Ja ik ook welquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:29 schreef Verity het volgende:
Jane: Ze moeten ook beginnen met koken
Sharice: Ik kook al
Jane: wat?
Sharice: Ik kook al van binnen
Flauw grapje, maar vond het hem wel leuk
quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: zouden kijkers nu denken dat wij vriendinnen zijn??
niet ingezet, want ze is bang dat de censuur op haar is ingezet, dus dan was het zonde om haar gamechanger in te zettenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heeft dus haar dubbele stem ingezet, vertelde ze net aan Milena en Sharice
Ik zie haar er voor aan om nu extra vervelend te doen, zodat Milena blijft..Maar daar trap ik niet inquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus hoe die sharice nu doet. Wat kinderachtig. Zuur ook
Nee juist niet heeft ingezet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heeft dus haar dubbele stem ingezet, vertelde ze net aan Milena en Sharice
Ze heeft ook zijn gezicht er bij gezien..quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
Milena nu tegen matthie:
ik vind het niet erg dat ik erop sta maar wel dat jij een vuistje gaf aan jordy
Matthie: jordy geeft me altijd een vuistje
milena doet iets van hmmm
Dubbelspel maar das wel een beetje voorbij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:30 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik speel het spel niet oprecht
oef
jaaaquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft ook zijn gezicht er bij gezien..
en weer twin streamquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Neeeeej streamwissel
Matthie : wat er binnen gezegd werd, drama om saus..
en weg beeld
Stressquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu vindt het zelf erg dat hij de hele tijd honger heeft daar.. 'letterlijk net gegeten en nu weer honger'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |