Toch elke keer weer fijn dat hier neergezet wordt wat pootje en sharice zeggen want ik versta er niks van maar nu weet ik dan toch wat ze zeiden. Mijn dank is grootquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje schreeuwty even iets naar Sharice: kjlfxg98o u987QW98 FKIRI()*^
Sharice vrslkmcfbpoi0-90-98- 9vlkmgmv9 9887 )_(**&*&
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:45 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Toch elke keer weer fijn dat hier neergezet wordt wat pootje en sharice zeggen want ik versta er niks van maar nu weet ik dan toch wat ze zeiden. Mijn dank is groot
jane is helemaal verblind door het spel..quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is me zo tegengevallen en die andere twee hoef ik helemaal niet dus mijn stem gaat ook naar Jolien....en waarschijnlijk maakt het niet uit maar we kunnen het altijd proberen.
Denk ik ook wel. Ze is niet wankel. Even een beetje emo, maar blijft best stabiel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals ik haar nu een beetje heb mogen zien zit dat wel goed met haar, sowieso
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:45 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Toch elke keer weer fijn dat hier neergezet wordt wat pootje en sharice zeggen want ik versta er niks van maar nu weet ik dan toch wat ze zeiden. Mijn dank is groot
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje denkt dat Jane gesaved wordt dat jane haar volgers wel op Milena en Sharice gaan en de volgers van hemzelf en axel ook
Zowaar ik versond pootje
Hij vroeg indien ze (of Milena) naar huis gaat of ze hem weet wonenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje schreeuwty even iets naar Sharice: kjlfxg98o u987QW98 FKIRI()*^
Sharice vrslkmcfbpoi0-90-98- 9vlkmgmv9 9887 )_(**&*&
Axel zit gewoon bij die twins in hun achterwerkquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer steunt axel die meiden zegt hij en laat hij jolien weer vallen.
In een notendopquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef ledn81 het volgende:
even een drukke ochtend gehad en ik snap er geen bal meer van![]()
Goedemiddag COS
Hier nog eentje Ledn81, goedemiddag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef ledn81 het volgende:
even een drukke ochtend gehad en ik snap er geen bal meer van![]()
Goedemiddag COS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Axel op de bank, geweldig
Feest hier
Hell To The Liars
+ heel veel geouwehoer als ik even terug leesquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In een notendop
Targets op
Milena
Sharice
Jolien
Jane
Jordy die van hemzelf weggehaald en die van mattie aan Milena gegeven
Hebben we nog maar 1 keer eerder gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heee. Dit is voor mijn nieuw. Een camera in de sauna.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier nog eentje Ledn81, goedemiddag.
Deze heb ik al teruggekeken
https://streamable.com/llr7ooE maar die kont vasthouden......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Axel op de bank, geweldig
Feest hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier nog eentje Ledn81, goedemiddag.
Deze heb ik al teruggekeken
https://streamable.com/llr7ooja heb hem net opgenomen wel even en geplaatst. Maar mis alle DRAMA eromheen een beetje, maar dat komt vast goed allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Axel op de bank, geweldig
Feest hier
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |