Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaaktquote:Op zondag 2 maart 2025 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is veel Islamofobie in het betreffende topic wat met juiste en vredelievende intenties is geopend. Maar dit kunnen jullie denk ik niet laten staan: anti-semitisme.²
Ja, het was nodig. Dank je wel!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaakt
Overigens valt antisemitisme en Islamofobie onder dezelfde noemer-> discriminatie. Worden beiden aangepakt.
quote:
Uit de FB-openingspost:quote:
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.quote:Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
Echt, grow a pairquote:Op maandag 3 maart 2025 22:29 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
Uit de FB-openingspost:
[..]
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.
Echt, doe normaal. Het was trouwens FB voor de crew.quote:
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.quote:
Geen idee man ik zie het nu pasquote:Op maandag 3 maart 2025 22:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.
Maar hoe is mijn samenvatting dat de dader een Duitser blijkt te zijn die op de vlucht is gepakt door een islamitische taxichauffeur nou niet inhoudelijk? Ik begrijp dat echt niet.quote:
Toch wel:quote:
te doorzichtig ditquote:Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]
En dat er een topic lang op de islam gekankerd was klopt ook.
Mooie post. En waarheid als een huis man.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]
En dat er een topic lang op de islam gekankerd was klopt ook.
Ik lees toch echt wat anders danquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar hoe is mijn samenvatting dat de dader een Duitser blijkt te zijn die op de vlucht is gepakt door een islamitische taxichauffeur nou niet inhoudelijk? Ik begrijp dat echt niet.
Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.quote:
Wegwezen johquote:Op maandag 3 maart 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie post. En waarheid als een huis man.²
Imo is het flamebait dus jaquote:Op maandag 3 maart 2025 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.²
Leg anders even uit waar het anders is. En hoe het niet inhoudelijk is. Of anderszins de policy overschrijdt.quote:
Respect, dan moet je echt je best doen als je dat er in wilt lezen. Maar prima.quote:
Er zijn genoeg inhoudelijke en feitelijke punten te maken om feitelijk te KANKEREN over de islamitische ideologie.quote:
Nou dat is het niet. Het is een constatering over iets waar ik me gvd al langer aan erger, het feitenvrije gejank bij dit soort topics, en daar bovenop de constatering dat in tegenstelling tot waar het hele topic over ging een autochtone Duitser was. Die, oh ironie, ook nog na zijn daad gepakt bleek te zijn door een moslim.quote:
Sp3c, recursief heeft hier gewoon gelijk. 100%quote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef recursief het volgende:
Netjes verwoord, zonder persoonlijk te worden. En dat noem je een flamebait? Werkelijk waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |