Ja zei jolien netquote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Axel heeft toch ook de Censuur ? Daar hoor ik ze niet over, zijn ze vergeten ?
Weten ze niet denk ikquote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Axel heeft toch ook de Censuur ? Daar hoor ik ze niet over, zijn ze vergeten ?
Vorige week wel alleen heeft ze dat niet gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Axel tegen Jane gezegd dat ze op Jordy moet stemmen?
Dat van Jordy was echt geniaal met die gamechanger maar verder zijn ze nog weinig (niet?) gebruikt. Maar als iedereen ineens die dingen tegelijk in gaat zetten zou je wel eens een gekke uitslag kunnen krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Verity het volgende:
De GC is echt een goede toevoeging aan BB. Niks is zeker en iedereen moet nadenken om te zorgen dat ze veilig zijn en blijven. Wordt op dit moment goed gespeeld door het Keanu Kartel. Benieuwd of de rest daar ook nog over gaat praten.
Jane speelt het spel eigenlijk heel slecht he? Dat op gevoel stemmen moet ze beginnen loslaten. Wat Jolien toevallig nu ook zegt. En in de fysieke spellen is ze ook rete slecht. Kom aan meisje...quote:Op zondag 23 februari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Axel tegen Jane gezegd dat ze op Jordy moet stemmen?
Vrouwen zijn zijn downfall.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:18 schreef jooba het volgende:
Axel is zo iemand die aan de toog zit te zuipen en loert naar de vrouwen en niets te vertellen heeft.
Enkel grappen. Raar mannetje.
Er had in het begin een houdbaarheidsdatum op moeten zitten. Dan waren ze vaker gebruikt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat van Jordy was echt geniaal met die gamechanger maar verder zijn ze nog weinig (niet?) gebruikt. Maar als iedereen ineens die dingen tegelijk in gaat zetten zou je wel eens een gekke uitslag kunnen krijgen.
er is nooit gezegd tot wanneer ze gebruikt kunnen wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Er had in het begin een houdbaarheidsdatum op moeten zitten. Dan waren ze vaker gebruikt.
Ja, die is veel te zacht om tactisch te gaan stemmen. En dat in een huis vol met mensen die er geen enkele moeite mee hebben om een mes in iemands rug te steken terwijl ze er net mee liepen te knuffelenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jane speelt het spel eigenlijk heel slecht he? Dat op gevoel stemmen moet ze beginnen loslaten. Wat Jolien toevallig nu ook zegt. En in de fysieke spellen is ze ook rete slecht. Kom aan meisje...
maar toch blijft ze wel een van mijn favorietenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die is veel te zacht om tactisch te gaan stemmen. En dat in een huis vol met mensen die er geen enkele moeite mee hebben om een mes in iemands rug te steken terwijl ze er net mee liepen te knuffelen
Samequote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar toch blijft ze wel een van mijn favorieten
Absoluut! Ze is ook mijn nr. 1 en Axel nr. 2. Heerlijk hoe zij geen blad voor haar mond neemt als ze het zat is.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze mag van mij naar de finale samen met Jordy Jolien en Matti.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
En ze heeft meer klasse in haar pink dan Milena in haar hele lijfquote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Absoluut! Ze is ook mijn nr. 1 en Axel nr. 2. Heerlijk hoe zij geen blad voor haar mond neemt als ze het zat is.![]()
Niemand anders daar die daar de ballen voor heeft
mijn huis, mijn regelsquote:Op zondag 23 februari 2025 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Niet aangeven hoelang een GC houdbaar is, is al een vorm van vasspelen van BB .. op elk willekeurig moment kunnen roepen dat de GC niet meer geldig is als het BB even niet uitkomt
Dit was Charice die dit zei tijdens de afwas samen met Matt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Matt zegt dat hij Axel heeft horen zeggen dat hij de GC alleeen voor hemzelf en voor Milena zou inzetten
Daar moet je van houden.........vindt het minder om iemand te overvallen met mijn mening en de ander voor het blok te zetten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Absoluut! Ze is ook mijn nr. 1 en Axel nr. 2. Heerlijk hoe zij geen blad voor haar mond neemt als ze het zat is.![]()
Niemand anders daar die daar de ballen voor heeft
Duo Friemel en Freumel.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:25 schreef engine het volgende:
Milena en Sharice weer in een paringsritueel.
Precies. Milena en Charice doen nu alleen maar zogenaamd aardig tegen Jane omdat ze er in de live op aangesproken zijn en nu bang zijn voor negatieve dingen buiten het huis, zeker Charice.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
En ze heeft meer klasse in haar pink dan Milena in haar hele lijf
Dit zal milena ook voelen en zien, en dat zit haar zo dwars.
Keanu wil werkelijk alles wat een ander ook hebt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duo Friemel en Freumel.
En Keanu wilt ook een witte badjas.
het was niet overvallen met een mening, maar het was het aankaarten van een lullige grap, die de druppel was voor Jane, omdat dit gesar en getreiter al een tijd aan de gang was.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar moet je van houden.........vindt het minder om iemand te overvallen met mijn mening en de ander voor het blok te zetten.
Hoezo haar mening? Had ze dan gelaten toe moeten staan dat ze constant getreiterd werd? Een mens is niet geboren om een voetveeg te zijn. Ze heeft het heel lang gelaten tot de koek op was en ze ze confronteerde. Ik vond dat ze het heel beschaafd aanpakte. Geen gevloek, geen stemverheffing. Kudo's voor Jane.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar moet je van houden.........vindt het minder om iemand te overvallen met mijn mening en de ander voor het blok te zetten.
dat dusquote:Op zondag 23 februari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo haar mening? Had ze dan gelaten toe moeten staan dat ze constant getreiterd werd? Een mens is niet geboren om een voetveeg te zijn. Ze heeft het heel lang gelaten tot de koek op was en ze ze confronteerde. Ik vond dat ze het heel beschaafd aanpakte. Geen gevloek, geen stemverheffing. Kudo's voor Jane.
Die heeft de klasse van een kapotte vuilniszakquote:Op zondag 23 februari 2025 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
en dat was wel wat anders dan milena die, niet gehoord door de anderen , vertelde dat de attitude van jane haar niet aanstond, dat haar kop haar niet aanstond, en zo nog wat. En dit vervolgens nog even afrondde met het toesissen van Jane met "houd je bek"
Daar zou ik heel veel moeite mee hebben en het niet kunnen om na die aanvaring die ik met ze gehad heb zo aardig te doen .alsof het dikke vriendinnen zijn. Zou ze geen strobreed in de weg leggen antwoorden als ze me wat vragen maar absoluut geen dikke mik....dat valt me een beetje tegen van Jane.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies. Milena en Charice doen nu alleen maar zogenaamd aardig tegen Jane omdat ze er in de live op aangesproken zijn en nu bang zijn voor negatieve dingen buiten het huis, zeker Charice.
Jane doet nu 'gewoon' tegen hun om de sfeer in het huis een beetje normaal te houden.
je zit daar met 9 man opgesloten in een huis, is niet te vergelijken met de buitenwereld waar je mensen kunt ontlopen of situaties kunt vermijdenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zou ik heel veel moeite mee hebben en het niet kunnen om na die aanvaring die ik met ze gehad heb zo aardig te doen .alsof het dikke vriendinnen zijn. Zou ze geen strobreed in de weg leggen antwoorden als ze me wat vragen maar absoluut geen dikke mik....dat valt me een beetje tegen van Jane.
Ik denk dat ze ook aangesproken zijn door BB. Dit zie je wel vaker na een uitbarsting en een lange SLquote:Op zondag 23 februari 2025 16:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies. Milena en Charice doen nu alleen maar zogenaamd aardig tegen Jane omdat ze er in de live op aangesproken zijn en nu bang zijn voor negatieve dingen buiten het huis, zeker Charice.
Jane doet nu 'gewoon' tegen hun om de sfeer in het huis een beetje normaal te houden.
Dit vind ik zo'n ongelooflijke lulhannesquote:
Was prima maar dat voorval was toch al veel eerder gebeurt van de koffie weet niet meer wat de trikker was op dat moment....quote:Op zondag 23 februari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo haar mening? Had ze dan gelaten toe moeten staan dat ze constant getreiterd werd? Een mens is niet geboren om een voetveeg te zijn. Ze heeft het heel lang gelaten tot de koek op was en ze ze confronteerde. Ik vond dat ze het heel beschaafd aanpakte. Geen gevloek, geen stemverheffing. Kudo's voor Jane.
ze gingen ook verdacht snel alle persoonlijke spullen terugleggenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook aangesproken zijn door BB. Dit zie je wel vaker na een uitbarsting en een lange SL
Het is zelden andersomquote:
Ik denk dat de trigger was dat ze weer samen zaten te smoezen en te fluisteren aan tafel.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was prima maar dat voorval was toch al veel eerder gebeurt van de koffie weet niet meer wat de trikker was op dat moment....
Milena kan dat allemaal nietquote:Op zondag 23 februari 2025 16:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is zelden andersom
Milena gaat ook gewoon op de schoot van Sharice liggen om gekriebel te krijgen
Massage's, haren borstelen, alles komt van de kant van Sharice
Heb éen keer gezien dat Milena Sharice haar haren borstelde en deed dat keihard zodat ze weet dat het niet nóg een keer gevraagd zal worden
Ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit was Charice die dit zei tijdens de afwas samen met Matt.
Zij gaar haar GC alleen gebruiken voor haarzelf of Milena.
Dan hebben ze wel veel diepgaande gesprekken gehad als ze er nu pas achterkomen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice is wel is bij fam van pootje geweest om te helpen verzorgen, komen ze nu achter
Ok, dat zou kunnen....quote:Op zondag 23 februari 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat de trigger was dat ze weer samen zaten te smoezen en te fluisteren aan tafel.
Zou opzich ook slim zijn om alleen geld te pakken van de rijkste bewonersquote:Op zondag 23 februari 2025 16:39 schreef Verity het volgende:
Ik heb het idee dat we nu niet mogen mee kijken, omdat er gestuurd gaat worden door BB. Of te wel, dat ze meer geld gaan pakken van anderen en niets van hunzelf. Gewoon om wat tv te maken.
Dat ook!quote:Op zondag 23 februari 2025 16:41 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Zou opzich ook slim zijn om alleen geld te pakken van de rijkste bewoners
Hou eens op met dit soort suggestieve posten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Ze is toch een psychiatrisch verpleegkundige? Nou, dat zegt dus weer genoeg
dit was in een andere functie, en ze waren daar over aan het babbelen. toen kwamen ze dat een bekende van pootje collega van haar was geweest. en zo doende. van wat ik er van kon maken was dit gewoon een soort thuiszorg.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Ze is toch een psychiatrisch verpleegkundige? Nou, dat zegt dus weer genoeg
Koeken wel en snoep ook genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |