Geen idee. Ik snap er de ballen vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
mag iemand saven toch als hij zijn gc in zet
En ze zei het op dezelfde manier zoals ze zegt: mijn kinderen kijken, dus maw ik heb sws gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
Milena nu tegen matthie:
ik vind het niet erg dat ik erop sta maar wel dat jij een vuistje gaf aan jordy
Matthie: jordy geeft me altijd een vuistje
milena doet iets van hmmm
Ingewikkeld als je jezelf geweldig vindt en je je verder aan iedereen irriteert!quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:32 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: ik ben echt een bitch ik kan niet normaal doen tegen mensen als ze me irriteren
Mattie zal wel gevraagd worden in de DBK of hij z'n gc gaat inzetten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
is dit koffiepauze bij de febo
zitten we nu met een twinstream
inlijsten, een aandenken aan je BB avontuurquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:39 schreef ledn81 het volgende:
Sharice gaat haar GC inzetten als ze kan
wat moet ik anders.. dat ding mee naar huis nemen
K dacht dat ze zei dat als milena moet gaan dat zij dan een David S gaat doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
ze praat al super onduidelijk zit ze nu ook nog drop te eten en te praten.. helemaal niet verstaanbaar
Zelfkennis! Ik denk serieus dat zij denkt dat ze sterk staat en iedereen thuis dol op haar is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Milena als ik naar huis moet tegenover u en jane waarom zou ik dan blijven dan ga ik de week erna naar huis
Dat zou kunnen ik versta haar nu niet goedquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:41 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
K dacht dat ze zei dat als milena moet gaan dat zij dan een David S gaat doen
Je moet deze maar in je omgeving hebben. Is niet de slimste en leeft blijkbaar onder een steen anno 2025 maar denkt , voor zover je hem hoort spreken, dat hij kans maakt op de overwinning. Welke dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu vindt het zelf erg dat hij de hele tijd honger heeft daar.. 'letterlijk net gegeten en nu weer honger'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |