Je vergeet een niet irritatie-opwekkende mention erin te gooienquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Check even je post voordat je op 'versturen' klikt en controleer of er geen irritatie-opwekkende mentions in staan.
En af en toe een vechtpartij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh hoezo "hoort" iets in een ander topic? Als dit nu even een onderwerp van discussie is waar 't over gaat moet dat toch prima kunnen? Zoals al eerder aangegeven. Het is hier net een bruin cafe. De een zit aan tafel te klaverjassen, de ander heeft een gesprek over vorken. En weer iemand anders is dronken en loopt alleen maar te lallen![]()
En dan heb je er ook nog andere tussen zitten die met Uno kaarten gaan gooien en dat noemen we bolken
Bedoel je deze. ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het stond. Ik zit ook niet achter de laptop en mobiel is echt kudt zoeken
het is niet heel anders voor jou en mij? alleen met verschillende dingen. Maar het principe ervan is wel hetzelfde.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee man. En je gaat inderdaad in jouw geval drank, en in mijn geval eten, zien als eensoort verdoving. Want in mijn geval, eten bood troost. Tegenwoordig deal ik gewoon met emoties en laat ze zijn, is veel fijner. En in jouw geval stopt drank emoties ook weg.
Maar joh we zijn sterk
@ieniminimuisquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een niet irritatie-opwekkende mention erin te gooien
Fijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet heel anders voor jou en mij? alleen met verschillende dingen. Maar het principe ervan is wel hetzelfde.
Moet zeggen doet me dan soort van "goed" om te lezen dat ik niet van enige ben die ermee struggle.
Maar ok voor dit topic, we kunnen wel ff verder kletsen, als je wil hoor via DM ofzo of in andere topic.
Maar denk voor nu hier er genoeg over gezegd hier.
Wil alle BOLK posts niet tegenhouden ook
Ik heb de tekst niet verzonnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een niet irritatie-opwekkende mention erin te gooien
Af en toe inderdaad ouderwets ff met barkrukken gooien en godverdomme hoer roepenquote:
Wat kjoetquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kus en een gaap
en voor HC'tje wat slaap
![]()
Dan is er een uitsmijter die je de kroeg uit gooit..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Af en toe inderdaad ouderwets ff met barkrukken gooien en godverdomme hoer roepen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kus en een gaap
en voor HC'tje wat slaap
![]()
Klopt. Het is niet heel anders, in de essentie hebben we allebei een verslaving. Van jou is drank, van mij eten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet heel anders voor jou en mij? alleen met verschillende dingen. Maar het principe ervan is wel hetzelfde.
Moet zeggen doet me dan soort van "goed" om te lezen dat ik niet van enige ben die ermee struggle.
Maar ok voor dit topic, we kunnen wel ff verder kletsen, als je wil hoor via DM ofzo of in andere topic.
Maar denk voor nu er genoeg over gezegd hier.
Wil alle BOLK posts niet tegenhouden ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat heeeeeeel veel mensen problematiek hebben op bepaalde manieren. En joh er word weinig gebolkt. En als er gebolkt word moet dat niet betekenen dat wij maar stoppen met een fatsoenlijke discussie, en het is wel mooi denk ik. Want mensen die zich geroepen voelen kunnen zich er eventueel ook in mengen.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Dotteke is onze uitsmijter. Als het te gek is kom je er gewoon niet meer in voorlopigquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan is er een uitsmijter die je de kroeg uit gooit..
@Lovelyquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kreeg ik maar een niet irritatie-opwekkende mention van deze man
Topicreeks: Beterschap voor Kree #2 WIJ DENKEN AAN KREEquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef kree het volgende:
mjah dat is ook het lastige, ik vertel alweer meer terwijl eigenlijk in andere topic hoort.
Maar daarom, mocht iemand het nog wat boeien, blaas hem nieuw leven in.
Ik wil nog steeds wel even er wat meer over in gaan en het waarom en hoe. en zeker ook mss leest iemand dat en haalt er wat zinvols voor zichzelf uit, maar die staat denk? in R&P
@:dotteke weet t wel nog denk
owhja was dat de laatste? Er kwam nooit meer iets als mention ofzo over, dus heb het ook niet meer gekeken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedoel je deze. ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet heel anders, in de essentie hebben we allebei een verslaving. Van jou is drank, van mij eten.En ja hoor, ze beginnen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat heeeeeeel veel mensen problematiek hebben op bepaalde manieren. En joh er word weinig gebolkt. En als er gebolkt word moet dat niet betekenen dat wij maar stoppen met een fatsoenlijke discussie, en het is wel mooi denk ik. Want mensen die zich geroepen voelen kunnen zich er eventueel ook in mengen.
Grappigquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Sorry maar als ik jou naam zie denk ik altijd aan dit
Bekijk deze YouTube-video
Deze man weetquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat is er lekkerder dan slaap?
Dat is een knuffel van deze aap
Heb er nog wat neer gezetquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
owhja was dat de laatste? Er kwam nooit meer iets als mention ofzo over, dus heb het ook niet meer gekeken.
Nu was dat het vervolg op nog weer ouder topic etc etc. Maar echt en dat was de reden om het te vertellen.
Om het kwijt te kunnen enzo ook wel in eerste instantie, maar ook om een realistisch beeld te geven van de goede hulpverlening die ik wel kreeg.
En die iedereen kan krijgen trouwens, want dit was niet prive gesubsidieerd ofzo?
Zeg maar iedereen in NL kan die hulp krijgen, dus wie het niet accepteren, willen het zelf niet.
Er zitten voorwaarden aan, tja dat wel/. maar hangt niet van inkomen of geld af. Dat wil ik maar zeggen
Hangt af van zelf willen ja/nee
Thanks
@:Dotteke
Jij bent kjoet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat is er lekkerder dan slaap?
Dat is een knuffel van deze aap
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet heel anders, in de essentie hebben we allebei een verslaving. Van jou is drank, van mij eten.nee klopt hoor, van mij mag het hier ook tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat heeeeeeel veel mensen problematiek hebben op bepaalde manieren. En joh er word weinig gebolkt. En als er gebolkt word moet dat niet betekenen dat wij maar stoppen met een fatsoenlijke discussie, en het is wel mooi denk ik. Want mensen die zich geroepen voelen kunnen zich er eventueel ook in mengen.
maarja het is beetje alle posts hier zijn zo vergeten.
En voor beetje nalezen (en denk ik echt aan anderen ook wel, want zocht ook wel eens. Dan helpt een ander topic ervoor. Want in DTS iets nalezen is drama). vandaar ook
Do what you love, love what you do!
Hey Aapje. Al iets beter?quote:
haha net te laatquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Topicreeks: Beterschap voor Kree #2 WIJ DENKEN AAN KREE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |