Ik ben zelfs bereid op Sharice te stemmen om Milena er uit te krijgenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
als de bank Sharice, Milena en Jane is, krijgt Jane mijn stem, is het toch Jolien, dan gaat mijn stem naar Jolien
Axel heeft tegen Jane gezegd dat hij ook Jolien ging saven..quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef OmaJacky het volgende:
Milena zegt dat 2 mensen Jane gesaved hebben en 4 die Jolien gesaved hebben.
Ehh ik snap m niet.
en waarom zou ze dat uberhaupt hebben gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik denk dat ze de censuur op mij of Axel heeft ingezet.
jaaa oooh maai kot KiKi gaat het eindelijk rocken next weekquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dus is het zaak dat Keanu snel gaat.
Wat is de toegevoegde waarde van Keanu. Waar leefde hij de afgelopen 21 jaar?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dus is het zaak dat Keanu snel gaat.
ja die mogen stemmen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Mogen die met een target nu wel of niet stemmen.
Nu hoor ik Jane weer over haar dubbele stemmen
Liefst eerst Milena dan Axel en dan Sharice.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Om daar te houden of om te laten gaan?
Van mij mogen Sharice en Milena gaan. Wie van hun maakt me niet eens veel uit.
Jolien is zeker niet zwak, ze speelt het spel net zo hard mee. Ze heeft zelf ook eens tactieken opgegooid in het kartel. Ze is gevoelig, maar daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jolien is niet zwak, ik heb vele malen liever bewoners zoals zij die het eerlijk, oprecht spelen, dan diegene die echt elke minuut met het spel bezig zijn
Axel zit toch niet op de bank?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
mag Pootje nog voor Axel a.u.b.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Liefst eerst Milena dan Axel en dan Sharice.
Ze mogen wel stemmen maar als ze 3 namen moeten noemen heeft het weinig zin. Tenzij Jane bijv. haar dubbele stem in zetquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Mogen die met een target nu wel of niet stemmen.
Nu hoor ik Jane weer over haar dubbele stemmen
Hoop van wel, jane en axel baaien jolien. En nu hoe jane meespeelt met die terrortwin ben ik klaar ook met haarquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
Op Tiktok. Neemt niet weg dat hij de riijkste in het huis is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef czvt het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van Keanu. Waar leefde hij de afgelopen 21 jaar?
Nee ze heeft hem juist niet ingezet omdat ze dacht dat Jolien Censuur zou inzetten, en dan zou ze m kwijt zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heeft dus haar dubbele stem ingezet, vertelde ze net aan Milena en Sharice
Pfffquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die mogen stemmen.
Jolien heeft een target en mocht als eerste gaan stemmen.
Die gaat wel uit zichzelf.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
mag Pootje nog voor Axel a.u.b.
dank U
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |