Nouja zo ziet hij het nog wel, niks wetende van de buitenwereld.quote:
Als de roddels allemaal waar zijn. Ik heb niets gezien van Mattie wat niet door de beugel kanquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nouja zo ziet hij het nog wel, niks wetende van de buitenwereld.
dat waren jane haar woordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nouja zo ziet hij het nog wel, niks wetende van de buitenwereld.
Klopt, ik ook niet, maar voor haar is het blijkbaar klaar (zeggen de expertsquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de roddels allemaal waar zijn. Ik heb niets gezien van Mattie wat niet door de beugel kan
mooi gezegd!quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:42 schreef marky het volgende:
De winnaar van BB wordt altijd door de tegenstanders in het huis op de troon gehezen.
Jane past zich helemaal aan bij de terror twins, tis net een kameleonquote:
Dan is ie te vroeg weg wat op zich niet verkeerd isquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft die pootje zijn 24u al aangevraagd voor het geval zijn vriendinnetjes erop staan?
of is dat ook iets wat hij gewoon maar te pas en te onpas roept
Ze hadden het over het bekend maken van de targets.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Pootje zegt, klopt niet, Jordy nam de pin lachend in ontvangst, wetend dat hij er zo weer vanaf was en niet met de hand geschrokken voor zijn mond
Ze moet er wel mee leven op 1 kamer/suitequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane past zich helemaal aan bij de terror twins, tis net een kameleon
Ze was nooit bij die andere.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Je weet wat ze zeggen he
If you can't beat them, join them
dat is wat hier gebeurd
mattiequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane is benieuwd of ... op haar gestemd heeft
Hij had het over de bekendmaking van de nominatie targets. Toen stond jordy 'nerveus' met zijn hand voor de mond op de uitslag te wachtenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Pootje zegt, klopt niet, Jordy nam de pin lachend in ontvangst, wetend dat hij er zo weer vanaf was en niet met de hand geschrokken voor zijn mond
Dat durf ik niet zo hard te beweren, maar ze weet ook dat het kartel haar zo aan de straat zetquote:
poah exitje jane lijkt me ook wel een genot, die gezichten wil ik dan wel zienquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
Jane gaat niet naar huis, Jolien ook niet, dus wat maakt het uit?
Het zal 1 van de gezusters zijn, zo niet klopt er iets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |