Ik ook niet. wel raar dat Jane niks wist over Axel z'n afspraak met Milena en Sharice, maar goed als die ervan uit ging dat Jane ook op Jordy ging is er sowieso een gebrek aan communicatie tussen die twee (alweer).quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is het niet raar dat hij op Jordy heeft gestemd. Ik snap de boosheid daarover niet.
Komt Elsa ook goed uit.....iets met never ending story , maar we zijn weer goed hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:04 schreef mazaru het volgende:
Elsa heeft gelijk. Het hoeft geen bondje te zijn. Axel wou gewoon op Jordy stemmen
nee waarom nu direct de schuld bij jezelf leggenquote:
Terwijl Ax wel in een bondje met Charlena zitquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee waarom nu direct de schuld bij jezelf leggen
had hij beter verontschuldigingen voor kunnen makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terwijl Ax wel in een bondje met Charlena zit
Dat zeggen ze nu ook. Ze moeten gewoon meer overleggen samen zodat ze niet voor verrassingen komen te staan. Dat betekent niet dat ze hetzelfde moeten stemmen, maar wel van elkaar weten wat ze stemmenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet. wel raar dat Jane niks wist over Axel z'n afspraak met Milena en Sharice, maar goed als die ervan uit ging dat Jane ook op Jordy ging is er sowieso een gebrek aan communicatie tussen die twee (alweer).
Eerst maar eens zien wat ie te zeggen heeft
Die volg ik niet, wat zou ie anders moeten doen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
het feit dat Axel zelf niet 1 x zegt
ik had het ook anders moeten doen
zegt zoveeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |