jaaaquote:
ja om te saven. Axel zal Jane en Jolien stemmen om te savenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat Jane nu echt op Jolien stemmen ?
Het is heel simpel. Jane en Axel Ijb sowieso een bondje. Jane inveltreerd bij het kartel en Axel bij milena,sharice en Pootje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:04 schreef Flow3r het volgende:
Dus Jane en Axel nu samen met de twins en Pootje ?
snap het niet meer
Snap er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja om te saven. Axel zal Jane en Jolien stemmen om te saven
zo te horen nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat Jane nu echt op Jolien stemmen ?
De terror twins willen tegen Jolien op de bank , niet tegenover Jane omdat ze denken meer kans te hebben om te overleven én het zijn 3 Belgische dames, er moet er dus 1 weg volgens hunquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks meer vanmaar dat zal wel de bedoeling zijn.
ik begreep om te nomineren want ze zegt nog net tegen axel dat ze het niet wilt om op Jolien te gaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja om te saven. Axel zal Jane en Jolien stemmen om te saven
Jolien savenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik begreep om te nomineren want ze zegt nog net tegen axel dat ze het niet wilt om op Jolien te gaan
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
Sharice en Milena denken dat ze wel kunnen winnen van Jolien
Dan ben je ook echt mokerdomquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
ja Axel bracht er weer vanaf inderdaadquote:
ja en ik vond der zo leuk bij die groep ook K*t Axel ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:07 schreef Snensie het volgende:
Jane valt nu ook wel hard door de mand. Bah
😹quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Flow3r het volgende:
word er depri vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Peptalk van Keanu voor Jolien nu
Axel mag van mij snel weg mja Sharice, Milena en pootje ook dus duurt nog ff msquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en ik vond der zo leuk bij die groep ook K*t Axel ook
ja ik ook .. en altijd het gesprek naar zichzelf trekken en praten over Wij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |