quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OhDan ga ik zo nog maar weer kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]Dan was het veel verder dan 1minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Met alle RLS inwoners zijn hun beroepen vaak onduidelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.
nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan was het veel verder dan 1min
we zullen zien hoe Elsa weer meepraatquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice heeft het advies gekregen om eerst te gaan luisteren bij de mensen waar ze de nood voor voelt. Daar hoort Elsa ook toe.
Sharice : Ik ga me klaar maken, en dan ga ik luisteren.
Hoop eigenlijk dat hij er op staat en niet Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef greysbones het volgende:
Pootje zal wel weer naar huis willen nu
gegokt op de verkeerde ezels
dan moeten er 2 inpakkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat hij er op staat en niet Jordy
Hij mag ook wel weg
Hier heb je het hele gesprek .. op x : https://x.com/ledn81/status/1892336139236737141quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet wel heel ver terugzoeken in dat filmpje ,laat maar
bij pootje hoor je alleen krekelsquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, 'de thermometer' staat weer op 'topspel' hoor en zie ik?
Thnx!! Dit is beterquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier heb je het hele gesprek .. op x : https://x.com/ledn81/status/1892336139236737141
https://x.com/ledn81/stat(...)k5YjGWslYm7kvzA&s=19quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje nagelbijten. Tot bloedens toe?
Ja gewisseld, dacht dat daar de stream hingquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij pootje hoor je alleen krekels
Ik snap het niet ik volg hem maar zie soms wat beelden van 11 minuut ,. vaak korte filmpjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://x.com/ledn81/stat(...)k5YjGWslYm7kvzA&s=19
Dat account van ledn81 is echt top
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://x.com/ledn81/stat(...)k5YjGWslYm7kvzA&s=19
Dat account van ledn81 is echt top
https://x.com/ledn81quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.
Vreemd, bij mij bestaat ie wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.
Samequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij bestaat ie wel.
ik plaats geen uurfilmpjes inderdaad. Alleen fragmenten. max 1u soms, maar meestal korterquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet ik volg hem maar zie soms wat beelden van 11 minuut ,. vaak korte filmpjes
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet ik volg hem maar zie soms wat beelden van 11 minuut ,. vaak korte filmpjes
Moet je je vastgemaakte tweet niet weghalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik plaats geen uurfilmpjes inderdaad. Alleen fragmenten. max 1u soms, maar meestal korter
Mijn tweet kloptquote:
Ja en dat is mij te kortquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik plaats geen uurfilmpjes inderdaad. Alleen fragmenten. max 1u soms, maar meestal korter
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Hoempah het volgende:
Fijn voor de tafel ook
[ afbeelding ]
Houten speeltjes voor zijn kleine aan het maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef spapaars het volgende:
Den Poot in therapie
[ afbeelding ]
Hocus Pocus Pilatus Pas ik zou willen dat Sharice naar huis toe wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik zie het nu![]()
Hij wil een toverstaf maken.
Het is echt een hork....quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Hoempah het volgende:
Fijn voor de tafel ook
[ afbeelding ]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hocus Pocus Pilatus Pas ik zou willen dat Sharice naar huis toe was
een brulkikkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.
Misschien hocus pocus pas Jordy is een kikker
ik ben hem aan het kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?
Maar of Fok heeft een storing met de twitter knop, maar @:spapaars kan hem niet zien, dus X kan ook een probleempje hebben.
De grote discussie staat er ook op, die is 59 minuten
Misschien hocus pocus pas sharice is een (ruil)ratquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.
Misschien hocus pocus pas Jordy is een kikker
Mute gezet, wacht wel op de insta melding, en anders heb ik pechquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk liever naar het houtbewerken van Pootje dan naar dat afschuwelijke geschreeuw van Jody.
filmpjes/tweets worden door X automatisch geclassificeerd als 18+ of niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?
Maar of Fok heeft een storing met de twitter knop, maar @:spapaars kan hem niet zien, dus X kan ook een probleempje hebben.
De grote discussie staat er ook op, die is 59 minuten
Die bewerkt de tafel even.....snap niet dat hij geen waarschuwing krijgt en het buiten moet gaan doen....als dat krassen zijn ben ik benieuwd hoe het thuis bij hem gebeurt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk liever naar het houtbewerken van Pootje dan naar dat afschuwelijke geschreeuw van Jody.
Misschien is ie dat thuis gewend. Daar zal hij wel een tafel hebben van steigerplankenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje helpt de tafel naar z'n grootje, waarom doet ie dat niet gewoon buiten, heeft ie ook al die rommel niet binnen.
Nee toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef b_engeltje het volgende:
Psych krijgt het druk vandaag
Eerst sharice en milena
Dan jane en mattie over hoe ze zich voelen over het gebeuren?
Het gras is groen voor de haas.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de koe is gemolken... de koe is gemolken
same herequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het gras is groen voor de haas.
We gaan dus nomineren, kan de douche even wachten hier.
Die zal ook wel wat kosten denk ik. Ik hou ook van die stijl, maar het is hartstikke duurquote:
Daar hebben ze dan wel budget voorquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal ook wel wat kosten denk ik. Ik hou ook van die stijl, maar het is hartstikke duur
Mie mie miauwquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:47 schreef ledn81 het volgende:
Mattie gaat poepen, Jane en Elsa nog in gesprek..
nog even geduld aub
zelfde gesprek gaat ze straks met Sharice houdenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef Ynti het volgende:
Elsa heeft wel gelijk, niet iedereen kan zijn eigen fouten zien.
Maar dat betekent toch niet dat Jane dan maar de oudste en wijste moet zijn? En er over heen moet stappen.
Dat lijkt Elsa een beetje te willen van Jane
om dingen heen lullen en geen standpunt hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zelfde gesprek gaat ze straks met Sharice houden
Elsa mag weg met haar moeilijke gepraat elke keer
Van mij mag Elsa ook weg. Of Axel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zelfde gesprek gaat ze straks met Sharice houden
Elsa mag weg met haar moeilijke gepraat elke keer
Mag ze morgenavond lekker thuis doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Flow3r het volgende:
Praatjes voor de kijker, ze weet goed dat ze camera op haar staat
Prima, beide mag ook. Doe eens gek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Ynti het volgende:
[..]
Van mij mag Elsa ook weg. Of Axel.
Damage controlquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
Elsa had de situatie anders aangepakt
Ze staat er ook met een grote glimlach bij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef Ynti het volgende:
Milena geeft Pootje een arm.
Hij staat er niet op.
Weer goed geregeldquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:56 schreef Hznootje het volgende:
Haha op de website kon je al stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |