Dat ik hiervan getuige mag zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel.
Hou hiervan, eerlijk en open zijn tegen elkaar
(meen echt trouwens he )
Al weer?quote:
klopt iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja wat jij met drank had/hebt had/heb ik met eten. En dat zal ook al-tijd wel een struggle blijven. Daarom moeten we niet blijven terugkijken naar wat we gedaan hebben, maar vooruitkijken naar wat we kunnen bereikenJij komt er wel. Ik kom er ook wel
Ja,quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:21 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dan moet je er maar blij zijn dat je er vanaf bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op den duur KAN er gewoon frictie komen, en als de een wil vechten en het wil oplossen en de ander klapt dicht en loopt weg want het is lastig, dan is daar niets mee te doen natuurlijk.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ja joh, zie je niet vaak dit soort liefde in dit topicquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ik hiervan getuige mag zijn.
* Moeraskat pinkt traantje weg
Alles ja?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
We hebben alle diensten geloof ikach ja
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja,Nee gaat dan tegen elkaar in. En dat is wel snel inderdaad 2 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op den duur KAN er gewoon frictie komen, en als de een wil vechten en het wil oplossen en de ander klapt dicht en loopt weg want het is lastig, dan is daar niets mee te doen natuurlijk.
Precies. En joh, het gaat met vallen en opstaan. Je kan niet in 1 keer overal van af zijn en het gaat perfect 10/10quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
klopt idd
goed om te horen wel ook van jou, tis leren beetje van jezelf (en anderen) he on-the-road. en dan komt het wel goed.
Downloaden doe ik niet. Principe kwestie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alles ja?
Had ik ook op een gegeven moment. Maar ben van alles afgestapt en heb nu alleen nog videoland. Scheelt een flinke slok op een borrel. En als ik écht iets wil zien valt het vast te downloaden
of het is we gunnen elkaar allemaal het geluk, alleen soms wordt t beetje in drama gemaakt.quote:
Je mist dan al een bepaalde fundering.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee gaat dan tegen elkaar in. En dat is wel snel inderdaad 2 dagen
Ik kom er aaaaaan...quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedere week hemeestal donderdag of vrijdag! Kom maar halen!
Wiequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Maar jullie twee. Ja. Dat zie ik voor me.
klopt. Maar zolang je dat maar voor ogen hebt dan komt het goed en is alle hulp er ook nog wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. En joh, het gaat met vallen en opstaan. Je kan niet in 1 keer overal van af zijn en het gaat perfect 10/10
Maar aldoende leert men.
Grote en kreequote:
quote:
ik zie voor me dat wij het best goed kunnen vindenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Maar jullie twee. Ja. Dat zie ik voor me.
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie voor me dat wij het best goed kunnen vinden
Iig vriendschappelijk he? zeg het er maar ff bij. maarja zeker wel als ik zo lees en hoor.
niks mis mee, zoveel echte vrienden heb ik niet he?quote:
Hey kreequote:Op donderdag 20 februari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie voor me dat wij het best goed kunnen vinden
Iig vriendschappelijk he? zeg het er maar ff bij. maarja zeker wel als ik zo lees en hoor.
Daarom. Ik zie het gebeuren tussen jullie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, zoveel echte vrienden heb ik niet he?
Dus altijd welkom iemand erbij
Bijna weekend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |