Keanu lust niets, weet amper wat, sommige zaken leer je je kind toch eten. Als je als kind niet weet wat prei is, dan vraag ik me af wat die al die tijd gegeten heeft.quote:
Ze stopte er haast 1 in haar neus en toen lag ze die op een bordjequote:
Das ook zo, en zo'n Sharice en Milena die blijven liggen als er eten binnenkomt, dat is ook stukje opvoeding.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er zoveel die veel dingen niet lusten.
Zal ze de kost niet willen geven
ik weet niet of ze dat in Belgisch Limburg eten.. wel hier in Ned Limburgquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ie geen zuurvlees met friet heeft gegeten ooit als Limburger...
Dat is toch niet hetzelfde? Stoofvlees wordt niet perse in azijn gemarineerdquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ie geen zuurvlees met friet heeft gegeten ooit als Limburger...
Je krijgt bijna nergens meer paardenvlees, maar rund. maar het mag nog steeds zuurvlees hetenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja echt apart he dat wij Nederlanders er wel van kunnen genieten...quote:Op zondag 23 februari 2025 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Milena : jij mag al mijn drop hebben
ook Pootje ruilt al zijn drop
Jolien vindt het echt vies
rare jongens die Belgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |