koekjes chocolat chips koekjesquote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Jordy nu een bak drop achterover gedrukt ?
De smaak is anders ja, maar draadjesvlees is draadjesvlees. Komt het dichtste bij wat ie ooit wel eens geproefd zou kunnen hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde? Stoofvlees wordt niet perse in azijn gemarineerd
En kort daarna de crash. Met meer cravings als gevolg.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
Zometeen kickt die suiker lekker in
weer een sugar rush
Niet alleen jordy, ook mattie en jolien. Die waren erbijquote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft een hele doos met koekjes gejat voor henzelf. Fijne gast hoor
rupsje nooitgenoegquote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het over Keanu he... die in Maastricht woont.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dat in Belgisch Limburg eten.. wel hier in Ned Limburg
Nee, lust geen drop is te veel gezegd maar zal het nooit kopen en vindt het niet echt lekker.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja echt apart he dat wij Nederlanders er wel van kunnen genieten...
Nogmaals met de 3 keuze makers niet alleen jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg
wat denkt hij hier nou mee te bereiken, dat hij leuke tv maakt otzo
Het moet je humor zijn. Voor mij bewijst het dat hij een onbetrouwbaar en inhalig stuk vreten is.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg
wat denkt hij hier nou mee te bereiken, dat hij leuke tv maakt otzo
Omg, ik eet zo een hele zak leeg achter mekaar, wel 2quote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, lust geen drop is te veel gezegd maar zal het nooit kopen en vindt het niet echt lekker.
Alle drie niet alleen jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het moet je humor zijn. Voor mij bewijst het dat hij een onbetrouwbaar en inhalig stuk vreten is.
Mja. Maar mensen vallen over oneerlijke mensen he.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omg, ik eet zo een hele zak leeg achter mekaar, wel 2![]()
dan zijn ze met z'n drieen toch heel lullig bezig?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals met de 3 keuze makers niet alleen jordy
Deze dingen zijn hier wel een succes. De zoute drop helemaal niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:02 schreef Flow3r het volgende:
Dus Belgen eten eigenlijk niet veel drop ?
Nou ja, er is nou eenmaal lekkere drop en vieze dropquote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, lust geen drop is te veel gezegd maar zal het nooit kopen en vindt het niet echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |