SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vrees ervoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel een eindje ja, zal ook nog wel druk op de weg zijn..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
fok groepsvakantie boeken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed we hadden het over boeken
Do what you love, love what you do!![]()
owh dacht dat je het over boeken had, denk we gaan boeken dan alvast ook voor volgend jaarquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januariTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat word hoog tijd danquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januari![]()
Het is ook wel gezellig. En een inschatting maken van hoe iemand is kan op zich óók wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, maar heb het OV nog niet echt nagekeken hoor voor die datum, dacht ook ff laat ik eerst maar eens aankijken hoe dit gaat lopen.
Maar ik ben niet zo tegen dit soort dingen hoor, lijkt mij wel leuk allemaal.
En hoewel ik jullie alleen zo beetje via dit topic ken, zie er allemaal niet zoveel kwaads in ook.
Al zijn mensen in 't echt toch vaak wel wat voorzichtiger/geslotener, en kan iemand heeeeeeel anders zijn in 't echt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Welk boek?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkickverschijnselen. Ik kocht mijn laatste boek op 12 januariDo what you love, love what you do!![]()
@Moeraskat Kree en ik zijn geen familie. Hoezo?Well, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
Nou. Gewoon. Vraagjequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef Grotetijd het volgende:
@:Moeraskat Kree en ik zijn geen familie. Hoezo?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil een vervolg op profiel MWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop maar dat de drang tot boeken kopen morgen minder isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Plofelyquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: