Weet niet of het op die schaaltjes blijft maar koek met snoep en zonder afdekken wordt slap...en niks viezer dan slappe koekquote:Op zondag 23 februari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Anders zijn ze morgen allemaal al opgevreten door Jordy, Mat en Keanu
David S was wel heel extreem. Die weirdo at alleen soepquote:Op zondag 23 februari 2025 16:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij kent niet veel, maar eet bijna alles daar. Is toch juist leuk dat ie het wel probeert. De 2 andere Davids aten/eten amper groente en proberen het niet eens.
Zou me als ouder echt kapotschamen, ben benieuwd in wat voor soort wijk hij woont.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben niet echt van drop zegt keanu. Maar zo zegt hij hij gaat wel alles proberen want hij luste ook geen pure chocolade en nu vindt hij het lekker
Ligt eraan hoe ze hun porties gaan bewaren .. maar ik denk dat ze al op zijn voor ze zacht kunnen wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
DIe koeken zijn straks zo slof als ik weet niet wat
Welnee bij de meesten is het straks al opquote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
DIe koeken zijn straks zo slof als ik weet niet wat
Wat is SR? Secret room?quote:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou me als ouder echt kapotschamen, ben benieuwd in wat voor soort wijk hij woont.
Zo'n eentje dat de buren het lekker subtiel melden aan zijn ouders
Geen idee. Al denk ik wel dat de hygiëne beter was geweest, als ze binnen in de keuken hun handen konden wassen..quote:Op zondag 23 februari 2025 16:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Jordy wel zijn handen gewassen?
Voor iemand die de hele dag alleen maar bezig is met over eten te praten weet hij heel weinig over eten.quote:
quote:
Dat vroeg ik me ook af, ouders doodschamen omdat je geen pure chocolade lust?quote:
Zijn er zoveel die veel dingen niet lusten.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou me als ouder echt kapotschamen, ben benieuwd in wat voor soort wijk hij woont.
Zo'n eentje dat de buren het lekker subtiel melden aan zijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |