Vind het sowieso mooi als mensen "sorry" kunnen zeggen. Zichzelf onder ogen kunnen komen en kunnen inzien waar hun fouten zitten en hun gebreken en willen/kunnen leren/groeien. Zelfgroei is het mooiste wat er is man.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. Maar zolang je dat maar voor ogen hebt dan komt het goed en is alle hulp er ook nog wel.
Verdagen in alleen erop klagen en niks zelf eraan willen doen, dat helpt niet/. Dat had ik al tijd terug begrepen
Goh denk echt dat ik er wat van geleerd heb onderhand na al die jaren hulp
Maar liever welquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Al nieuws over wat je vanmiddag zei? Je hoeft niet te antwoorden hoor
Ja, aan mezelfquote:
Iets anders dan vriendschappelijk zit er ook niet in hoor als hetero manquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie voor me dat wij het best goed kunnen vinden
Iig vriendschappelijk he? zeg het er maar ff bij. maarja zeker wel als ik zo lees en hoor.
Rustig aaaan ik had het niet over een relatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Iets anders dan vriendschappelijk zit er ook niet in hoor als hetero man
Maar denk ook wel dat we sowieso lekker kunnen bonden over muziek.
Goed weekend dan maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nu al, want morgen vrij, nog even de overuren van storingsdienst vorige keer waren 20 in week, dus neem er 8 op voor morgen,. dikke lul en zie ze maandag weer
ja precies en tegelijkertijd ook het lastigste om soms te doen, zeker tegenover mensen die je mss gekwetst hebt daardoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het sowieso mooi als mensen "sorry" kunnen zeggen. Zichzelf onder ogen kunnen komen en kunnen inzien waar hun fouten zitten en hun gebreken en willen/kunnen leren/groeien. Zelfgroei is het mooiste wat er is man.
Hoeveel moet je hebben?quote:
Nee maar hij kwam met "vriendschappelijk dan he"quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Rustig aaaan ik had het niet over een relatie
Aan wie?quote:
ja dat bedoelde ik ook en snaptje jou wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Iets anders dan vriendschappelijk zit er ook niet in hoor als hetero man
Maar denk ook wel dat we sowieso lekker kunnen bonden over muziek.
Ik.quote:
Zie dm!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Al nieuws over wat je vanmiddag zei? Je hoeft niet te antwoorden hoor
Ja maar dat was voor mij ook lastig hoor. Het voelde heel oneerlijk dat ik degene was die constant sorry zei tegen degene die MIJ pijn had gedaan en MIJ had "bedrogen" (was niet helemaal zo, maar voelde wel zo) sowieso zei ik constant sorry terwijl daar geen reden voor was omdat het dan iets was wat ik zei en zij verkeerd interpreteerde dus tsja...quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies en tegelijkertijd ook het lastigste om soms te doen, zeker tegenover mensen die je mss gekwetst hebt daardoor.
En dat geldt voor mij beetje he..... want zag het niet. (toen)
Hhm,daar ga ik nog ff een nachtje over slapenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg voor een stuk of 6 ofzo?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook en snaptje jou wel.
Maar hahaa voor de rest hier weer het beetje op eigen initatief gaat bedenken..
Dacht zeg het nog ff maar
Hahaha
Ojeequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik.
I need a fix, maar bijna geldloos
Ziek en rotquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
moe weer? laat me raden?
Vertel hoe was jou dag happy?
quote:
quote:
quote:
ja klopt het is niet heel anders bij mij hoor, want constant was het verwijt naar mij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat was voor mij ook lastig hoor. Het voelde heel oneerlijk dat ik degene was die constant sorry zei tegen degene die MIJ pijn had gedaan en MIJ had "bedrogen" (was niet helemaal zo, maar voelde wel zo) sowieso zei ik constant sorry terwijl daar geen reden voor was omdat het dan iets was wat ik zei en zij verkeerd interpreteerde dus tsja...
Maar buiten dat is het ook gewoon mooi om te durven inzien dat je niet perfect bent, wat die imperfecties zijn. Wat je kan doen om er eventueel iets aan te doen en waar er verbetering is en op basis daarvan gewoon "aan de bak" gaan en jezelf tot versie 2.0 brengen. Mooi gevoel joh, groei.
Juuustie wat een lekker kussiequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een bolk en een kus en de groeten van Jus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Het valt inderdaad niet mee man. En je gaat inderdaad in jouw geval drank, en in mijn geval eten, zien als eensoort verdoving. Want in mijn geval, eten bood troost. Tegenwoordig deal ik gewoon met emoties en laat ze zijn, is veel fijner. En in jouw geval stopt drank emoties ook weg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt het is niet heel anders bij mij hoor, want constant was het verwijt naar mij.
En een dooddoener trouwens en dit is wat ze trouwens dan niet begrijpen.
Dat ik dus met heel veel dingen over het verleden zat met familie en thuis en situatie. en aanleiding van tot.
Dat je dan toch vervalt in jezelf verdoven he, van want ben je ff die ellende kwijt enzo. Als narcose middel haast.
Maar wat de hulpverlening mij leerde is, het zijn dus allemaal dingen waar je mee zit. en die niet uitgesproken zijn omdat je niet durfde /dacht is mijn zaak niet/ veroorzaakt alleen maar meer drama.
Tja met een borrel op kon ik dat wel zeggen, maar dan nemen ze je weer niet serieus.
En dat is echt gekloot enzo?
En ik had er toen geen zin meer in om nog maar te bespreken. en dan gaat het van kwaad tot erger.....
Nu zit er ook nog heel verleden aanvast aan aanleiding en waardoor. Maar wil het met deze post toch beetje hierbij laten in dit topic enzo.
Praat er graag nog ff in verder. en denk wat was dat laatste waar ik het nog beetje bijgehouden heb "hoe gaat het met kree". oid.
Maargoed uiteindelijk komt het dan wel goed, maar oef valt niet mee he....... maarja.
Ik weet niet meer waar het stond. Ik zit ook niet achter de laptop en mobiel is echt kudt zoekenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef kree het volgende:
mjah dat is ook het lastige, ik vertel alweer meer terwijl eigenlijk in andere topic hoort.
Maar daarom, mocht iemand het nog wat boeien, blaas hem nieuw leven in.
Ik wil nog steeds wel even er wat meer over in gaan en het waarom en hoe. en zeker ook mss leest iemand dat en haalt er wat zinvols voor zichzelf uit, maar die staat denk? in R&P
@:dotteke weet t wel nog denk
Joh hoezo "hoort" iets in een ander topic? Als dit nu even een onderwerp van discussie is waar 't over gaat moet dat toch prima kunnen? Zoals al eerder aangegeven. Het is hier net een bruin cafe. De een zit aan tafel te klaverjassen, de ander heeft een gesprek over vorken. En weer iemand anders is dronken en loopt alleen maar te lallenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:47 schreef kree het volgende:
mjah dat is ook het lastige, ik vertel alweer meer terwijl eigenlijk in andere topic hoort.
Maar daarom, mocht iemand het nog wat boeien, blaas hem nieuw leven in.
Ik wil nog steeds wel even er wat meer over in gaan en het waarom en hoe. en zeker ook mss leest iemand dat en haalt er wat zinvols voor zichzelf uit, maar die staat denk? in R&P
@:dotteke weet t wel nog denk
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kus en een gaap
en voor HC'tje wat slaap
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |