Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar vol op Jordy.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
Lastige bank, om een keuze te maken om op te stemmen dan
Het gaat meer om de manier waarop geloof ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is het niet raar dat hij op Jordy heeft gestemd. Ik snap de boosheid daarover niet.
Ik hoop dat morgen zijn naam als eerste wordt genoemd. Gewoon om de gezichten van de rest te zienquote:
Dat zal dan een heel verhelderend gesprek zijn geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Milena : "Wij hebben net allebei een gesprek gehad hier binnen.... en daar is ook heel veel duidelijk geworden"
Axel : "Wie is wij"
Milena : "Sharice en ik"
Gaat gebeuronnnquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop dat morgen zijn naam als eerste wordt genoemd. Gewoon om de gezichten van de rest te zien
Dat is zijn goed recht, maar dat hij afspraken heeft gemaakt met die 2 dames en niks tegen Jane heeft verteld daarover vind ik wel vreemd als Jane zijn nummer 1 is ? Dan mag ze dat toch gewoon weten ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is het niet raar dat hij op Jordy heeft gestemd. Ik snap de boosheid daarover niet.
Milena is al weken het lieverdje van de FEBOquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat zal dan een heel verhelderend gesprek zijn geweest
Had Axel aan Jordy beloofd niet op hem te stemmen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat meer om de manier waarop geloof ik
No worries, wordt leuke TV.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Alleen al voor dat 'bondje 'hoop ik dat Jordy blijft
dan moet Elsa gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Een fijn en kritisch gesprek met veel zelfreflectiequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat zal dan een heel verhelderend gesprek zijn geweest
En dat mag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef mazaru het volgende:
Elsa heeft gelijk. Het hoeft geen bondje te zijn. Axel wou gewoon op Jordy stemmen
Ja maar dan moet Keanu ook blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
prima, ben haar al tijden zatquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet Elsa gaan
dat maakt het voor het keanukartel voordeliger
Ik snap ook geen hol meer van de verhoudingen. Ik weet wel dat ik Axel een leuke knul vind en Jane een enorme kanjer en de enige met ballen in dat huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat mag.
Het was Jane haar idee om los van Axel te infiltreren bij Matt en Jordy en Keanu en Axel zou dat doen bij Charice en Milena.
Ik vertrouwde Jane hier niet in had ik al meteen gezegd. Want zij wilde met Matt praten zonder dat het zou opvallen bij Axel omdat Matt met Jordy is.
Het is gewoon bijzonder gecompliceerd allemaal en ze snappen er zelf volgen mij ook niks meer van.
Dit plan gaat in hun gezicht ontploffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |