Ja zei jolien netquote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Axel heeft toch ook de Censuur ? Daar hoor ik ze niet over, zijn ze vergeten ?
Weten ze niet denk ikquote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Axel heeft toch ook de Censuur ? Daar hoor ik ze niet over, zijn ze vergeten ?
Vorige week wel alleen heeft ze dat niet gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Axel tegen Jane gezegd dat ze op Jordy moet stemmen?
Dat van Jordy was echt geniaal met die gamechanger maar verder zijn ze nog weinig (niet?) gebruikt. Maar als iedereen ineens die dingen tegelijk in gaat zetten zou je wel eens een gekke uitslag kunnen krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Verity het volgende:
De GC is echt een goede toevoeging aan BB. Niks is zeker en iedereen moet nadenken om te zorgen dat ze veilig zijn en blijven. Wordt op dit moment goed gespeeld door het Keanu Kartel. Benieuwd of de rest daar ook nog over gaat praten.
Jane speelt het spel eigenlijk heel slecht he? Dat op gevoel stemmen moet ze beginnen loslaten. Wat Jolien toevallig nu ook zegt. En in de fysieke spellen is ze ook rete slecht. Kom aan meisje...quote:Op zondag 23 februari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Axel tegen Jane gezegd dat ze op Jordy moet stemmen?
Vrouwen zijn zijn downfall.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:18 schreef jooba het volgende:
Axel is zo iemand die aan de toog zit te zuipen en loert naar de vrouwen en niets te vertellen heeft.
Enkel grappen. Raar mannetje.
Er had in het begin een houdbaarheidsdatum op moeten zitten. Dan waren ze vaker gebruikt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat van Jordy was echt geniaal met die gamechanger maar verder zijn ze nog weinig (niet?) gebruikt. Maar als iedereen ineens die dingen tegelijk in gaat zetten zou je wel eens een gekke uitslag kunnen krijgen.
er is nooit gezegd tot wanneer ze gebruikt kunnen wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Er had in het begin een houdbaarheidsdatum op moeten zitten. Dan waren ze vaker gebruikt.
Ja, die is veel te zacht om tactisch te gaan stemmen. En dat in een huis vol met mensen die er geen enkele moeite mee hebben om een mes in iemands rug te steken terwijl ze er net mee liepen te knuffelenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jane speelt het spel eigenlijk heel slecht he? Dat op gevoel stemmen moet ze beginnen loslaten. Wat Jolien toevallig nu ook zegt. En in de fysieke spellen is ze ook rete slecht. Kom aan meisje...
maar toch blijft ze wel een van mijn favorietenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die is veel te zacht om tactisch te gaan stemmen. En dat in een huis vol met mensen die er geen enkele moeite mee hebben om een mes in iemands rug te steken terwijl ze er net mee liepen te knuffelen
Samequote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar toch blijft ze wel een van mijn favorieten
Absoluut! Ze is ook mijn nr. 1 en Axel nr. 2. Heerlijk hoe zij geen blad voor haar mond neemt als ze het zat is.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze mag van mij naar de finale samen met Jordy Jolien en Matti.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
En ze heeft meer klasse in haar pink dan Milena in haar hele lijfquote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Absoluut! Ze is ook mijn nr. 1 en Axel nr. 2. Heerlijk hoe zij geen blad voor haar mond neemt als ze het zat is.![]()
Niemand anders daar die daar de ballen voor heeft
mijn huis, mijn regelsquote:Op zondag 23 februari 2025 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Niet aangeven hoelang een GC houdbaar is, is al een vorm van vasspelen van BB .. op elk willekeurig moment kunnen roepen dat de GC niet meer geldig is als het BB even niet uitkomt
Dit was Charice die dit zei tijdens de afwas samen met Matt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Matt zegt dat hij Axel heeft horen zeggen dat hij de GC alleeen voor hemzelf en voor Milena zou inzetten
Daar moet je van houden.........vindt het minder om iemand te overvallen met mijn mening en de ander voor het blok te zetten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Absoluut! Ze is ook mijn nr. 1 en Axel nr. 2. Heerlijk hoe zij geen blad voor haar mond neemt als ze het zat is.![]()
Niemand anders daar die daar de ballen voor heeft
Duo Friemel en Freumel.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:25 schreef engine het volgende:
Milena en Sharice weer in een paringsritueel.
Precies. Milena en Charice doen nu alleen maar zogenaamd aardig tegen Jane omdat ze er in de live op aangesproken zijn en nu bang zijn voor negatieve dingen buiten het huis, zeker Charice.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
En ze heeft meer klasse in haar pink dan Milena in haar hele lijf
Dit zal milena ook voelen en zien, en dat zit haar zo dwars.
Keanu wil werkelijk alles wat een ander ook hebt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duo Friemel en Freumel.
En Keanu wilt ook een witte badjas.
het was niet overvallen met een mening, maar het was het aankaarten van een lullige grap, die de druppel was voor Jane, omdat dit gesar en getreiter al een tijd aan de gang was.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar moet je van houden.........vindt het minder om iemand te overvallen met mijn mening en de ander voor het blok te zetten.
Hoezo haar mening? Had ze dan gelaten toe moeten staan dat ze constant getreiterd werd? Een mens is niet geboren om een voetveeg te zijn. Ze heeft het heel lang gelaten tot de koek op was en ze ze confronteerde. Ik vond dat ze het heel beschaafd aanpakte. Geen gevloek, geen stemverheffing. Kudo's voor Jane.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar moet je van houden.........vindt het minder om iemand te overvallen met mijn mening en de ander voor het blok te zetten.
dat dusquote:Op zondag 23 februari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo haar mening? Had ze dan gelaten toe moeten staan dat ze constant getreiterd werd? Een mens is niet geboren om een voetveeg te zijn. Ze heeft het heel lang gelaten tot de koek op was en ze ze confronteerde. Ik vond dat ze het heel beschaafd aanpakte. Geen gevloek, geen stemverheffing. Kudo's voor Jane.
Die heeft de klasse van een kapotte vuilniszakquote:Op zondag 23 februari 2025 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
en dat was wel wat anders dan milena die, niet gehoord door de anderen , vertelde dat de attitude van jane haar niet aanstond, dat haar kop haar niet aanstond, en zo nog wat. En dit vervolgens nog even afrondde met het toesissen van Jane met "houd je bek"
Daar zou ik heel veel moeite mee hebben en het niet kunnen om na die aanvaring die ik met ze gehad heb zo aardig te doen .alsof het dikke vriendinnen zijn. Zou ze geen strobreed in de weg leggen antwoorden als ze me wat vragen maar absoluut geen dikke mik....dat valt me een beetje tegen van Jane.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies. Milena en Charice doen nu alleen maar zogenaamd aardig tegen Jane omdat ze er in de live op aangesproken zijn en nu bang zijn voor negatieve dingen buiten het huis, zeker Charice.
Jane doet nu 'gewoon' tegen hun om de sfeer in het huis een beetje normaal te houden.
je zit daar met 9 man opgesloten in een huis, is niet te vergelijken met de buitenwereld waar je mensen kunt ontlopen of situaties kunt vermijdenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zou ik heel veel moeite mee hebben en het niet kunnen om na die aanvaring die ik met ze gehad heb zo aardig te doen .alsof het dikke vriendinnen zijn. Zou ze geen strobreed in de weg leggen antwoorden als ze me wat vragen maar absoluut geen dikke mik....dat valt me een beetje tegen van Jane.
Ik denk dat ze ook aangesproken zijn door BB. Dit zie je wel vaker na een uitbarsting en een lange SLquote:Op zondag 23 februari 2025 16:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies. Milena en Charice doen nu alleen maar zogenaamd aardig tegen Jane omdat ze er in de live op aangesproken zijn en nu bang zijn voor negatieve dingen buiten het huis, zeker Charice.
Jane doet nu 'gewoon' tegen hun om de sfeer in het huis een beetje normaal te houden.
Dit vind ik zo'n ongelooflijke lulhannesquote:
Was prima maar dat voorval was toch al veel eerder gebeurt van de koffie weet niet meer wat de trikker was op dat moment....quote:Op zondag 23 februari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo haar mening? Had ze dan gelaten toe moeten staan dat ze constant getreiterd werd? Een mens is niet geboren om een voetveeg te zijn. Ze heeft het heel lang gelaten tot de koek op was en ze ze confronteerde. Ik vond dat ze het heel beschaafd aanpakte. Geen gevloek, geen stemverheffing. Kudo's voor Jane.
ze gingen ook verdacht snel alle persoonlijke spullen terugleggenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook aangesproken zijn door BB. Dit zie je wel vaker na een uitbarsting en een lange SL
Het is zelden andersomquote:
Ik denk dat de trigger was dat ze weer samen zaten te smoezen en te fluisteren aan tafel.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was prima maar dat voorval was toch al veel eerder gebeurt van de koffie weet niet meer wat de trikker was op dat moment....
Milena kan dat allemaal nietquote:Op zondag 23 februari 2025 16:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is zelden andersom
Milena gaat ook gewoon op de schoot van Sharice liggen om gekriebel te krijgen
Massage's, haren borstelen, alles komt van de kant van Sharice
Heb éen keer gezien dat Milena Sharice haar haren borstelde en deed dat keihard zodat ze weet dat het niet nóg een keer gevraagd zal worden
Ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit was Charice die dit zei tijdens de afwas samen met Matt.
Zij gaar haar GC alleen gebruiken voor haarzelf of Milena.
Dan hebben ze wel veel diepgaande gesprekken gehad als ze er nu pas achterkomen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice is wel is bij fam van pootje geweest om te helpen verzorgen, komen ze nu achter
Ok, dat zou kunnen....quote:Op zondag 23 februari 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat de trigger was dat ze weer samen zaten te smoezen en te fluisteren aan tafel.
Zou opzich ook slim zijn om alleen geld te pakken van de rijkste bewonersquote:Op zondag 23 februari 2025 16:39 schreef Verity het volgende:
Ik heb het idee dat we nu niet mogen mee kijken, omdat er gestuurd gaat worden door BB. Of te wel, dat ze meer geld gaan pakken van anderen en niets van hunzelf. Gewoon om wat tv te maken.
Dat ook!quote:Op zondag 23 februari 2025 16:41 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Zou opzich ook slim zijn om alleen geld te pakken van de rijkste bewoners
Hou eens op met dit soort suggestieve posten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Ze is toch een psychiatrisch verpleegkundige? Nou, dat zegt dus weer genoeg
dit was in een andere functie, en ze waren daar over aan het babbelen. toen kwamen ze dat een bekende van pootje collega van haar was geweest. en zo doende. van wat ik er van kon maken was dit gewoon een soort thuiszorg.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Ze is toch een psychiatrisch verpleegkundige? Nou, dat zegt dus weer genoeg
Koeken wel en snoep ook genoegquote:
Ik lust geen dropquote:
Ik vind drop heeerlijk maar geen engelse drop.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik lust geen drop
Keanu wil eerst alles proberen, dan verdelen
Jordy wilt 2 dropjes extra want hij heeft 8 euro extra betaald.
Stel je voor dat iemand een koekje te veel paktquote:Op zondag 23 februari 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Waarom gaan z e dat allemaal verdelen, die koeken worden toch slof?
Ik was voor de snijbonen en runderlappen gegaan. Lekkere Hollandse prak gaat er altijd inquote:Op zondag 23 februari 2025 16:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kozen dus rijst, paprika en kip, bananen
De andere opties waren:
Pangasiusfilet, couscous en wortel, appel
Aardappels, snijbonen, runderlappen, druiven
Anders zijn ze morgen allemaal al opgevreten door Jordy, Mat en Keanuquote:Op zondag 23 februari 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Intellect !quote:Op zondag 23 februari 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Ja idd had er gewoon een stickertje opgeplakt en net of we nu niet weten welk merk de kruiden zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 16:52 schreef mazaru het volgende:
BB is ook wel een treiteraar door alle etiketjes van die kruidenpotjes te halen![]()
[ afbeelding ]
Maar wil wel alles hebbenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is best ernstig
hij kent niet veel , lust niet veel
Wat hij niet heeft gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
elsa zou zeggen, jordy heb jij je handjes wel gewassen [ afbeelding ]
Misschien hadden ze het zuurvlees moeten noemenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is best ernstig
Als er maar suiker in zitquote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben niet echt van drop zegt keanu. Maar zo zegt hij hij gaat wel alles proberen want hij luste ook geen pure chocolade en nu vindt hij het lekker
Aanname, ,dan kan ie het ruilenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:52 schreef Flow3r het volgende:
Keanu lust eigenlijk geen drop maar wil het toch
Wat zou hij van mama normaal gesproken krijgen dan? Hij weet echt heel weinig van voedselquote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben niet echt van drop zegt keanu. Maar zo zegt hij hij gaat wel alles proberen want hij luste ook geen pure chocolade en nu vindt hij het lekker
Hij kent niet veel, maar eet bijna alles daar. Is toch juist leuk dat ie het wel probeert. De 2 andere Davids aten/eten amper groente en proberen het niet eens.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is best ernstig
Weet niet of het op die schaaltjes blijft maar koek met snoep en zonder afdekken wordt slap...en niks viezer dan slappe koekquote:Op zondag 23 februari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Anders zijn ze morgen allemaal al opgevreten door Jordy, Mat en Keanu
David S was wel heel extreem. Die weirdo at alleen soepquote:Op zondag 23 februari 2025 16:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij kent niet veel, maar eet bijna alles daar. Is toch juist leuk dat ie het wel probeert. De 2 andere Davids aten/eten amper groente en proberen het niet eens.
Zou me als ouder echt kapotschamen, ben benieuwd in wat voor soort wijk hij woont.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Ligt eraan hoe ze hun porties gaan bewaren .. maar ik denk dat ze al op zijn voor ze zacht kunnen wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
DIe koeken zijn straks zo slof als ik weet niet wat
Welnee bij de meesten is het straks al opquote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
DIe koeken zijn straks zo slof als ik weet niet wat
Wat is SR? Secret room?quote:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou me als ouder echt kapotschamen, ben benieuwd in wat voor soort wijk hij woont.
Zo'n eentje dat de buren het lekker subtiel melden aan zijn ouders
Geen idee. Al denk ik wel dat de hygiëne beter was geweest, als ze binnen in de keuken hun handen konden wassen..quote:Op zondag 23 februari 2025 16:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Jordy wel zijn handen gewassen?
Voor iemand die de hele dag alleen maar bezig is met over eten te praten weet hij heel weinig over eten.quote:
quote:
Dat vroeg ik me ook af, ouders doodschamen omdat je geen pure chocolade lust?quote:
Zijn er zoveel die veel dingen niet lusten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou me als ouder echt kapotschamen, ben benieuwd in wat voor soort wijk hij woont.
Zo'n eentje dat de buren het lekker subtiel melden aan zijn ouders
dacht dat hij sr zei maar heb hier 2 hele luidruchtige pubers rondlopen ookquote:
Keanu lust niets, weet amper wat, sommige zaken leer je je kind toch eten. Als je als kind niet weet wat prei is, dan vraag ik me af wat die al die tijd gegeten heeft.quote:
Ze stopte er haast 1 in haar neus en toen lag ze die op een bordjequote:
Das ook zo, en zo'n Sharice en Milena die blijven liggen als er eten binnenkomt, dat is ook stukje opvoeding.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er zoveel die veel dingen niet lusten.
Zal ze de kost niet willen geven
ik weet niet of ze dat in Belgisch Limburg eten.. wel hier in Ned Limburgquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ie geen zuurvlees met friet heeft gegeten ooit als Limburger...
Dat is toch niet hetzelfde? Stoofvlees wordt niet perse in azijn gemarineerdquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ie geen zuurvlees met friet heeft gegeten ooit als Limburger...
Je krijgt bijna nergens meer paardenvlees, maar rund. maar het mag nog steeds zuurvlees hetenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja echt apart he dat wij Nederlanders er wel van kunnen genieten...quote:Op zondag 23 februari 2025 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Milena : jij mag al mijn drop hebben
ook Pootje ruilt al zijn drop
Jolien vindt het echt vies
rare jongens die Belgen![]()
koekjes chocolat chips koekjesquote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Jordy nu een bak drop achterover gedrukt ?
De smaak is anders ja, maar draadjesvlees is draadjesvlees. Komt het dichtste bij wat ie ooit wel eens geproefd zou kunnen hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde? Stoofvlees wordt niet perse in azijn gemarineerd
En kort daarna de crash. Met meer cravings als gevolg.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
Zometeen kickt die suiker lekker in
weer een sugar rush
Niet alleen jordy, ook mattie en jolien. Die waren erbijquote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft een hele doos met koekjes gejat voor henzelf. Fijne gast hoor
rupsje nooitgenoegquote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het over Keanu he... die in Maastricht woont.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dat in Belgisch Limburg eten.. wel hier in Ned Limburg
Nee, lust geen drop is te veel gezegd maar zal het nooit kopen en vindt het niet echt lekker.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja echt apart he dat wij Nederlanders er wel van kunnen genieten...
Nogmaals met de 3 keuze makers niet alleen jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg
wat denkt hij hier nou mee te bereiken, dat hij leuke tv maakt otzo
Het moet je humor zijn. Voor mij bewijst het dat hij een onbetrouwbaar en inhalig stuk vreten is.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg
Omg, ik eet zo een hele zak leeg achter mekaar, wel 2quote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, lust geen drop is te veel gezegd maar zal het nooit kopen en vindt het niet echt lekker.
Alle drie niet alleen jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het moet je humor zijn. Voor mij bewijst het dat hij een onbetrouwbaar en inhalig stuk vreten is.
Mja. Maar mensen vallen over oneerlijke mensen he.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omg, ik eet zo een hele zak leeg achter mekaar, wel 2![]()
dan zijn ze met z'n drieen toch heel lullig bezig?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals met de 3 keuze makers niet alleen jordy
Deze dingen zijn hier wel een succes. De zoute drop helemaal niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:02 schreef Flow3r het volgende:
Dus Belgen eten eigenlijk niet veel drop ?
Nou ja, er is nou eenmaal lekkere drop en vieze dropquote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, lust geen drop is te veel gezegd maar zal het nooit kopen en vindt het niet echt lekker.
Klopt alle 3 niet handig. Jordy 8 euro meer betaald misschien daarvoor. Alsnog zou ik dat niet doenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zijn ze met z'n drieen toch heel lullig bezig?
ze hebben ik weet niet wat aan lekkere spullen kunnen kopen, wat is dan de meerwaarde van 1 doos jatten voor jezelf.
ik zie daar echt de lol niet van in, is niet leuk, is niet aardig, is alleen maar heel erg hebberig en flauw
Hij je bedoeld zij (want met z’n 3) willen hiermeebereiken dat zij meer koekjes hebben net als andere al eerder hebben gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg
Ben meer van de nootjes.....daar kan ik niet mee stoppen...stop1 voor 1 in mijn mond en denk een klein schaaltje...die ik dan vol schuldgevoel wel drie keer opnieuw vul.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omg, ik eet zo een hele zak leeg achter mekaar, wel 2![]()
ja het waren jolien, mattie en jordy. diegene die net het eten gekocht hebben he. kwam ik ook pas later achterquote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
3 personen nemen een beslissing met die koekjes en alleen jordy doet het hier.
Dit is ernstig.quote:
ruilhandelquote:Op zondag 23 februari 2025 17:11 schreef Flow3r het volgende:
Axel heeft goede zaken gedaan![]()
[ afbeelding ]
Het is allemaal niet eerlijk....de rijke hadden dacht ik voor 1 nacht drank koffie e.d. maar dat blijft ook maar steeds doorgaan. Smorgens lekker koffie vanmiddag weer lekker aan de wijn.....en die hoeven er ook niks voor te doen...dus nu is de slaapkamer extra koek....quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
3 personen nemen een beslissing met die koekjes en alleen jordy doet het hier.
ik heb geen idee, daarom vroeg ik het , zitten toch genoeg belgen hier die meeposten of meelurkenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:13 schreef Adat231 het volgende:
en
[..]
ik maar denken dat mijn favoriete drop daar vandaan kwam (manneke pis drop)
die rijken was opdracht van BB hebben ze niet ergens achterover gedruktquote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allemaal niet eerlijk....de rijke hadden dacht ik voor 1 nacht drank koffie e.d. maar dat blijft ook maar steeds doorgaan. Smorgens lekker koffie vanmiddag weer lekker aan de wijn.....en die hoeven er ook niks voor te doen...dus nu is de slaapkamer extra koek....
Het hoort allemaal niet.
Hij heeft 10 meer betaald zei jolien hiervoor. Maar ik zou dat niet doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Verida het volgende:
dan ben je toch gewoon zielig (vind ik)
Als dat zijn reden is, had hij gewoon in de kamer bij het verdelen moeten zeggen dat dat ene pak voor hem persoonlijk was omdat hij meer had betaald.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt nu ook jordy heeft 10 euro meer betaald hiervoor.
En Keanu ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het wel lachen en vind het leuk dat Jolien er zo helemaal bij hoort![]()
Maar iedereen jat eten. Zelfs Peter heeft dat bevestigdquote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft 10 meer betaald zei jolien hiervoor. Maar ik zou dat niet doen.
Is voor betaalt lees ik hier 8 of 10euro.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
die rijken was opdracht van BB hebben ze niet ergens achterover gedrukt
dit is gewoon jatten, hoe je het ook inkleedt
Ach elsa had pot pindakaas onder haar bed verstopt. Die 2 meiden hadden ook dingen gepakt. Ze doen het allemaal en is niet netjes maar als jordy 10 meer heeft betaald denk ik oke.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Nergens staat dat je eerlijk moet delen natuurlijk
Ik heb het vermoeden als je zo lang zonder prikkels zie je alle besef kwijt bentquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das ook zo, en zo'n Sharice en Milena die blijven liggen als er eten binnenkomt, dat is ook stukje opvoeding.
Heeft hij dacht ook eerder gezegd in de keukenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat zijn reden is, had hij gewoon in de kamer bij het verdelen moeten zeggen dat dat ene pak voor hem persoonlijk was omdat hij meer had betaald.
je kunt dit in mijn ogen echt niet goed praten.
En betaald niet van de groep hun geld.anders had hij maar 1 euro meer hoeven te betalenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Ach het is niet zo dat de rest niks heeft..Ze hebben een overvloed aan koekjes en drop allemaal. Moet een keertje kunnen toch zo’n geintje? Beter dit dan dat gestook van Sharice en Milena
Nee, van niemand is het okequote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach elsa had pot pindakaas onder haar bed verstopt. Die 2 meiden hadden ook dingen gepakt. Ze doen het allemaal en is niet netjes maar als jordy 10 meer heeft betaald denk ik oke.
Dan hoeft hij het toch niet te verstoppen onder zijn kussen en alleen aan zijn groepje laten zien?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij dacht ook eerder gezegd in de keuken
Zo dan, ging hij nu onderuit, of deed het dit express?quote:
er is nu overvloed aan eten en snoep, heel anders als je de enige taco of appel pikt, vind ik welquote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Ach het is niet zo dat de rest niks heeft..Ze hebben een overvloed aan koekjes en drop allemaal. Moet een keertje kunnen toch zo’n geintje? Beter dit dan dat gestook van Sharice en Milena
De pot pindakaas van Elsa was de pot met 'haar deel' erin na het verdelen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach elsa had pot pindakaas onder haar bed verstopt. Die 2 meiden hadden ook dingen gepakt. Ze doen het allemaal en is niet netjes maar als jordy 10 meer heeft betaald denk ik oke.
En er zuinig mee gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De pot pindakaas van Elsa was de pot met 'haar deel' erin na het verdelen.
Ze heeft zelf de pot gehouden omdat je die makkelijk kon afsluiten
Denk verkeerd neergekomen met zijn voet. Is een zachte vloer daar.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, ging hij nu onderuit, of deed het dit express?
Gezien dat hij niks van voedsel snapt. Zal ie niet weten dat rijst uitzet, dat het droog zielig uitziet, maar het echt wel veel is.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Adat231 het volgende:
En Keanu vindt de rijst te weinig voor 2 dagen.
Hij eet z’n bord toch niet leeg, dus wat miept hij nou?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
Keanu roept BB aan.
"Is dit alle rijst voor 2 dagen, anders is het een beetje sad"
Volgens mij probeert Keanu zich te vermenigvuldigen zodat het moeilijker wordt om hem eruit te stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Adat231 het volgende:
En Keanu vindt de rijst te weinig voor 2 dagen.
Dat is waar. Het ziet er raar uit, vooral omdat hij blijft liggenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Denk verkeerd neergekomen met zijn voet. Is een zachte vloer daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |