SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vrees ervoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel een eindje ja, zal ook nog wel druk op de weg zijn..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
fok groepsvakantie boeken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed we hadden het over boeken
Do what you love, love what you do!![]()
owh dacht dat je het over boeken had, denk we gaan boeken dan alvast ook voor volgend jaarquote:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januariTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat word hoog tijd danquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januari![]()
Het is ook wel gezellig. En een inschatting maken van hoe iemand is kan op zich óók wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, maar heb het OV nog niet echt nagekeken hoor voor die datum, dacht ook ff laat ik eerst maar eens aankijken hoe dit gaat lopen.
Maar ik ben niet zo tegen dit soort dingen hoor, lijkt mij wel leuk allemaal.
En hoewel ik jullie alleen zo beetje via dit topic ken, zie er allemaal niet zoveel kwaads in ook.
Al zijn mensen in 't echt toch vaak wel wat voorzichtiger/geslotener, en kan iemand heeeeeeel anders zijn in 't echt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Welk boek?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januariDo what you love, love what you do!![]()
@Moeraskat Kree en ik zijn geen familie. Hoezo?Well, life can be a riot
Nou. Gewoon. Vraagjequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef Grotetijd het volgende:
@:Moeraskat Kree en ik zijn geen familie. Hoezo?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil een vervolg op profiel MWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop maar dat de drang tot boeken kopen morgen minder isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Plofelyquote:Well, life can be a riot
Ik denk het nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop maar dat de drang tot boeken kopen morgen minder isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk ik ook wel ja, zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook wel gezellig. En een inschatting maken van hoe iemand is kan op zich óók wel.
Al zijn mensen in 't echt toch vaak wel wat voorzichtiger/geslotener, en kan iemand heeeeeeel anders zijn in 't echt.
Voor hetzelfde denken jullie ook dat ik er met de grootste bek kom door dit topic.
Maarja dat typen gaat me toch makkelijker af als in het echt. Hoewel moet zeggen, meestal vinden ze mij altijd wel een ok kerel. heb echt zelden dat iemand mij niet mag of ik anderen niet.
Er zijn uitzonderingen trouwens, maar dat was nooit zo via fok of sowieso die ik alleen beetje via online kon.
Meer arrogante klootzakken en elleboogduwers in werk. en ook daarvan maar paar keer gehad in heel mijn leven.
Maar weet dat vrij snel altijd wel. of ik iemand mag of niet
Ik ben best wel liefquote:en het is ook nog eerlijk
Ook wel beetje iets wat belangrijk is.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is fijn om te lezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Straks een serie, eerst Binnenste Buiten kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Lekker met een kopje thee en een serie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hmmms dat is toch aardige tijd al op TV, beetje feel good tv wel van de publieke omroepquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk geen tvquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat is toch aardige tijd al op TV, beetje feel good tv wel van de publieke omroepWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ook steeds minder. althans de reguliere. Maar dit is er al een hele tijdquote:
Is wel ok programma opzichDo what you love, love what you do!![]()
Ik kijk al een hele tijd geen tv.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook steeds minder. althans de reguliere. Maar dit is er al een hele tijd
Is wel ok programma opzich
Dus of het er lang is of niet ik ken het nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt alleen streaming diensten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
definieer lange tijd? hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk al een hele tijd geen tv.
Dus of het er lang is of niet ik ken het niet
Heb zelfs nog nooit echt tv gehad.
Bij m’n ouders hadden we 1,2,3 en België
Dat was het.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zucht.quote:
Jaren. Ik blijf het programma toch niet kennen hoor.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb dat dus ook wel. Mensen hebben een oordeel over mij maar vinden mij toch altijd wel relaxed overkomen op de een of andere manier, dus stop die maar in m'n broekzakquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik ook wel ja, zal allemaal wel meevallen.
Voor hetzelfde denken jullie ook dat ik er met de grootste bek kom door dit topic.
Maarja dat typen gaat me toch makkelijker af als in het echt. Hoewel moet zeggen, meestal vinden ze mij altijd wel een ok kerel. heb echt zelden dat iemand mij niet mag of ik anderen niet.
Er zijn uitzonderingen trouwens, maar dat was nooit zo via fok of sowieso die ik alleen beetje via online kon.
Meer arrogante klootzakken en elleboogduwers in werk. en ook daarvan maar paar keer gehad in heel mijn leven.
Maar weet dat vrij snel altijd wel. of ik iemand mag of niet
Vind het sowieso wel mooi hoe dat kan verschillen hoe iemand op een forum is, en hoe iemand IRL is.
Denk niet dat jij een grote bek hebt, denk dat jij wel een chille toegankelijke gast bentWell, life can be a riot
het is wel van de NPO dan, dus 1,2,3quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Heb zelfs nog nooit echt tv gehad.
Bij m’n ouders hadden we 1,2,3 en België
Dat was het.
Maar dat programma loopt denk ik al 7 jaar? iets in die richting?Do what you love, love what you do!![]()
Ja schat. Maar ik ben al 17 jaar het huis uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel van de NPO dan, dus 1,2,3
Maar dat programma loopt denk ik al 7 jaar? iets in die richting?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welk programma ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel van de NPO dan, dus 1,2,3
Maar dat programma loopt denk ik al 7 jaar? iets in die richting?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: