Nah niet zo negatief doen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
De kwoot i
[..]
Is nog heel
Enkel het duurt een uur voor de kwoot verschijnt en ik ben ietwat ongeduldig
Je hebt veel geduld nodig om te posten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joehoe. Is daar iemand? Tis net of er niemand meer in de COS zit ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |