quote:
Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:[..]
Heb dat dus ook wel. Mensen hebben een oordeel over mij maar vinden mij toch altijd wel relaxed overkomen op de een of andere manier, dus stop die maar in m'n broekzak

Vind het sowieso wel mooi hoe dat kan verschillen hoe iemand op een forum is, en hoe iemand IRL is.
Denk niet dat jij een grote bek hebt, denk dat jij wel een chille toegankelijke gast bent
Denk ik ook en zelfde voor jou..
Heb ook niet echt een hekel aan mensen hier op fok. want neem het over het algemeen al met een korrel zout.
Het kan soms wel hard overkomen moet ik zeggen, of ook die het erom doen om je uit de tent te lokken.
Maar ok heb zo'n periode gehad en iedereen vond dat prachtig enzo. En toen ontspoorde ik ook een beetje.
Maar geen zorgen "ik ben genezen". LOL. ook zo'n mooie om te zeggen dat....
Weet wel ik heb echt wel geleerd van mijn fouten die ik toen heb gemaakt met teveel drinken enzo. En mezelf in echt onmetelijke problemen gebracht daardoor.
Nu is het nog niet dat ik ineens denk van drink nooit meer. Maar het is nu heel anders.
Verslaving is een lastig ding en meningen zijn er ook heel veel over verschillend.
Ik ben ok met wat ik nu doe.
laat ik 1 ding wel zeggen, ik stap nooit meer in een auto met (ook al is het maar 1 biertje). of met iemand die dat doet. Want dam'n 5 jaar later en ben nog niet van het CBR af he?