dat ja , maar ze zegt niets over hem met Charlenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
had hij beter verontschuldigingen voor kunnen maken
Axel heeft een bondje gedaan met Sharice en Milenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die volg ik niet, wat zou ie anders moeten doen?
Niet op Jordy stemmen?
Omdat zij Axel haar woord gaf om op Jordy te stemmen maar ze deed het niet.quote:
Axel heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. Jane dus niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Jane hou eens op met je te verontschuldigen...Axel maakt ook zijn eigen keuzes zonder jou in te lichten...
Op wie heeft Elsa gestemd.....??quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa legt Jane uit waardoor het kwam dat ze op een gegeven moment toch met Jordy ging praten.
Dat was het moment dat ze zich realiseerde dat hij ook maar gewoon een jongen was. Wel volwassen maar een jongen. Jane zegt: met een hart.
En toen kon ze hem los zien van haar irritatie en woede naar hem.
En ging het gesprek aan.
Ze kan hem nu zelfs omarmen. (als het nodig is
Heel vreemd die collectieve verontwaardiging dat ze allebei op iemand anders hebben gestemd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die volg ik niet, wat zou ie anders moeten doen?
Niet op Jordy stemmen?
Ik hoor nu net dat Elsa op Jolien heeft gestemd. Dacht ik te horen want daarna zei Axel daarom staat ze er op? he?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op wie heeft Elsa gestemd.....??
Jane wist niks van de afspraak die hij gemaakt heeft met Melena en Sharisa...quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. Jane dus niet.
Totdat het werkelijk schade had toegebracht....quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat zij Axel haar woord gaf om op Jordy te stemmen maar ze deed het niet.
Nu janken dat ze zich schuldig voelt. Axel en Jane for de rescue.
Ik denk dat hun afspraak hierbij is ontbonden behalve dat ze niet op elkaar gaan stemmen.
Jane steeds sorry zeggen en Axel steeds is niet erg. Je mag doen wat je wil.
Axel is een topgozer.
Ik ook niet. Wat is die afspraak dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jane wist niks van de afspraak die hij gemaakt heeft met Melena en Sharisa...
Vorige stemmingquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoor nu net dat Elsa op Jolien heeft gestemd.
Dat doet Jane zelf en dat is ook nergens voor nodig, dat zegt Axel ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel heeft een bondje gedaan met Sharice en Milena
en niks hierover gezegd tegen Jane
waarom moet Jane sorry zeggen
En dat is het probleem wat Jordy heeft. Milena is in staat keihard in je gezicht te liegen. Dit was van Milena niet slim.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:16 schreef Flow3r het volgende:
Mja, maar wel mooi dat Jordy er nu op staat door Milena die beloofd had niet op de OG's te zullen stemmen
Het feit dat Axel het niet eens benoemt zegt dus alles over hun communicatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat doet Jane zelf en dat is ook nergens voor nodig, dat zegt Axel ook.
Net als dat ze beter moeten communiceren.
Beetje overdreven gedoe als je het mij vraagt
Dat doet ze wel snel....quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee waarom nu direct de schuld bij jezelf leggen
Geen idee maar Jane zei dat net tegen Keanu en Jolien...quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is die afspraak dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |