quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OhDan ga ik zo nog maar weer kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]Dan was het veel verder dan 1minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Met alle RLS inwoners zijn hun beroepen vaak onduidelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.
nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan was het veel verder dan 1min
we zullen zien hoe Elsa weer meepraatquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice heeft het advies gekregen om eerst te gaan luisteren bij de mensen waar ze de nood voor voelt. Daar hoort Elsa ook toe.
Sharice : Ik ga me klaar maken, en dan ga ik luisteren.
Hoop eigenlijk dat hij er op staat en niet Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef greysbones het volgende:
Pootje zal wel weer naar huis willen nu
gegokt op de verkeerde ezels
dan moeten er 2 inpakkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat hij er op staat en niet Jordy
Hij mag ook wel weg
Hier heb je het hele gesprek .. op x : https://x.com/ledn81/status/1892336139236737141quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet wel heel ver terugzoeken in dat filmpje ,laat maar
bij pootje hoor je alleen krekelsquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, 'de thermometer' staat weer op 'topspel' hoor en zie ik?
Thnx!! Dit is beterquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier heb je het hele gesprek .. op x : https://x.com/ledn81/status/1892336139236737141
https://x.com/ledn81/stat(...)k5YjGWslYm7kvzA&s=19quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje nagelbijten. Tot bloedens toe?
Ja gewisseld, dacht dat daar de stream hingquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij pootje hoor je alleen krekels
Ik snap het niet ik volg hem maar zie soms wat beelden van 11 minuut ,. vaak korte filmpjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://x.com/ledn81/stat(...)k5YjGWslYm7kvzA&s=19
Dat account van ledn81 is echt top
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://x.com/ledn81/stat(...)k5YjGWslYm7kvzA&s=19
Dat account van ledn81 is echt top
https://x.com/ledn81quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.
Vreemd, bij mij bestaat ie wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.
Samequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij bestaat ie wel.
ik plaats geen uurfilmpjes inderdaad. Alleen fragmenten. max 1u soms, maar meestal korterquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet ik volg hem maar zie soms wat beelden van 11 minuut ,. vaak korte filmpjes
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet ik volg hem maar zie soms wat beelden van 11 minuut ,. vaak korte filmpjes
Moet je je vastgemaakte tweet niet weghalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik plaats geen uurfilmpjes inderdaad. Alleen fragmenten. max 1u soms, maar meestal korter
Mijn tweet kloptquote:
Ja en dat is mij te kortquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik plaats geen uurfilmpjes inderdaad. Alleen fragmenten. max 1u soms, maar meestal korter
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Hoempah het volgende:
Fijn voor de tafel ook
[ afbeelding ]
Houten speeltjes voor zijn kleine aan het maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef spapaars het volgende:
Den Poot in therapie
[ afbeelding ]
Hocus Pocus Pilatus Pas ik zou willen dat Sharice naar huis toe wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik zie het nu![]()
Hij wil een toverstaf maken.
Het is echt een hork....quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Hoempah het volgende:
Fijn voor de tafel ook
[ afbeelding ]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hocus Pocus Pilatus Pas ik zou willen dat Sharice naar huis toe was
een brulkikkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.
Misschien hocus pocus pas Jordy is een kikker
ik ben hem aan het kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?
Maar of Fok heeft een storing met de twitter knop, maar @:spapaars kan hem niet zien, dus X kan ook een probleempje hebben.
De grote discussie staat er ook op, die is 59 minuten
Misschien hocus pocus pas sharice is een (ruil)ratquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.
Misschien hocus pocus pas Jordy is een kikker
Mute gezet, wacht wel op de insta melding, en anders heb ik pechquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk liever naar het houtbewerken van Pootje dan naar dat afschuwelijke geschreeuw van Jody.
filmpjes/tweets worden door X automatisch geclassificeerd als 18+ of niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?
Maar of Fok heeft een storing met de twitter knop, maar @:spapaars kan hem niet zien, dus X kan ook een probleempje hebben.
De grote discussie staat er ook op, die is 59 minuten
Die bewerkt de tafel even.....snap niet dat hij geen waarschuwing krijgt en het buiten moet gaan doen....als dat krassen zijn ben ik benieuwd hoe het thuis bij hem gebeurt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk liever naar het houtbewerken van Pootje dan naar dat afschuwelijke geschreeuw van Jody.
Misschien is ie dat thuis gewend. Daar zal hij wel een tafel hebben van steigerplankenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje helpt de tafel naar z'n grootje, waarom doet ie dat niet gewoon buiten, heeft ie ook al die rommel niet binnen.
Nee toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef b_engeltje het volgende:
Psych krijgt het druk vandaag
Eerst sharice en milena
Dan jane en mattie over hoe ze zich voelen over het gebeuren?
Het gras is groen voor de haas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de koe is gemolken... de koe is gemolken
same herequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het gras is groen voor de haas.
We gaan dus nomineren, kan de douche even wachten hier.
Die zal ook wel wat kosten denk ik. Ik hou ook van die stijl, maar het is hartstikke duurquote:
Daar hebben ze dan wel budget voorquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal ook wel wat kosten denk ik. Ik hou ook van die stijl, maar het is hartstikke duur
Mie mie miauwquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:47 schreef ledn81 het volgende:
Mattie gaat poepen, Jane en Elsa nog in gesprek..
nog even geduld aub
zelfde gesprek gaat ze straks met Sharice houdenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef Ynti het volgende:
Elsa heeft wel gelijk, niet iedereen kan zijn eigen fouten zien.
Maar dat betekent toch niet dat Jane dan maar de oudste en wijste moet zijn? En er over heen moet stappen.
Dat lijkt Elsa een beetje te willen van Jane
om dingen heen lullen en geen standpunt hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zelfde gesprek gaat ze straks met Sharice houden
Elsa mag weg met haar moeilijke gepraat elke keer
Van mij mag Elsa ook weg. Of Axel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zelfde gesprek gaat ze straks met Sharice houden
Elsa mag weg met haar moeilijke gepraat elke keer
Mag ze morgenavond lekker thuis doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Flow3r het volgende:
Praatjes voor de kijker, ze weet goed dat ze camera op haar staat
Prima, beide mag ook. Doe eens gek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Ynti het volgende:
[..]
Van mij mag Elsa ook weg. Of Axel.
Damage controlquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
Elsa had de situatie anders aangepakt
Ze staat er ook met een grote glimlach bij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef Ynti het volgende:
Milena geeft Pootje een arm.
Hij staat er niet op.
Weer goed geregeldquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:56 schreef Hznootje het volgende:
Haha op de website kon je al stemmen
Keanu naar huis kan ik mee levenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:57 schreef Kinga het volgende:
Dit gaat tussen jordy en Keanu gaan hoor
Elsaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu naar huis kan ik mee leven
Nee ik ga dan toch voor Keanuquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa
die tekent haar eigen ondergang vandaag
Zo gaat ze met mensen om. Ik denk zelfs alle mensen in haar omgeving.quote:
echt FEBO die hen weer naar de mond praatquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : We hebben allebei net een gesprek gehad hier binnen, en daar is voor ons ook heel veel duidelijkheid uit gekomen.
too little too latequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:02 schreef Flow3r het volgende:
Nou moet Axel gaan redden wat er te redden valt
Nooit vertrouwd die gast.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel is echt heel erg hard van z'n voetstuk gevallen.
Axel wil Jordy er uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef mazaru het volgende:
Elsa heeft gelijk. Het hoeft geen bondje te zijn. Axel wou gewoon op Jordy stemmen
Die denken hetzelfde ongeveerquote:
Elsa heeft het Jordy verhaal met Sharice en milena besprokenquote:
quote:
Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar vol op Jordy.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
Lastige bank, om een keuze te maken om op te stemmen dan
Het gaat meer om de manier waarop geloof ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is het niet raar dat hij op Jordy heeft gestemd. Ik snap de boosheid daarover niet.
Ik hoop dat morgen zijn naam als eerste wordt genoemd. Gewoon om de gezichten van de rest te zienquote:
Dat zal dan een heel verhelderend gesprek zijn geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Milena : "Wij hebben net allebei een gesprek gehad hier binnen.... en daar is ook heel veel duidelijk geworden"
Axel : "Wie is wij"
Milena : "Sharice en ik"
Gaat gebeuronnnquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop dat morgen zijn naam als eerste wordt genoemd. Gewoon om de gezichten van de rest te zien
Dat is zijn goed recht, maar dat hij afspraken heeft gemaakt met die 2 dames en niks tegen Jane heeft verteld daarover vind ik wel vreemd als Jane zijn nummer 1 is ? Dan mag ze dat toch gewoon weten ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is het niet raar dat hij op Jordy heeft gestemd. Ik snap de boosheid daarover niet.
Milena is al weken het lieverdje van de FEBOquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat zal dan een heel verhelderend gesprek zijn geweest
Had Axel aan Jordy beloofd niet op hem te stemmen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat meer om de manier waarop geloof ik
No worries, wordt leuke TV.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Alleen al voor dat 'bondje 'hoop ik dat Jordy blijft
dan moet Elsa gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Een fijn en kritisch gesprek met veel zelfreflectiequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat zal dan een heel verhelderend gesprek zijn geweest
En dat mag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef mazaru het volgende:
Elsa heeft gelijk. Het hoeft geen bondje te zijn. Axel wou gewoon op Jordy stemmen
Ja maar dan moet Keanu ook blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
prima, ben haar al tijden zatquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet Elsa gaan
dat maakt het voor het keanukartel voordeliger
Ik snap ook geen hol meer van de verhoudingen. Ik weet wel dat ik Axel een leuke knul vind en Jane een enorme kanjer en de enige met ballen in dat huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat mag.
Het was Jane haar idee om los van Axel te infiltreren bij Matt en Jordy en Keanu en Axel zou dat doen bij Charice en Milena.
Ik vertrouwde Jane hier niet in had ik al meteen gezegd. Want zij wilde met Matt praten zonder dat het zou opvallen bij Axel omdat Matt met Jordy is.
Het is gewoon bijzonder gecompliceerd allemaal en ze snappen er zelf volgen mij ook niks meer van.
Dit plan gaat in hun gezicht ontploffen.
Ik ook niet. wel raar dat Jane niks wist over Axel z'n afspraak met Milena en Sharice, maar goed als die ervan uit ging dat Jane ook op Jordy ging is er sowieso een gebrek aan communicatie tussen die twee (alweer).quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt Elsa ook goed uit.....iets met never ending story , maar we zijn weer goed hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef mazaru het volgende:
nee waarom nu direct de schuld bij jezelf leggenquote:
Terwijl Ax wel in een bondje met Charlena zitquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee waarom nu direct de schuld bij jezelf leggen
had hij beter verontschuldigingen voor kunnen makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terwijl Ax wel in een bondje met Charlena zit
Dat zeggen ze nu ook. Ze moeten gewoon meer overleggen samen zodat ze niet voor verrassingen komen te staan. Dat betekent niet dat ze hetzelfde moeten stemmen, maar wel van elkaar weten wat ze stemmenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet. wel raar dat Jane niks wist over Axel z'n afspraak met Milena en Sharice, maar goed als die ervan uit ging dat Jane ook op Jordy ging is er sowieso een gebrek aan communicatie tussen die twee (alweer).
Eerst maar eens zien wat ie te zeggen heeft
Die volg ik niet, wat zou ie anders moeten doen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
het feit dat Axel zelf niet 1 x zegt
ik had het ook anders moeten doen
zegt zoveeel
dat ja , maar ze zegt niets over hem met Charlenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
had hij beter verontschuldigingen voor kunnen maken
Axel heeft een bondje gedaan met Sharice en Milenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die volg ik niet, wat zou ie anders moeten doen?
Niet op Jordy stemmen?
Omdat zij Axel haar woord gaf om op Jordy te stemmen maar ze deed het niet.quote:
Axel heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. Jane dus niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Jane hou eens op met je te verontschuldigen...Axel maakt ook zijn eigen keuzes zonder jou in te lichten...
Op wie heeft Elsa gestemd.....??quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa legt Jane uit waardoor het kwam dat ze op een gegeven moment toch met Jordy ging praten.
Dat was het moment dat ze zich realiseerde dat hij ook maar gewoon een jongen was. Wel volwassen maar een jongen. Jane zegt: met een hart.
En toen kon ze hem los zien van haar irritatie en woede naar hem.
En ging het gesprek aan.
Ze kan hem nu zelfs omarmen. (als het nodig is
Heel vreemd die collectieve verontwaardiging dat ze allebei op iemand anders hebben gestemd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die volg ik niet, wat zou ie anders moeten doen?
Niet op Jordy stemmen?
Ik hoor nu net dat Elsa op Jolien heeft gestemd. Dacht ik te horen want daarna zei Axel daarom staat ze er op? he?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op wie heeft Elsa gestemd.....??
Jane wist niks van de afspraak die hij gemaakt heeft met Melena en Sharisa...quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. Jane dus niet.
Totdat het werkelijk schade had toegebracht....quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat zij Axel haar woord gaf om op Jordy te stemmen maar ze deed het niet.
Nu janken dat ze zich schuldig voelt. Axel en Jane for de rescue.
Ik denk dat hun afspraak hierbij is ontbonden behalve dat ze niet op elkaar gaan stemmen.
Jane steeds sorry zeggen en Axel steeds is niet erg. Je mag doen wat je wil.
Axel is een topgozer.
Ik ook niet. Wat is die afspraak dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jane wist niks van de afspraak die hij gemaakt heeft met Melena en Sharisa...
Vorige stemmingquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoor nu net dat Elsa op Jolien heeft gestemd.
Dat doet Jane zelf en dat is ook nergens voor nodig, dat zegt Axel ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel heeft een bondje gedaan met Sharice en Milena
en niks hierover gezegd tegen Jane
waarom moet Jane sorry zeggen
En dat is het probleem wat Jordy heeft. Milena is in staat keihard in je gezicht te liegen. Dit was van Milena niet slim.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Flow3r het volgende:
Mja, maar wel mooi dat Jordy er nu op staat door Milena die beloofd had niet op de OG's te zullen stemmen
Het feit dat Axel het niet eens benoemt zegt dus alles over hun communicatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat doet Jane zelf en dat is ook nergens voor nodig, dat zegt Axel ook.
Net als dat ze beter moeten communiceren.
Beetje overdreven gedoe als je het mij vraagt
Dat doet ze wel snel....quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee waarom nu direct de schuld bij jezelf leggen
Geen idee maar Jane zei dat net tegen Keanu en Jolien...quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is die afspraak dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |