Hocus Pocus Pilatus Pas ik zou willen dat Sharice naar huis toe wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik zie het nu![]()
Hij wil een toverstaf maken.
Het is echt een hork....quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Hoempah het volgende:
Fijn voor de tafel ook
[ afbeelding ]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hocus Pocus Pilatus Pas ik zou willen dat Sharice naar huis toe was
een brulkikkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.
Misschien hocus pocus pas Jordy is een kikker
ik ben hem aan het kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?
Maar of Fok heeft een storing met de twitter knop, maar @:spapaars kan hem niet zien, dus X kan ook een probleempje hebben.
De grote discussie staat er ook op, die is 59 minuten
Misschien hocus pocus pas sharice is een (ruil)ratquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij is hij goed met Charice.
Misschien hocus pocus pas Jordy is een kikker
Mute gezet, wacht wel op de insta melding, en anders heb ik pechquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk liever naar het houtbewerken van Pootje dan naar dat afschuwelijke geschreeuw van Jody.
filmpjes/tweets worden door X automatisch geclassificeerd als 18+ of niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit filmpje zou 16 minuten moeten zijn?
Maar of Fok heeft een storing met de twitter knop, maar @:spapaars kan hem niet zien, dus X kan ook een probleempje hebben.
De grote discussie staat er ook op, die is 59 minuten
Die bewerkt de tafel even.....snap niet dat hij geen waarschuwing krijgt en het buiten moet gaan doen....als dat krassen zijn ben ik benieuwd hoe het thuis bij hem gebeurt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk liever naar het houtbewerken van Pootje dan naar dat afschuwelijke geschreeuw van Jody.
Misschien is ie dat thuis gewend. Daar zal hij wel een tafel hebben van steigerplankenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje helpt de tafel naar z'n grootje, waarom doet ie dat niet gewoon buiten, heeft ie ook al die rommel niet binnen.
Nee toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef b_engeltje het volgende:
Psych krijgt het druk vandaag
Eerst sharice en milena
Dan jane en mattie over hoe ze zich voelen over het gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |