SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vrees ervoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel een eindje ja, zal ook nog wel druk op de weg zijn..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
fok groepsvakantie boeken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed we hadden het over boeken
Do what you love, love what you do!![]()
owh dacht dat je het over boeken had, denk we gaan boeken dan alvast ook voor volgend jaarquote:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januariTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat word hoog tijd danquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januari![]()
Het is ook wel gezellig. En een inschatting maken van hoe iemand is kan op zich óók wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, maar heb het OV nog niet echt nagekeken hoor voor die datum, dacht ook ff laat ik eerst maar eens aankijken hoe dit gaat lopen.
Maar ik ben niet zo tegen dit soort dingen hoor, lijkt mij wel leuk allemaal.
En hoewel ik jullie alleen zo beetje via dit topic ken, zie er allemaal niet zoveel kwaads in ook.
Al zijn mensen in 't echt toch vaak wel wat voorzichtiger/geslotener, en kan iemand heeeeeeel anders zijn in 't echt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Welk boek?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januariDo what you love, love what you do!![]()
@Moeraskat Kree en ik zijn geen familie. Hoezo?Well, life can be a riot
Nou. Gewoon. Vraagjequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef Grotetijd het volgende:
@:Moeraskat Kree en ik zijn geen familie. Hoezo?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil een vervolg op profiel MWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop maar dat de drang tot boeken kopen morgen minder isTrotste mama van Ambar
Plofelyquote:Well, life can be a riot
Ik denk het nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop maar dat de drang tot boeken kopen morgen minder isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk ik ook wel ja, zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook wel gezellig. En een inschatting maken van hoe iemand is kan op zich óók wel.
Al zijn mensen in 't echt toch vaak wel wat voorzichtiger/geslotener, en kan iemand heeeeeeel anders zijn in 't echt.
Voor hetzelfde denken jullie ook dat ik er met de grootste bek kom door dit topic.
Maarja dat typen gaat me toch makkelijker af als in het echt. Hoewel moet zeggen, meestal vinden ze mij altijd wel een ok kerel. heb echt zelden dat iemand mij niet mag of ik anderen niet.
Er zijn uitzonderingen trouwens, maar dat was nooit zo via fok of sowieso die ik alleen beetje via online kon.
Meer arrogante klootzakken en elleboogduwers in werk. en ook daarvan maar paar keer gehad in heel mijn leven.
Maar weet dat vrij snel altijd wel. of ik iemand mag of niet
Ik ben best wel liefquote:en het is ook nog eerlijk
Ook wel beetje iets wat belangrijk is.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is fijn om te lezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Straks een serie, eerst Binnenste Buiten kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Lekker met een kopje thee en een serie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hmmms dat is toch aardige tijd al op TV, beetje feel good tv wel van de publieke omroepquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk geen tvquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat is toch aardige tijd al op TV, beetje feel good tv wel van de publieke omroepWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ook steeds minder. althans de reguliere. Maar dit is er al een hele tijdquote:
Is wel ok programma opzichDo what you love, love what you do!![]()
Ik kijk al een hele tijd geen tv.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook steeds minder. althans de reguliere. Maar dit is er al een hele tijd
Is wel ok programma opzich
Dus of het er lang is of niet ik ken het nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt alleen streaming diensten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
definieer lange tijd? hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk al een hele tijd geen tv.
Dus of het er lang is of niet ik ken het niet
Heb zelfs nog nooit echt tv gehad.
Bij m’n ouders hadden we 1,2,3 en België
Dat was het.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zucht.quote:
Jaren. Ik blijf het programma toch niet kennen hoor.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb dat dus ook wel. Mensen hebben een oordeel over mij maar vinden mij toch altijd wel relaxed overkomen op de een of andere manier, dus stop die maar in m'n broekzakquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik ook wel ja, zal allemaal wel meevallen.
Voor hetzelfde denken jullie ook dat ik er met de grootste bek kom door dit topic.
Maarja dat typen gaat me toch makkelijker af als in het echt. Hoewel moet zeggen, meestal vinden ze mij altijd wel een ok kerel. heb echt zelden dat iemand mij niet mag of ik anderen niet.
Er zijn uitzonderingen trouwens, maar dat was nooit zo via fok of sowieso die ik alleen beetje via online kon.
Meer arrogante klootzakken en elleboogduwers in werk. en ook daarvan maar paar keer gehad in heel mijn leven.
Maar weet dat vrij snel altijd wel. of ik iemand mag of niet
Vind het sowieso wel mooi hoe dat kan verschillen hoe iemand op een forum is, en hoe iemand IRL is.
Denk niet dat jij een grote bek hebt, denk dat jij wel een chille toegankelijke gast bentWell, life can be a riot
het is wel van de NPO dan, dus 1,2,3quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Heb zelfs nog nooit echt tv gehad.
Bij m’n ouders hadden we 1,2,3 en België
Dat was het.
Maar dat programma loopt denk ik al 7 jaar? iets in die richting?Do what you love, love what you do!![]()
Ja schat. Maar ik ben al 17 jaar het huis uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel van de NPO dan, dus 1,2,3
Maar dat programma loopt denk ik al 7 jaar? iets in die richting?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welk programma ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel van de NPO dan, dus 1,2,3
Maar dat programma loopt denk ik al 7 jaar? iets in die richting?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zeg wel gewoon dat ik het ken.
Oja, binnenste buiten. Leuk programmaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ken 't ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, binnenste buiten. Leuk programma![]()
![]()
Ik ken ook niet alle programma's hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, binnenste buiten. Leuk programma
Maar het is al zo lang op tvquote:
Op Netflix of Videoland ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Aapje30 het volgende:
Straks lekker weer een duffe nederlandse film kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk ik ook en zelfde voor jou..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb dat dus ook wel. Mensen hebben een oordeel over mij maar vinden mij toch altijd wel relaxed overkomen op de een of andere manier, dus stop die maar in m'n broekzak
Vind het sowieso wel mooi hoe dat kan verschillen hoe iemand op een forum is, en hoe iemand IRL is.
Denk niet dat jij een grote bek hebt, denk dat jij wel een chille toegankelijke gast bent
Heb ook niet echt een hekel aan mensen hier op fok. want neem het over het algemeen al met een korrel zout.
Het kan soms wel hard overkomen moet ik zeggen, of ook die het erom doen om je uit de tent te lokken.
Maar ok heb zo'n periode gehad en iedereen vond dat prachtig enzo. En toen ontspoorde ik ook een beetje.
Maar geen zorgen "ik ben genezen". LOL. ook zo'n mooie om te zeggen dat....
Weet wel ik heb echt wel geleerd van mijn fouten die ik toen heb gemaakt met teveel drinken enzo. En mezelf in echt onmetelijke problemen gebracht daardoor.
Nu is het nog niet dat ik ineens denk van drink nooit meer. Maar het is nu heel anders.
Verslaving is een lastig ding en meningen zijn er ook heel veel over verschillend.
Ik ben ok met wat ik nu doe.
laat ik 1 ding wel zeggen, ik stap nooit meer in een auto met (ook al is het maar 1 biertje). of met iemand die dat doet. Want dam'n 5 jaar later en ben nog niet van het CBR af he?Do what you love, love what you do!![]()
haha het is niet erg als je het niet kent hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
IKEA moet niet bemoeienquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
Staat ook niet heel bijzonders op vind ikeaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat blijf je er dan over doorgaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha het is niet erg als je het niet kent hoor
Omdat je meestal alleen over Netflix en Videoland hebtquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vind er wel leuke series op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
Staat ook niet heel bijzonders op vind ik
Hahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Well, life can be a riot
Wel een leukequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben trots op je man.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik ook en zelfde voor jou..
Heb ook niet echt een hekel aan mensen hier op fok. want neem het over het algemeen al met een korrel zout.
Het kan soms wel hard overkomen moet ik zeggen, of ook die het erom doen om je uit de tent te lokken.
Maar ok heb zo'n periode gehad en iedereen vond dat prachtig enzo. En toen ontspoorde ik ook een beetje.
Maar geen zorgen "ik ben genezen". LOL. ook zo'n mooie om te zeggen dat....
Weet wel ik heb echt wel geleerd van mijn fouten die ik toen heb gemaakt met teveel drinken enzo. En mezelf in echt onmetelijke problemen gebracht daardoor.
Nu is het nog niet dat ik ineens denk van drink nooit meer. Maar het is nu heel anders.
Verslaving is een lastig ding en meningen zijn er ook heel veel over verschillend.
Ik ben ok met wat ik nu doe.
laat ik 1 ding wel zeggen, ik stap nooit meer in een auto met (ook al is het maar 1 biertje). of met iemand die dat doet. Want dam'n 5 jaar later en ben nog niet van het CBR af he?Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat je meestal alleen over Netflix en Videoland hebto !
![]()
Ik zie een vriendschap groeien hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hoho rustig aan, ik lichte het ff toe. Mij boeit het niet of je ernaar kijkt of nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat blijf je er dan over doorgaan
Ik ken het wel, maar ben geen vaste kijker ofzo, tis beetje huisje-boompje-beestje en wat koken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
This is usquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
naja het koste wat tijd, maar vind ook niet het topic deze om daarover verder op in te gaan.quote:
Het staat uitgebreid beschreven over jaren enzo. en daar is het meer voor vragen erover.
maar wilde het ff noemen, omdat meeste? (sommigen?) dat verhaal mss niet eens weten.
Struggle wel geweest moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Ah ok..vond ik niet zo geloof ik staat ook op Disney + zie ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goh, ben opeens een stuk vrolijker na wat ik net hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYWAY.
@kree wat doe jij morgen? Er speelt een gruwelijk lekker Reggae bandje in The Box, entree is 2 euro. Ik ga niet want te ver rijden, maar is letterlijk 5 minuten bij je vandaan volgens mij
Well, life can be a riot
Heerlijk, nu ik ziek benquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..vond ik niet zo geloof ik staat ook op Disney + zie ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja wat jij met drank had/hebt had/heb ik met eten. En dat zal ook al-tijd wel een struggle blijven. Daarom moeten we niet blijven terugkijken naar wat we gedaan hebben, maar vooruitkijken naar wat we kunnen bereikenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
naja het koste wat tijd, maar vind ook niet het topic deze om daarover verder op in te gaan.
Het staat uitgebreid beschreven over jaren enzo. en daar is het meer voor vragen erover.
maar wilde het ff noemen, omdat meeste? (sommigen?) dat verhaal mss niet eens weten.
Struggle wel geweest moet ik zeggen.Jij komt er wel. Ik kom er ook wel
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:20 schreef Grotetijd het volgende:
Goh, ben opeens een stuk vrolijker na wat ik net hoorDan moet je er maar blij zijn dat je er vanaf bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYWAY.
@:Kree. wat doe jij morgen? Er speelt een gruwelijk lekker Reggae bandje in The Box, entree is 2 euro. Ik ga niet want te ver rijden, maar is letterlijk 5 minuten bij je vandaan volgens mij![]()
![]()
911
Rookie blue
The rookie
Grey’s
Chicago pd/fireWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
The rookie is goed idd , maar die staat ook op netflix!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
911
Rookie blue
The rookie
Grey’s
Chicago pd/fire![]()
Maar niet altijdquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
The rookie is goed idd , maar die staat ook op netflix!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie een vriendschap groeien hier
Hou hiervan, eerlijk en open zijn tegen elkaar
(meen echt trouwens he )Do what you love, love what you do!![]()
We hebben alle diensten geloof ikach ja
Dat ik hiervan getuige mag zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel.
Hou hiervan, eerlijk en open zijn tegen elkaar
(meen echt trouwens he )
* Moeraskat pinkt traantje wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alles met misdaad/ politie series/detectives/crime kijk ik
klopt iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja wat jij met drank had/hebt had/heb ik met eten. En dat zal ook al-tijd wel een struggle blijven. Daarom moeten we niet blijven terugkijken naar wat we gedaan hebben, maar vooruitkijken naar wat we kunnen bereikenJij komt er wel. Ik kom er ook wel
goed om te horen wel ook van jou, tis leren beetje van jezelf (en anderen) he on-the-road. en dan komt het wel goed.
Ja,quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dan moet je er maar blij zijn dat je er vanaf bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op den duur KAN er gewoon frictie komen, en als de een wil vechten en het wil oplossen en de ander klapt dicht en loopt weg want het is lastig, dan is daar niets mee te doen natuurlijk.Well, life can be a riot
En nu ik al weer heb getypt. Moet ik denken aan die stamppot reclame
* Moeraskat kijkt naar de ovenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja joh, zie je niet vaak dit soort liefde in dit topicquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ik hiervan getuige mag zijn.
* Moeraskat pinkt traantje wegDo what you love, love what you do!![]()
Alles ja?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
We hebben alle diensten geloof ikach ja
Had ik ook op een gegeven moment. Maar ben van alles afgestapt en heb nu alleen nog videoland. Scheelt een flinke slok op een borrel. En als ik écht iets wil zien valt het vast te downloaden
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja,Nee gaat dan tegen elkaar in. En dat is wel snel inderdaad 2 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op den duur KAN er gewoon frictie komen, en als de een wil vechten en het wil oplossen en de ander klapt dicht en loopt weg want het is lastig, dan is daar niets mee te doen natuurlijk.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Precies. En joh, het gaat met vallen en opstaan. Je kan niet in 1 keer overal van af zijn en het gaat perfect 10/10quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
klopt idd
goed om te horen wel ook van jou, tis leren beetje van jezelf (en anderen) he on-the-road. en dan komt het wel goed.
Maar aldoende leert men.Well, life can be a riot
Downloaden doe ik niet. Principe kwestie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alles ja?
Had ik ook op een gegeven moment. Maar ben van alles afgestapt en heb nu alleen nog videoland. Scheelt een flinke slok op een borrel. En als ik écht iets wil zien valt het vast te downloaden
En we gaan er niet op faillietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
of het is we gunnen elkaar allemaal het geluk, alleen soms wordt t beetje in drama gemaakt.quote:
Maargoed meeste zo niet bijna allemaal hier hebben uiteindelijk wel een goed hart. geloof ik stellig in.
Je mist dan al een bepaalde fundering.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee gaat dan tegen elkaar in. En dat is wel snel inderdaad 2 dagenWell, life can be a riot
Maar jullie twee. Ja. Dat zie ik voor me.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt wel een halmarkkaart.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kom er aaaaaan...quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedere week hemeestal donderdag of vrijdag! Kom maar halen!
Wiequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Maar jullie twee. Ja. Dat zie ik voor me.![]()
![]()
klopt. Maar zolang je dat maar voor ogen hebt dan komt het goed en is alle hulp er ook nog wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. En joh, het gaat met vallen en opstaan. Je kan niet in 1 keer overal van af zijn en het gaat perfect 10/10
Maar aldoende leert men.
Verdagen in alleen erop klagen en niks zelf eraan willen doen, dat helpt niet/. Dat had ik al tijd terug begrepen
Goh denk echt dat ik er wat van geleerd heb onderhand na al die jaren hulp
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Grote en kreequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
ik zie voor me dat wij het best goed kunnen vindenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Maar jullie twee. Ja. Dat zie ik voor me.
Iig vriendschappelijk he? zeg het er maar ff bij. maarja zeker wel als ik zo lees en hoor.
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie voor me dat wij het best goed kunnen vinden
Iig vriendschappelijk he? zeg het er maar ff bij. maarja zeker wel als ik zo lees en hoor.
niks mis mee, zoveel echte vrienden heb ik niet he?quote:
Dus altijd welkom iemand erbij
Hey kreequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
.
Daarom. Ik zie het gebeuren tussen jullie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, zoveel echte vrienden heb ik niet he?
Dus altijd welkom iemand erbij
SingaporeDon't follow me. I am lost too
.
Bijna weekend?quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
nu al, want morgen vrij, nog even de overuren van storingsdienst vorige keer waren 20 in week, dus neem er 8 op voor morgen,. dikke lul en zie ze maandag weerquote:
Vind het sowieso mooi als mensen "sorry" kunnen zeggen. Zichzelf onder ogen kunnen komen en kunnen inzien waar hun fouten zitten en hun gebreken en willen/kunnen leren/groeien. Zelfgroei is het mooiste wat er is man.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. Maar zolang je dat maar voor ogen hebt dan komt het goed en is alle hulp er ook nog wel.
Verdagen in alleen erop klagen en niks zelf eraan willen doen, dat helpt niet/. Dat had ik al tijd terug begrepen
Goh denk echt dat ik er wat van geleerd heb onderhand na al die jaren hulpWell, life can be a riot
Maar liever welquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Al nieuws over wat je vanmiddag zei? Je hoeft niet te antwoorden hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, aan mezelfquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iets anders dan vriendschappelijk zit er ook niet in hoor als hetero manquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Maar denk ook wel dat we sowieso lekker kunnen bonden over muziek.Well, life can be a riot
Rustig aaaan ik had het niet over een relatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Iets anders dan vriendschappelijk zit er ook niet in hoor als hetero man
Maar denk ook wel dat we sowieso lekker kunnen bonden over muziek.
Goed weekend dan maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nu al, want morgen vrij, nog even de overuren van storingsdienst vorige keer waren 20 in week, dus neem er 8 op voor morgen,. dikke lul en zie ze maandag weer
.
ja precies en tegelijkertijd ook het lastigste om soms te doen, zeker tegenover mensen die je mss gekwetst hebt daardoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het sowieso mooi als mensen "sorry" kunnen zeggen. Zichzelf onder ogen kunnen komen en kunnen inzien waar hun fouten zitten en hun gebreken en willen/kunnen leren/groeien. Zelfgroei is het mooiste wat er is man.
En dat geldt voor mij beetje he..... want zag het niet. (toen)Do what you love, love what you do!![]()
Nee maar hij kwam met "vriendschappelijk dan he"quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Rustig aaaan ik had het niet over een relatiedenk verduidelijk het ook maar ff
Well, life can be a riot
Aan wie?quote:Don't follow me. I am lost too
.
ja dat bedoelde ik ook en snaptje jou wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Iets anders dan vriendschappelijk zit er ook niet in hoor als hetero man
Maar denk ook wel dat we sowieso lekker kunnen bonden over muziek.
Maar hahaa voor de rest hier weer het beetje op eigen initatief gaat bedenken..
Dacht zeg het nog ff maar
HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Lekker dan. Betaal je een abo voor youtube....stoppen ze zelf nog reclame in de video's
.
Ik.quote:
I need a fix, maar bijna geldloosTrotste mama van Ambar
Zie dm!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Al nieuws over wat je vanmiddag zei? Je hoeft niet te antwoorden hoor![]()
Ja maar dat was voor mij ook lastig hoor. Het voelde heel oneerlijk dat ik degene was die constant sorry zei tegen degene die MIJ pijn had gedaan en MIJ had "bedrogen" (was niet helemaal zo, maar voelde wel zo) sowieso zei ik constant sorry terwijl daar geen reden voor was omdat het dan iets was wat ik zei en zij verkeerd interpreteerde dus tsja...quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies en tegelijkertijd ook het lastigste om soms te doen, zeker tegenover mensen die je mss gekwetst hebt daardoor.
En dat geldt voor mij beetje he..... want zag het niet. (toen)
Maar buiten dat is het ook gewoon mooi om te durven inzien dat je niet perfect bent, wat die imperfecties zijn. Wat je kan doen om er eventueel iets aan te doen en waar er verbetering is en op basis daarvan gewoon "aan de bak" gaan en jezelf tot versie 2.0 brengen. Mooi gevoel joh, groei.Well, life can be a riot
Hhm,daar ga ik nog ff een nachtje over slapenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg voor een stuk of 6 ofzo?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook en snaptje jou wel.
Maar hahaa voor de rest hier weer het beetje op eigen initatief gaat bedenken..
Dacht zeg het nog ff maar
Hahahahahaha
Well, life can be a riot
Ojeequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik.
I need a fix, maar bijna geldloos
.
Ziek en rotquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
moe weer? laat me raden?
Vertel hoe was jou dag happy?Trust nobody![]()
I guess that's why they call it the blues
Well, life can be a riot
Play booksDon't follow me. I am lost too
.
quote:
.
quote:
.
ja klopt het is niet heel anders bij mij hoor, want constant was het verwijt naar mij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat was voor mij ook lastig hoor. Het voelde heel oneerlijk dat ik degene was die constant sorry zei tegen degene die MIJ pijn had gedaan en MIJ had "bedrogen" (was niet helemaal zo, maar voelde wel zo) sowieso zei ik constant sorry terwijl daar geen reden voor was omdat het dan iets was wat ik zei en zij verkeerd interpreteerde dus tsja...
Maar buiten dat is het ook gewoon mooi om te durven inzien dat je niet perfect bent, wat die imperfecties zijn. Wat je kan doen om er eventueel iets aan te doen en waar er verbetering is en op basis daarvan gewoon "aan de bak" gaan en jezelf tot versie 2.0 brengen. Mooi gevoel joh, groei.
En een dooddoener trouwens en dit is wat ze trouwens dan niet begrijpen.
Dat ik dus met heel veel dingen over het verleden zat met familie en thuis en situatie. en aanleiding van tot.
Dat je dan toch vervalt in jezelf verdoven he, van want ben je ff die ellende kwijt enzo. Als narcose middel haast.
Maar wat de hulpverlening mij leerde is, het zijn dus allemaal dingen waar je mee zit. en die niet uitgesproken zijn omdat je niet durfde /dacht is mijn zaak niet/ veroorzaakt alleen maar meer drama.
Tja met een borrel op kon ik dat wel zeggen, maar dan nemen ze je weer niet serieus.
En dat is echt gekloot enzo?
En ik had er toen geen zin meer in om nog maar te bespreken. en dan gaat het van kwaad tot erger.....
Nu zit er ook nog heel verleden aanvast aan aanleiding en waardoor. Maar wil het met deze post toch beetje hierbij laten in dit topic enzo.
Praat er graag nog ff in verder. en denk wat was dat laatste waar ik het nog beetje bijgehouden heb "hoe gaat het met kree". oid.
Maargoed uiteindelijk komt het dan wel goed, maar oef valt niet mee he....... maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Juuustie wat een lekker kussiequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een bolk en een kus en de groeten van Jus
Wat een lappen tekst.
TR gezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Het valt inderdaad niet mee man. En je gaat inderdaad in jouw geval drank, en in mijn geval eten, zien als eensoort verdoving. Want in mijn geval, eten bood troost. Tegenwoordig deal ik gewoon met emoties en laat ze zijn, is veel fijner. En in jouw geval stopt drank emoties ook weg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt het is niet heel anders bij mij hoor, want constant was het verwijt naar mij.
En een dooddoener trouwens en dit is wat ze trouwens dan niet begrijpen.
Dat ik dus met heel veel dingen over het verleden zat met familie en thuis en situatie. en aanleiding van tot.
Dat je dan toch vervalt in jezelf verdoven he, van want ben je ff die ellende kwijt enzo. Als narcose middel haast.
Maar wat de hulpverlening mij leerde is, het zijn dus allemaal dingen waar je mee zit. en die niet uitgesproken zijn omdat je niet durfde /dacht is mijn zaak niet/ veroorzaakt alleen maar meer drama.
Tja met een borrel op kon ik dat wel zeggen, maar dan nemen ze je weer niet serieus.
En dat is echt gekloot enzo?
En ik had er toen geen zin meer in om nog maar te bespreken. en dan gaat het van kwaad tot erger.....
Nu zit er ook nog heel verleden aanvast aan aanleiding en waardoor. Maar wil het met deze post toch beetje hierbij laten in dit topic enzo.
Praat er graag nog ff in verder. en denk wat was dat laatste waar ik het nog beetje bijgehouden heb "hoe gaat het met kree". oid.
Maargoed uiteindelijk komt het dan wel goed, maar oef valt niet mee he....... maarja.
Maar joh we zijn sterk
Well, life can be a riot
mjah dat is ook het lastige, ik vertel alweer meer terwijl eigenlijk in andere topic hoort.
Maar daarom, mocht iemand het nog wat boeien, blaas hem nieuw leven in.
Ik wil nog steeds wel even er wat meer over in gaan en het waarom en hoe. en zeker ook mss leest iemand dat en haalt er wat zinvols voor zichzelf uit, maar die staat denk? in R&P
@Dotteke weet t wel nog denk
Ik weet niet meer waar het stond. Ik zit ook niet achter de laptop en mobiel is echt kudt zoekenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef kree het volgende:
mjah dat is ook het lastige, ik vertel alweer meer terwijl eigenlijk in andere topic hoort.
Ik wil nog steeds wel even er wat meer over in gaan en het waarom en hoe. en zeker ook mss leest iemand dat en haalt er wat zinvols voor zichzelf uit, maar die staat denk? in R&P
@:dotteke weet t wel nog denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ButterDon't follow me. I am lost too
.
Check even je post voordat je op 'versturen' klikt en controleer of er geen irritatie-opwekkende mentions in staan.Don't follow me. I am lost too
.
Joh hoezo "hoort" iets in een ander topic? Als dit nu even een onderwerp van discussie is waar 't over gaat moet dat toch prima kunnen? Zoals al eerder aangegeven. Het is hier net een bruin cafe. De een zit aan tafel te klaverjassen, de ander heeft een gesprek over vorken. En weer iemand anders is dronken en loopt alleen maar te lallenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef kree het volgende:
@:dotteke weet t wel nog denk![]()
En dan heb je er ook nog andere tussen zitten die met Uno kaarten gaan gooien en dat noemen we bolken
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kus en een gaap
en voor HC'tje wat slaap
![]()
![]()
![]()
Trust nobody![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je vergeet een niet irritatie-opwekkende mention erin te gooienquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Check even je post voordat je op 'versturen' klikt en controleer of er geen irritatie-opwekkende mentions in staan.Trotste mama van Ambar
En af en toe een vechtpartij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh hoezo "hoort" iets in een ander topic? Als dit nu even een onderwerp van discussie is waar 't over gaat moet dat toch prima kunnen? Zoals al eerder aangegeven. Het is hier net een bruin cafe. De een zit aan tafel te klaverjassen, de ander heeft een gesprek over vorken. En weer iemand anders is dronken en loopt alleen maar te lallen![]()
En dan heb je er ook nog andere tussen zitten die met Uno kaarten gaan gooien en dat noemen we bolkenDon't follow me. I am lost too
.
Bedoel je deze. ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het stond. Ik zit ook niet achter de laptop en mobiel is echt kudt zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is niet heel anders voor jou en mij? alleen met verschillende dingen. Maar het principe ervan is wel hetzelfde.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee man. En je gaat inderdaad in jouw geval drank, en in mijn geval eten, zien als eensoort verdoving. Want in mijn geval, eten bood troost. Tegenwoordig deal ik gewoon met emoties en laat ze zijn, is veel fijner. En in jouw geval stopt drank emoties ook weg.
Maar joh we zijn sterk
Moet zeggen doet me dan soort van "goed" om te lezen dat ik niet van enige ben die ermee struggle.
Maar ok voor dit topic, we kunnen wel ff verder kletsen, als je wil hoor via DM ofzo of in andere topic.
Maar denk voor nu er genoeg over gezegd hier.
Wil alle BOLK posts niet tegenhouden ook
@ieniminimuisquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een niet irritatie-opwekkende mention erin te gooien![]()
Fijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet heel anders voor jou en mij? alleen met verschillende dingen. Maar het principe ervan is wel hetzelfde.
Moet zeggen doet me dan soort van "goed" om te lezen dat ik niet van enige ben die ermee struggle.
Maar ok voor dit topic, we kunnen wel ff verder kletsen, als je wil hoor via DM ofzo of in andere topic.
Maar denk voor nu hier er genoeg over gezegd hier.
Wil alle BOLK posts niet tegenhouden ookTrust nobody![]()
Ik heb de tekst niet verzonnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een niet irritatie-opwekkende mention erin te gooien
.
Af en toe inderdaad ouderwets ff met barkrukken gooien en godverdomme hoer roepenquote:
Well, life can be a riot
Wat kjoetquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kus en een gaap
en voor HC'tje wat slaap
![]()
![]()
Dan is er een uitsmijter die je de kroeg uit gooit..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Af en toe inderdaad ouderwets ff met barkrukken gooien en godverdomme hoer roepenDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kus en een gaap
en voor HC'tje wat slaap
![]()
Trust nobody![]()
Klopt. Het is niet heel anders, in de essentie hebben we allebei een verslaving. Van jou is drank, van mij eten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet heel anders voor jou en mij? alleen met verschillende dingen. Maar het principe ervan is wel hetzelfde.
Maar denk voor nu er genoeg over gezegd hier.
Wil alle BOLK posts niet tegenhouden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat heeeeeeel veel mensen problematiek hebben op bepaalde manieren. En joh er word weinig gebolkt. En als er gebolkt word moet dat niet betekenen dat wij maar stoppen met een fatsoenlijke discussie, en het is wel mooi denk ik. Want mensen die zich geroepen voelen kunnen zich er eventueel ook in mengen.Well, life can be a riot
@kree deel 1 ONZ / Beterschap voor Kree
En nog meer
Topicreeks: Beterschap voor Kree #2 WIJ DENKEN AAN KREEWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke is onze uitsmijter. Als het te gek is kom je er gewoon niet meer in voorlopigquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan is er een uitsmijter die je de kroeg uit gooit..Well, life can be a riot
@Lovelyquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kreeg ik maar een niet irritatie-opwekkende mention van deze man![]()
Topicreeks: Beterschap voor Kree #2 WIJ DENKEN AAN KREEquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef kree het volgende:
@:dotteke weet t wel nog denkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
owhja was dat de laatste? Er kwam nooit meer iets als mention ofzo over, dus heb het ook niet meer gekeken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedoel je deze. ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.
Nu was dat het vervolg op nog weer ouder topic etc etc. Maar echt en dat was de reden om het te vertellen.
Om het kwijt te kunnen enzo ook wel in eerste instantie, maar ook om een realistisch beeld te geven van de goede hulpverlening die ik wel kreeg.
En die iedereen kan krijgen trouwens, want dit was niet prive gesubsidieerd ofzo?
Zeg maar iedereen in NL kan die hulp krijgen, dus wie het niet accepteren, willen het zelf niet.
Er zitten voorwaarden aan, tja dat wel/. maar hangt niet van inkomen of geld af. Dat wil ik maar zeggen
Hangt af van zelf willen ja/nee
Thanks
@Dotteke
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet heel anders, in de essentie hebben we allebei een verslaving. Van jou is drank, van mij eten.En ja hoor, ze beginnen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat heeeeeeel veel mensen problematiek hebben op bepaalde manieren. En joh er word weinig gebolkt. En als er gebolkt word moet dat niet betekenen dat wij maar stoppen met een fatsoenlijke discussie, en het is wel mooi denk ik. Want mensen die zich geroepen voelen kunnen zich er eventueel ook in mengen.![]()
Grappigquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Sorry maar als ik jou naam zie denk ik altijd aan dit
Bekijk deze YouTube-video
Schattig katjeTrust nobody![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat is er lekkerder dan slaap?
Dat is een knuffel van deze aap![]()
Heb er nog wat neer gezetquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
owhja was dat de laatste? Er kwam nooit meer iets als mention ofzo over, dus heb het ook niet meer gekeken.
Nu was dat het vervolg op nog weer ouder topic etc etc. Maar echt en dat was de reden om het te vertellen.
Om het kwijt te kunnen enzo ook wel in eerste instantie, maar ook om een realistisch beeld te geven van de goede hulpverlening die ik wel kreeg.
En die iedereen kan krijgen trouwens, want dit was niet prive gesubsidieerd ofzo?
Zeg maar iedereen in NL kan die hulp krijgen, dus wie het niet accepteren, willen het zelf niet.
Er zitten voorwaarden aan, tja dat wel/. maar hangt niet van inkomen of geld af. Dat wil ik maar zeggen
Hangt af van zelf willen ja/nee
Thanks
@:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent kjoet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat is er lekkerder dan slaap?
Dat is een knuffel van deze aap![]()
![]()
@kree trouwens, hoe de fuck gaat het gitaarspelen je nu af?Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet heel anders, in de essentie hebben we allebei een verslaving. Van jou is drank, van mij eten.nee klopt hoor, van mij mag het hier ook tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat heeeeeeel veel mensen problematiek hebben op bepaalde manieren. En joh er word weinig gebolkt. En als er gebolkt word moet dat niet betekenen dat wij maar stoppen met een fatsoenlijke discussie, en het is wel mooi denk ik. Want mensen die zich geroepen voelen kunnen zich er eventueel ook in mengen.
maarja het is beetje alle posts hier zijn zo vergeten.
En voor beetje nalezen (en denk ik echt aan anderen ook wel, want zocht ook wel eens. Dan helpt een ander topic ervoor. Want in DTS iets nalezen is drama). vandaar ook
Ik ga een hele boel onzin posten in de komende urenTrotste mama van Ambar
Hey Aapje. Al iets beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha net te laatquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Topicreeks: Beterschap voor Kree #2 WIJ DENKEN AAN KREE
Dotteke had de laatste denk
Maar maakt niet uit, thanks jij ook hoor @DJMODo what you love, love what you do!![]()
Ja, weet nietquote:
Okquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt hoor, van mij mag het hier ook tussendoor.
maarja het is beetje alle posts hier zijn zo vergeten.
En voor beetje nalezen (en denk ik echt aan anderen ook wel, want zocht ook wel eens. Dan helpt een ander topic ervoor. Want in DTS iets nalezen is drama). vandaar ookTrust nobody![]()
Gaat snel hier, en ook met andere dingen bezig in de tussentijdquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
haha net te laat
Dotteke had de laatste denk
Maar maakt niet uit, thanks jij ook hoor @:DJMOIk heb er één en ik ben er trots op
Nee. Maar over 3 minuten is het ook weer klaar. Even de kookwekker zettenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huhquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar over 3 minuten is het ook weer klaar. Even de kookwekker zetten
Trust nobody![]()
quote:
Well, life can be a riot
Doe dat lekker in onzinquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een hele boel onzin posten in de komende uren
.
![]()
pozza is gebakken
Bolk on..Don't follow me. I am lost too
.
Wat voor pozza?Well, life can be a riot
Een ronde..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hoe weet je dat? Normaal hebben we langwerpigequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb ooit blauwe kaas en ananas uitgeprobeerd op een pizza, maar dat was niet heel lekker, maar ik denk dat ik het een keer met ander fruit moet proberenTrotste mama van Ambar
![]()
.
Deh.quote:Well, life can be a riot
Je mag soms even sippen en daarna is het klaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Begrijp je niet
Maar als het helpt om je beter te voelen![]()
Dat is wel handigquote:
.
quote:
.
Nou. Ik heb zelden ronde pozza’sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Whatever worksquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag soms even sippen en daarna is het klaar
Trust nobody![]()
Maar per kwart zit er wat anders op de pozza’s vandaag.
Blinddoek om en roulette maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
Maar per kwart zit er wat anders op de pozza’s vandaag.
Well, life can be a riot
Huh?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze man![]()
Heb je wel een beetje gemistDon't follow me. I am lost too
.
Hehehequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een liter ananassap op, ik ben voorbereidWell, life can be a riot
Dat wordt veel pissen straksquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een liter ananassap op, ik ben voorbereid
Deze man en vrouw hequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze man![]()
Heb je wel een beetje gemist![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Ik jou ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze man![]()
Heb je wel een beetje gemist![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: