Ken 't ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zeg wel gewoon dat ik het ken.
Oja, binnenste buiten. Leuk programma
Ik ken ook niet alle programma's hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Maar het is al zo lang op tvquote:
Op Netflix of Videoland ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Aapje30 het volgende:
Straks lekker weer een duffe nederlandse film kijken
Denk ik ook en zelfde voor jou..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb dat dus ook wel. Mensen hebben een oordeel over mij maar vinden mij toch altijd wel relaxed overkomen op de een of andere manier, dus stop die maar in m'n broekzak
Vind het sowieso wel mooi hoe dat kan verschillen hoe iemand op een forum is, en hoe iemand IRL is.
Denk niet dat jij een grote bek hebt, denk dat jij wel een chille toegankelijke gast bent
quote:
Die heeft ze niet denk ikquote:
haha het is niet erg als je het niet kent hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
IKEA moet niet bemoeienquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
Staat ook niet heel bijzonders op vind ikea
Wat blijf je er dan over doorgaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha het is niet erg als je het niet kent hoor
Omdat je meestal alleen over Netflix en Videoland hebtquote:
Vind er wel leuke series op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
Staat ook niet heel bijzonders op vind ik
Hahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Typfoutquote:
Wel een leukequote:
Ben trots op je man.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik ook en zelfde voor jou..
Heb ook niet echt een hekel aan mensen hier op fok. want neem het over het algemeen al met een korrel zout.
Het kan soms wel hard overkomen moet ik zeggen, of ook die het erom doen om je uit de tent te lokken.
Maar ok heb zo'n periode gehad en iedereen vond dat prachtig enzo. En toen ontspoorde ik ook een beetje.
Maar geen zorgen "ik ben genezen". LOL. ook zo'n mooie om te zeggen dat....
Weet wel ik heb echt wel geleerd van mijn fouten die ik toen heb gemaakt met teveel drinken enzo. En mezelf in echt onmetelijke problemen gebracht daardoor.
Nu is het nog niet dat ik ineens denk van drink nooit meer. Maar het is nu heel anders.
Verslaving is een lastig ding en meningen zijn er ook heel veel over verschillend.
Ik ben ok met wat ik nu doe.
laat ik 1 ding wel zeggen, ik stap nooit meer in een auto met (ook al is het maar 1 biertje). of met iemand die dat doet. Want dam'n 5 jaar later en ben nog niet van het CBR af he?
Welke dan?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat je meestal alleen over Netflix en Videoland hebt
Bedanktquote:
hoho rustig aan, ik lichte het ff toe. Mij boeit het niet of je ernaar kijkt of nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat blijf je er dan over doorgaan
This is usquote:
naja het koste wat tijd, maar vind ook niet het topic deze om daarover verder op in te gaan.quote:
Ah ok..vond ik niet zo geloof ik staat ook op Disney + zie ikquote:
Wat ga je koken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYWAY.
@kree wat doe jij morgen? Er speelt een gruwelijk lekker Reggae bandje in The Box, entree is 2 euro. Ik ga niet want te ver rijden, maar is letterlijk 5 minuten bij je vandaan volgens mij
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Heerlijk, nu ik ziek benquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..vond ik niet zo geloof ik staat ook op Disney + zie ik
Lekker serie bingwatchenquote:
Ja wat jij met drank had/hebt had/heb ik met eten. En dat zal ook al-tijd wel een struggle blijven. Daarom moeten we niet blijven terugkijken naar wat we gedaan hebben, maar vooruitkijken naar wat we kunnen bereikenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
naja het koste wat tijd, maar vind ook niet het topic deze om daarover verder op in te gaan.
Het staat uitgebreid beschreven over jaren enzo. en daar is het meer voor vragen erover.
maar wilde het ff noemen, omdat meeste? (sommigen?) dat verhaal mss niet eens weten.
Struggle wel geweest moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:20 schreef Grotetijd het volgende:
Goh, ben opeens een stuk vrolijker na wat ik net hoorDan moet je er maar blij zijn dat je er vanaf bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYWAY.
@:Kree. wat doe jij morgen? Er speelt een gruwelijk lekker Reggae bandje in The Box, entree is 2 euro. Ik ga niet want te ver rijden, maar is letterlijk 5 minuten bij je vandaan volgens mij![]()
The rookie is goed idd , maar die staat ook op netflix!quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
911
Rookie blue
The rookie
Grey’s
Chicago pd/fire
Maar niet altijdquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
The rookie is goed idd , maar die staat ook op netflix!
ik ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie een vriendschap groeien hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |