jaaaquote:
ja om te saven. Axel zal Jane en Jolien stemmen om te savenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat Jane nu echt op Jolien stemmen ?
Het is heel simpel. Jane en Axel Ijb sowieso een bondje. Jane inveltreerd bij het kartel en Axel bij milena,sharice en Pootje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:04 schreef Flow3r het volgende:
Dus Jane en Axel nu samen met de twins en Pootje ?
snap het niet meer
Snap er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja om te saven. Axel zal Jane en Jolien stemmen om te saven
zo te horen nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat Jane nu echt op Jolien stemmen ?
De terror twins willen tegen Jolien op de bank , niet tegenover Jane omdat ze denken meer kans te hebben om te overleven én het zijn 3 Belgische dames, er moet er dus 1 weg volgens hunquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks meer vanmaar dat zal wel de bedoeling zijn.
ik begreep om te nomineren want ze zegt nog net tegen axel dat ze het niet wilt om op Jolien te gaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja om te saven. Axel zal Jane en Jolien stemmen om te saven
Jolien savenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik begreep om te nomineren want ze zegt nog net tegen axel dat ze het niet wilt om op Jolien te gaan
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
Sharice en Milena denken dat ze wel kunnen winnen van Jolien
Dan ben je ook echt mokerdomquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
ja Axel bracht er weer vanaf inderdaadquote:
ja en ik vond der zo leuk bij die groep ook K*t Axel ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:07 schreef Snensie het volgende:
Jane valt nu ook wel hard door de mand. Bah
😹quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
word er depri vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Peptalk van Keanu voor Jolien nu
Axel mag van mij snel weg mja Sharice, Milena en pootje ook dus duurt nog ff msquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en ik vond der zo leuk bij die groep ook K*t Axel ook
ja ik ook .. en altijd het gesprek naar zichzelf trekken en praten over Wij...quote:
Jolien kreeg de verenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
Buiten wordt Jane veren in de reet gestoken
Keanu heeft de laatste dagen dingen in haar persoonlijkheid gezien die hij leuk vindt. Ze is vrijgevig, kookt veel. Mattheus vult aan, ja, ze is leuk en een meerwaarde in het huis. Geen negatieve energie, 'alleen in de ochtend!' grapt Jordy. Ze maakt geen drama en geeft geen sneertjes en ze kan er mee omgaan als ze op de bank komt in plaats van de boel te verzoeken voor iedereen.
Maar dat ze een target heeft gekregen, en gehouden kon niet anders zeggen ze.
Nope, ging toch echt over Jane, die inderdaad 'smorgens niet te genieten isquote:
oh dacht echt dat keanu net jolien weer een peptalk gaf?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, ging toch echt over Jane, die inderdaad 'smorgens niet te genieten is
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dus mijn interpretatie is dat je 3 mensen moet nomineren dan.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh dacht echt dat keanu net jolien weer een peptalk gaf?
Jane kreeg de veren: https://streamable.com/nxdjjgquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wou al zeggen, heb ik iets gemist.
Ligt er aan tegenover wie ze staat. Ze is wel gegroeid na het vertrek van Jeff, absoluut.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:16 schreef Snensie het volgende:
Na vrijdag komt Jolien er weer sterker uit en heeft ze weer een waardevolle les geleerd. Van mij mag ze winnen uiteindelijk!
Onbegrijpelijk. Of het was cynisch.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Jane kreeg de veren: https://streamable.com/nxdjjg
Een beetje?quote:
Ze blijft want Milena en/of Sharice maken geen kans tegen haar en dat maakt haar sterker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er aan tegenover wie ze staat. Ze is wel gegroeid na het vertrek van Jeff, absoluut.
Alles kan, maar meestal is het op de donderdagquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:19 schreef renevanlaaren het volgende:
krijgen we zo gelijk de uitslag of morgen pas ?
klopt en keanu gaf een peptalk aan Jolien die weer emo was.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Jane kreeg de veren: https://streamable.com/nxdjjg
Ik heb het over de finale.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze blijft want Milena en/of Sharice maken geen kans tegen haar en dat maakt haar sterker.
Niet helemaal. Door de teams zijn er al targets en vrijstellingen uitgedeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:21 schreef spapaars het volgende:
Blijft raar dat 1 bewoner alles heeft beslist.
Dat is niet waar Jordy heeft target weg mogen geven net als Axel er 1 weg had mogen geven net als pootje beslist heeft de vrijstelling te houden jolien de target zelf heeft genomen en Jane de target zelf heeft gehouden dus niet beslist door.1 persoonquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:21 schreef spapaars het volgende:
Blijft raar dat 1 bewoner alles heeft beslist.
Doet hij nu wel goed. Keanu groeit wel een beetje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gaat ook nog wat veren in Jolien haar reet duwen
Hij weet dat Milena niet goed valt bij Jane,,,,,die mogen elkaar niet zo....en Jane heeft iets meer met Jolien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
he net zei axel jane en milena te saven..
tegen jane zegt hij : jou en jolien saven
|matthie: oh en trouwens pootje loopt te steuken
jane hoorde haar naam vallen op een negatieve manier (door hun)
Dat gaan we nou niet meer doen. Vrijwillige exits op vrijdag kan echt niet meer. Ze mogen weg, maar voor de nominaties maar dat er dan wel iemand gewoon vertrekt. Dus ook geen zwarte stem voor de week er op. Ik zie als dat in Expeditie Robinson gebeurd telkens, dan hou je geen programma over.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als pootje maar niet vrijwillig weggaat in de plaat van .... Dan ben ik er wel klaar mee, dan wordt het spel niet gespeelt. BB moet daar eens stokje voor steken
ach ze doet het zelf net zo tegen groepje jordy, soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:28 schreef marky het volgende:
Die Milena die zo ontzettend nep leuk met Jane doet. Je ziet aan alles dat ze haar niet mag.
Tja hij kan ze niet opsluiten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als pootje maar niet vrijwillig weggaat in de plaat van .... Dan ben ik er wel klaar mee, dan wordt het spel niet gespeelt. BB moet daar eens stokje voor steken
Ik denk wel dat ze een boete moeten betalen hoor. Dat doet hij niet denk ik. En hij lult, is niet te vertrouwen dus ik geloof hem niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou sws niet mogen zonder gegronde redenen (familieomstandigheden etc.)quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaan we nou niet meer doen. Vrijwillige exits op vrijdag kan echt niet meer. Ze mogen weg, maar voor de nominaties maar dat er dan wel iemand gewoon vertrekt.
Nee, maar dan moet hij zeggen, dan gaat het via 24 uur aanvragen. EEn David S gaan we niet meer doenquote:
Gewoon geld af van de eindpot (en niet gering ook)quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet hij zeggen, dan gaat het via 24 uur aanvragen. EEn David S gaan we niet meer doen
Eens. Alleen een spel als BB is eik niets voor zo iemand.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Jolien heeft nog Axel die vrijstelling toen gegund, wat gunt hij haar, NIKS
Jolien maar allemaal vrijstellingen geven aan anderen, iedereen wat gunnen, en wat gunnen ze haar, NIKS
nu de derde keer dat ze dit gevaar loopt qua nominaties, ik geef haar groot gelijk dat ze zich zo voelt zoals ze zich nu voelt
maar goed het siert Jolien wel dat ze tot nu toe heeft bewezen dat ze wel aan anderen denkt, maar vanaf volgende week moet ze toch het spel wat harder proberen te spelen (al gaat dat tegen sommige principes van d'r in of zo)
Dat kan haar alleen maar sterker maken.. vooral als je het met de juiste intenties doet en achteraf geen verwachtingen hebt, want dat maakt een mens integer, dit is een spel waar integer zijn een andere betekenis heeft en tegen je kan werkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Jolien heeft nog Axel die vrijstelling toen gegund, wat gunt hij haar, NIKS
Jolien maar allemaal vrijstellingen geven aan anderen, iedereen wat gunnen, en wat gunnen ze haar, NIKS
nu de derde keer dat ze dit gevaar loopt qua nominaties, ik geef haar groot gelijk dat ze zich zo voelt zoals ze zich nu voelt
maar goed het siert Jolien wel dat ze tot nu toe heeft bewezen dat ze wel aan anderen denkt, maar vanaf volgende week moet ze toch het spel wat harder proberen te spelen (al gaat dat tegen sommige principes van d'r in of zo)
De kijkers moeten haar er maar in houden. Ik stem bijna nooit maar voor Jolien wil ik wel stemmen(niet dat het wat uit maakt). Hopelijk zien andere mensen wat jullie en ik zien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens. Alleen een spel als BB is eik niets voor zo iemand.
Als het niet in je zit, zit het niet in je.
Wel dapper dat ze zo doorgaat. Dat siert haar ook
Jane is me zo tegengevallen en die andere twee hoef ik helemaal niet dus mijn stem gaat ook naar Jolien....en waarschijnlijk maakt het niet uit maar we kunnen het altijd proberen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
De kijkers moeten haar er maar in houden. Ik stem bijna nooit maar voor Jolien wil ik wel stemmen(niet dat het wat uit maakt). Hopelijk zien andere mensen wat jullie en ik zien.
Dat denk ik wel. Ook voor buiten denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan haar alleen maar sterker maken.. vooral als je het met de juiste intenties doet en achteraf geen verwachtingen hebt, want dat maakt een mens integer, dit is een spel waar integer zijn een andere betekenis heeft en tegen je kan werken
Zoals ik haar nu een beetje heb mogen zien zit dat wel goed met haar, sowiesoquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ook voor buiten denk ik.
Toch elke keer weer fijn dat hier neergezet wordt wat pootje en sharice zeggen want ik versta er niks van maar nu weet ik dan toch wat ze zeiden. Mijn dank is grootquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje schreeuwty even iets naar Sharice: kjlfxg98o u987QW98 FKIRI()*^
Sharice vrslkmcfbpoi0-90-98- 9vlkmgmv9 9887 )_(**&*&
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:45 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Toch elke keer weer fijn dat hier neergezet wordt wat pootje en sharice zeggen want ik versta er niks van maar nu weet ik dan toch wat ze zeiden. Mijn dank is groot
jane is helemaal verblind door het spel..quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is me zo tegengevallen en die andere twee hoef ik helemaal niet dus mijn stem gaat ook naar Jolien....en waarschijnlijk maakt het niet uit maar we kunnen het altijd proberen.
Denk ik ook wel. Ze is niet wankel. Even een beetje emo, maar blijft best stabiel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals ik haar nu een beetje heb mogen zien zit dat wel goed met haar, sowieso
[..]
Toch elke keer weer fijn dat hier neergezet wordt wat pootje en sharice zeggen want ik versta er niks van maar nu weet ik dan toch wat ze zeiden. Mijn dank is groot
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje denkt dat Jane gesaved wordt dat jane haar volgers wel op Milena en Sharice gaan en de volgers van hemzelf en axel ook
Zowaar ik versond pootje
Hij vroeg indien ze (of Milena) naar huis gaat of ze hem weet wonenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje schreeuwty even iets naar Sharice: kjlfxg98o u987QW98 FKIRI()*^
Sharice vrslkmcfbpoi0-90-98- 9vlkmgmv9 9887 )_(**&*&
Axel zit gewoon bij die twins in hun achterwerkquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer steunt axel die meiden zegt hij en laat hij jolien weer vallen.
In een notendopquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef ledn81 het volgende:
even een drukke ochtend gehad en ik snap er geen bal meer van![]()
Goedemiddag COS
Hier nog eentje Ledn81, goedemiddag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef ledn81 het volgende:
even een drukke ochtend gehad en ik snap er geen bal meer van![]()
Goedemiddag COS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Axel op de bank, geweldig
Feest hier
Hell To The Liars
+ heel veel geouwehoer als ik even terug leesquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In een notendop
Targets op
Milena
Sharice
Jolien
Jane
Jordy die van hemzelf weggehaald en die van mattie aan Milena gegeven
Hebben we nog maar 1 keer eerder gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heee. Dit is voor mijn nieuw. Een camera in de sauna.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier nog eentje Ledn81, goedemiddag.
Deze heb ik al teruggekeken
https://streamable.com/llr7ooE maar die kont vasthouden......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Axel op de bank, geweldig
Feest hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier nog eentje Ledn81, goedemiddag.
Deze heb ik al teruggekeken
https://streamable.com/llr7ooja heb hem net opgenomen wel even en geplaatst. Maar mis alle DRAMA eromheen een beetje, maar dat komt vast goed allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Axel op de bank, geweldig
Feest hier
[ afbeelding ]![]()
Als ze 3 namen moest noemen kan het niet andersquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
ALs ze Jolien heeft gestemd is ze erg gemeen
Ik denk dat degene met een target niet hebben kunnen stemmen omdat ze er 3 moesten noemen en zichzelf niet mogen nomineren dan weet Jane dat ze erop staatquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
ALs ze Jolien heeft gestemd is ze erg gemeen
De eigendunk is enorm. Jordy vind zichzelf ook wel goed maar die heeft ook de daden om het te matchen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
DAt gelul van Axel in de camera's , stem op mij, stem op Jane lieve kijkers, gaat me ook steeds meer tegenstaan![]()
ach we beschouwen Jolientje inmiddels al als soort van Nederlandse - die overleeft het wel tegen de TTquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De terror twins willen tegen Jolien op de bank , niet tegenover Jane omdat ze denken meer kans te hebben om te overleven én het zijn 3 Belgische dames, er moet er dus 1 weg volgens hun
Die zijn aan het genieten van de laatste dagen samen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wast is Sharice gemaakt vrolijk, samen met Milena![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Die zijn aan het genieten van de laatste dagen samen.
Ja dat kan nogquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:00 schreef Flory- het volgende:
Kunnen er nog gc's ingezet worden nu?
Ik snap er de ballen van
omdat ze waarschijnlijk 3 namen moeten noemenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom noemen ze het een nutteloze stemming jane en jordy
Hoorde ik eerder ook al, weet niet meer van wiequote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy dubbele stemquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah toch!
Welke en wie? Sharice ook?
Kan toch niet als ze drie moeten noemen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begrepen heb en de twins, zullen ze Jane saven, om Jolien (Belg) op de bank te zetten, zodat ze zelf meer kans zouden hebben
Ook de personen met een target moeten er drie noemen. Dus zijn altijd de drie andere.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik eerder ook al, weet niet meer van wie
Enige wat ik kan bedenken is, dat ze maar 1 personen mogen redden. Dan is het voor de dames niet nodig om naar de DBK te gaan. Die redden allemaal zichzelf.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy dubbele stem
Axel Dubbele stem en censuur
Jolien Censuur
Jane dubbele stem
Mattie kan iemand redden
Sharice kan een GC ongedaan maken
Zeg ik zo even snel uit het bolletje
Kan Sharice niet alle GC ongedaan maken? Behalve die van Jordy eerderquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy dubbele stem
Axel Dubbele stem en censuur
Jolien Censuur
Jane dubbele stem
Mattie kan iemand redden
Sharice kan een GC ongedaan maken
Zeg ik zo even snel uit het bolletje
Ze zullen zichzelf niet moeten noemenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kan toch niet als ze drie moeten noemen?
De Zwarte Gamechanger: Een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan Sharice niet alle GC ongedaan maken? Behalve die van Jordy eerder
Ja maar dan moet het wel zin hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan Sharice niet alle GC ongedaan maken? Behalve die van Jordy eerder
quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ook de personen met een target moeten er drie noemen. Dus zijn altijd de drie andere.
Dus 1 GC?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De Zwarte Gamechanger: Een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken
Ja dus iemand saven gaat nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zullen zichzelf niet moeten noemen
Eensquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:05 schreef Krambo het volgende:
Het lijkt wel of dit seizoen va BB gemaakt is door de scenarioschrijvers van 'Lost'
Er is geen touw meer aan vast te knopen
Dat doen ze toch allemaal?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:45 schreef Clasientje het volgende:
Axel wordt arrogant nadat hij wat bewonsers heeft weggespeeld. Hij denkt dat hij alles is. Hij mag ook snel eruit.
Dat maakt het eigenlijk voor ons ook wel weer spannendquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:05 schreef Krambo het volgende:
Het lijkt wel of dit seizoen va BB gemaakt is door de scenarioschrijvers van 'Lost'
ik wacht rustig af tot 5 april wie er dan gisteren als winnaar uit het huis is gekomenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
zal wel uiteindelijk een close call worden, maar dan tussen Sharice, Milena denk ik, wie er net ietsjes meer voordeel van de twijfel krijgt door net genoeg stemmersquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt het eigenlijk voor ons ook wel weer spannend
Wie er straks gaat vertrekken weer wat minder door al die polls
Hij heeft haar al zo vaak genaaid en zei hem van alles gegund.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:20 schreef marky het volgende:
Axel snapt niet het verdriet van Jolien. Die wist wat de afspraak was.
Ze voelde zich genaaid door Jane en Axel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nee axel jolien voelt zich niet genaaid. Axel zegt zou wat zijn als jolien weg zou zijn. Pootje denkt van niet
als de bank Sharice, Milena en Jane is, krijgt Jane mijn stem, is het toch Jolien, dan gaat mijn stem naar Jolienquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: wij staan er sowieso op maar het gaat tussen Jane of Jolien.
Milena: er zijn er 2 die jane gesaved hebben en 4 jolien, we staan er met Jane op schatje.
Die gaat echt ten koste van zichzelf Milena savenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice wil dat Milena naar de finale gaat..
Jolien is niet zwak, ik heb vele malen liever bewoners zoals zij die het eerlijk, oprecht spelen, dan diegene die echt elke minuut met het spel bezig zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef -river- het volgende:
Slechtste BB ooit, Mattie die gewoon liegt dat hij het verkeerd heeft aangepakt en een Jolien die weer te zwak was. Nu kunnen de anderen heel de kluis leegkopen.
Ze is erg naïef en slachtoffer van haar eigen goedheid maar de kijker ziet dit ook en laat haar nooit gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft haar al zo vaak genaaid en zei hem van alles gegund.
Dus is het zaak dat Keanu snel gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef -river- het volgende:
Slechtste BB ooit, Mattie die gewoon liegt dat hij het verkeerd heeft aangepakt en een Jolien die weer te zwak was. Nu kunnen de anderen heel de kluis leegkopen.
Om daar te houden of om te laten gaan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
als de bank Sharice, Milena en Jane is, krijgt Jane mijn stem, is het toch Jolien, dan gaat mijn stem naar Jolien
Ik ben zelfs bereid op Sharice te stemmen om Milena er uit te krijgenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
als de bank Sharice, Milena en Jane is, krijgt Jane mijn stem, is het toch Jolien, dan gaat mijn stem naar Jolien
Axel heeft tegen Jane gezegd dat hij ook Jolien ging saven..quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef OmaJacky het volgende:
Milena zegt dat 2 mensen Jane gesaved hebben en 4 die Jolien gesaved hebben.
Ehh ik snap m niet.
en waarom zou ze dat uberhaupt hebben gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik denk dat ze de censuur op mij of Axel heeft ingezet.
jaaa oooh maai kot KiKi gaat het eindelijk rocken next weekquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dus is het zaak dat Keanu snel gaat.
Wat is de toegevoegde waarde van Keanu. Waar leefde hij de afgelopen 21 jaar?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dus is het zaak dat Keanu snel gaat.
ja die mogen stemmen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Mogen die met een target nu wel of niet stemmen.
Nu hoor ik Jane weer over haar dubbele stemmen
Liefst eerst Milena dan Axel en dan Sharice.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Om daar te houden of om te laten gaan?
Van mij mogen Sharice en Milena gaan. Wie van hun maakt me niet eens veel uit.
Jolien is zeker niet zwak, ze speelt het spel net zo hard mee. Ze heeft zelf ook eens tactieken opgegooid in het kartel. Ze is gevoelig, maar daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jolien is niet zwak, ik heb vele malen liever bewoners zoals zij die het eerlijk, oprecht spelen, dan diegene die echt elke minuut met het spel bezig zijn
Axel zit toch niet op de bank?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
mag Pootje nog voor Axel a.u.b.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Liefst eerst Milena dan Axel en dan Sharice.
Ze mogen wel stemmen maar als ze 3 namen moeten noemen heeft het weinig zin. Tenzij Jane bijv. haar dubbele stem in zetquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Mogen die met een target nu wel of niet stemmen.
Nu hoor ik Jane weer over haar dubbele stemmen
Hoop van wel, jane en axel baaien jolien. En nu hoe jane meespeelt met die terrortwin ben ik klaar ook met haarquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
Op Tiktok. Neemt niet weg dat hij de riijkste in het huis is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef czvt het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van Keanu. Waar leefde hij de afgelopen 21 jaar?
Nee ze heeft hem juist niet ingezet omdat ze dacht dat Jolien Censuur zou inzetten, en dan zou ze m kwijt zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heeft dus haar dubbele stem ingezet, vertelde ze net aan Milena en Sharice
Pfffquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die mogen stemmen.
Jolien heeft een target en mocht als eerste gaan stemmen.
Die gaat wel uit zichzelf.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
mag Pootje nog voor Axel a.u.b.
dank U
Ja ik ook welquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:29 schreef Verity het volgende:
Jane: Ze moeten ook beginnen met koken
Sharice: Ik kook al
Jane: wat?
Sharice: Ik kook al van binnen
Flauw grapje, maar vond het hem wel leuk
quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: zouden kijkers nu denken dat wij vriendinnen zijn??
niet ingezet, want ze is bang dat de censuur op haar is ingezet, dus dan was het zonde om haar gamechanger in te zettenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie haar er voor aan om nu extra vervelend te doen, zodat Milena blijft..Maar daar trap ik niet inquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus hoe die sharice nu doet. Wat kinderachtig. Zuur ook
Nee juist niet heeft ingezet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft ook zijn gezicht er bij gezien..quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
Milena nu tegen matthie:
ik vind het niet erg dat ik erop sta maar wel dat jij een vuistje gaf aan jordy
Matthie: jordy geeft me altijd een vuistje
milena doet iets van hmmm
Dubbelspel maar das wel een beetje voorbij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:30 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik speel het spel niet oprecht
oef
jaaaquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft ook zijn gezicht er bij gezien..
en weer twin streamquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Neeeeej streamwissel
Matthie : wat er binnen gezegd werd, drama om saus..
en weg beeld
Stressquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu vindt het zelf erg dat hij de hele tijd honger heeft daar.. 'letterlijk net gegeten en nu weer honger'
Geen idee. Ik snap er de ballen vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
mag iemand saven toch als hij zijn gc in zet
En ze zei het op dezelfde manier zoals ze zegt: mijn kinderen kijken, dus maw ik heb sws gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
Milena nu tegen matthie:
ik vind het niet erg dat ik erop sta maar wel dat jij een vuistje gaf aan jordy
Matthie: jordy geeft me altijd een vuistje
milena doet iets van hmmm
Ingewikkeld als je jezelf geweldig vindt en je je verder aan iedereen irriteert!quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:32 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: ik ben echt een bitch ik kan niet normaal doen tegen mensen als ze me irriteren
Mattie zal wel gevraagd worden in de DBK of hij z'n gc gaat inzetten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
is dit koffiepauze bij de febo
zitten we nu met een twinstream
inlijsten, een aandenken aan je BB avontuurquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:39 schreef ledn81 het volgende:
Sharice gaat haar GC inzetten als ze kan
wat moet ik anders.. dat ding mee naar huis nemen
K dacht dat ze zei dat als milena moet gaan dat zij dan een David S gaat doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
ze praat al super onduidelijk zit ze nu ook nog drop te eten en te praten.. helemaal niet verstaanbaar
Zelfkennis! Ik denk serieus dat zij denkt dat ze sterk staat en iedereen thuis dol op haar is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Milena als ik naar huis moet tegenover u en jane waarom zou ik dan blijven dan ga ik de week erna naar huis
Dat zou kunnen ik versta haar nu niet goedquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:41 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
K dacht dat ze zei dat als milena moet gaan dat zij dan een David S gaat doen
Je moet deze maar in je omgeving hebben. Is niet de slimste en leeft blijkbaar onder een steen anno 2025 maar denkt , voor zover je hem hoort spreken, dat hij kans maakt op de overwinning. Welke dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu vindt het zelf erg dat hij de hele tijd honger heeft daar.. 'letterlijk net gegeten en nu weer honger'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |