Die denkt alleen maar aan zijn eigen positie. Die laat Jane zo vallen als het nodig is, vanavond was al een voorproefje daarvan. Snap oprecht niet dat hij zo populair is bij de kijker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Houd jij nu ook maar je smoel Axel
Nee maar je moet wat he als je bij action steeltquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena is ook niet in haar eerste leugen gestikt
Not mequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Wie van jullie is met vriendinnen wel eens uit eten geweest en heeft de koffie van een vriendin opgedronken toen die naar de wc was omdat je dorst had ?
Ik denk dat hij vrijdag minder stemmen gaat krijgen dan normaal. Mijne krijgt hij deze week ook niet,quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die denkt alleen maar aan zijn eigen positie. Die laat Jane zo vallen als het nodig is, vanavond was al een voorproefje daarvan. Snap oprecht niet dat hij zo populair is bij de kijker.
En niets van gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Wie van jullie is met vriendinnen wel eens uit eten geweest en heeft de koffie van een vriendin opgedronken toen die naar de wc was omdat je dorst had ?
Ik nooit maar hun zijn sws geen vriendinnen en kunnen niet even een nieuwe bestellen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: domme mensen die gaan zien dat ik thuis ook zo zou doen.
ik doe niet anders thuis. Ik ben op het werk ook degene die altijd zo'n domme stoten? uithaalt.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is zij op het werk ook zo? Met zorgbehoevende patiënten? Met de verzorging van haar eigen oma?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Adat231 het volgende:
Het is dus
[..]
een pestgriet. OOk op werk
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB moet Sharice maar met handboeien aan bed vastbinden, die is levensgevaarlijk, wil kaarten van een ander verscheuren, wil de implantaten van mattie uit zijn hoofd trekken, kleding van iedereen in de vijver gooien
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, dat bedenk ik me al weken telkens ik Sharice iets eng zie doen of gemeen hoor zeggen. Niet te bevatten!
Langs deze weg wens ik alle patiënten een spoedig herstel in de psychiatrie. Ze kunnen het gebruiken vrees ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef tassie127 het volgende:
Sharice is echt een engerd. Die spoort echt niet
Ik hoop het, maar twijfel er aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:56 schreef lojanda het volgende:
Jolien trapt er toch niet in.. ze gelooft niets van wat Milena zegt.
Goed punt, die van mij wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:56 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vrijdag minder stemmen gaat krijgen dan normaal. Mijne krijgt hij deze week ook niet,
Dat valt wel mee hoor...ik kijk geen aflevering maar waarschijnlijk komt hij niet goed uit de bus.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die denkt alleen maar aan zijn eigen positie. Die laat Jane zo vallen als het nodig is, vanavond was al een voorproefje daarvan. Snap oprecht niet dat hij zo populair is bij de kijker.
das een andre verhaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Rhosyn het volgende:
Het gaat te snel. Fok kan ons niet bijhouden.
Als je goed bevriend bent en daarna direct een nieuwe bestelt, zou ik de grap nog wel kunnen zien. Even een dom lolletje die direct opgelost wordt. Zeker met een drankje op ofzo. Maar dit was iets heel anders.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Laf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Axel houdt zich gedeisd, bang een kant te kiezen want hij heeft een nominatiepin en als ie per ongeluk de verkeerde kant kiest kan hij zomaar vrijdag thuis zijn
denk ik
Wedden dat er ouders of kinderen van clienten brieven hebben gestuurd naar het management.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Langs deze weg wens ik alle patiënten een spoedig herstel in de psychiatrie. Ze kunnen het gebruiken vrees ik.
eerst kijken wie er morgen echt opstaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Goed punt, die van mij wel.
Maar ga je dan op Jordy, die verwacht ik nu wel nr.1
Die komen nu helemaal bij... hopen dat sharice er het volle seizoen bijblijft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Langs deze weg wens ik alle patiënten een spoedig herstel in de psychiatrie. Ze kunnen het gebruiken vrees ik.
Dat was ik vergeten, maar zoals het er nu voor staat mag hij er voor mij uit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Axel houdt zich gedeisd, bang een kant te kiezen want hij heeft een nominatiepin en als ie per ongeluk de verkeerde kant kiest kan hij zomaar vrijdag thuis zijn
denk ik
Goh, blij dat ik niet zulke vriendinnen heb. Als ik naar de wc ga terwijl ik met vriendinnen ergens wat drink dan staat er hooguit ineens een gebakje bij mijn kop koffie als ik terug komquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Hoempah het volgende:
Milena heeft een hele simpele verklaring. Is heel normaal als je koffie ineens weg is.
Normaal zit hij zelden bij deze groepquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:00 schreef Flow3r het volgende:
Axel zorgt dat ie overal bij is maar heeft geen mening![]()
Jolien wou met keanu naar buiten, Axel zoiu thee gaan maken en hoppa daar is Axel ook weer buiten
ik vertrouw hem niet meer
ik me ook af. was iets van vaachtquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:01 schreef Krambo het volgende:
Wat is dat tomatenplukken waar ze het steeds over hebben
eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Een van de meiden zit te huilen op de kamer.
ik zie niemand huilenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Lekker laten huilenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Ik weet iig dat Sharice dat meermaals hard schreeuwde om kwart voor 5 vannacht toen ze terug de slaapkamer in gingen zodat iedereen wakker werd. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS ofzo. (Ik schrok er ook wakker van omdat ik met stream in slaap gevallen was)quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Adat231 het volgende:
Vraag
[..]
ik me ook af. was iets van vaacht
Keanu en Mattheus hadden iemand horen huilen. Was Sharice of Milena.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zie niemand huilen
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Pootje gaan de mensen buiten het ook zien
Ging kijken hoe het met de thee was ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat zei Axel nou?
Die zei iets en vertrok
Volgens mattheus is dat een Nederlands iets.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat zei Axel nou?
Die zei iets en vertrok
hij heeft nominatiestress en is nu meer bezig met hoe hij overkomt en wil zwitserland zijn in dit verhaal. Benieuwd wat Jane hierover denkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Flow3r het volgende:
NU Axel weer bij Elsa en Jane
en hij blijft op de oppervlakte
Denk echt dat ie aan zijn nominatie denkt
Dit kost hem alleen maar goodwill, maar denk dat hij daar (sorry) te dom voor isquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Flow3r het volgende:
NU Axel weer bij Elsa en Jane
en hij blijft op de oppervlakte
Denk echt dat ie aan zijn nominatie denkt
Gaan we nu weer stress ogen zien.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kost hem alleen maar goodwill, maar denk dat hij daar (sorry) te dom voor is
Jane liet ze nog uitpraten, tegen anderen schreeuwde ze er meteen doorheen. Tegen Milena is het moeilijk pratenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal van al die laffe gasten, die zo afgeven op Milena maar haar niets in haar
gezicht durven te zeggen, nee dan Jane die heeft tenminste ballen, en niet de minste .....![]()
Zal Elsa wel zijn ???quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef Ynti het volgende:
Sharice zegt dat er maar 1 iemand is die haar (Sharice dus)recht in de ogen aankijkt.
trots op Janequote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal van al die laffe gasten, die zo afgeven op Milena maar haar niets in haar
gezicht durven te zeggen, nee dan Jane die heeft tenminste ballen, en niet de minste .....![]()
En het valt nu wel heel erg op hoe laf de rest van de bewoners zijn. Alleen Jane trok haar mond open en Elsa ook daarna. De rest zat erbij als dooie diendersquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mattheus wacht al de hele dag op wanneer Milena tijd (zin) heeft om met hem te praten. Die gaat haar er ook op aanspreken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
denk je dat hij dat echt gaat doen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus wacht al de hele dag op wanneer Milena tijd (zin) heeft om met hem te praten. Die gaat haar er ook op aanspreken.
Mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus wacht al de hele dag op wanneer Milena tijd (zin) heeft om met hem te praten. Die gaat haar er ook op aanspreken.
Net even gaan spieken op FB, ook daar nu alle bagger over Shalenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Axel : dat zal wel overal op facebook staan, reageer in de comments
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Flow3r het volgende:
zei Elsa nu : ze stond daar ?
en Jane ; i knoww
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Morgen gaat Sharice met de psycholoog spreken. Die wordt eerder ingevlogen om drama te sussen.. is normaal toch op vrijdag
Ja, wat voor ruggegraatloze hij isquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Pootje gaan de mensen buiten het ook zien
'Ze stond daar' heb ik niet gehoord, enkel de knikbeweging van Elsa gezien... Dat was volgens mij op Axel bedoeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Flow3r het volgende:
en Jane ; i knoww
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk je dat hij dat echt gaat doen?
Ohh dat kan ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
'Ze stond daar' heb ik niet gehoord, enkel de knikbeweging van Elsa gezien... Dat was volgens mij op Axel bedoeld.
Vent die zijn zwangere vrouw met kind thuis laat zitten en het BB huis ingaatquote:
Ie en waar ??quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Flow3r het volgende:
en Jane ; i knoww
[ afbeelding ]
Hij liegt.....de andere wisten ook niet dat ze dat ging doen....hij wilde zich onzichtbaar maken en dat hij niet tussen wal en schip viel. Pootje weet dat Jane en Axel samenspelen....dus die wilde weten hoe of wat.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het blijkt nu dat Axel niks wist van die koffie en dat Jane er iets over ging zeggen. Wel de andere groep waardoor hij ff niet wist hoe te doen. Dus toen ging hij maar schijten zegt hij. Jane beetje lachen en zeggen Ah hij voelt zich buitengesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, anders had hij niet gevraagd of ze tijd had om te praten. Ze vroeg meteen waarover het ging, alleen kreeg dat niet te horen van Mattheus. Ze zag de bui vast al wel hangen. Al zal Milena pas tijd maken voor dat gesprek, wanneer Sharice naar huis is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk je dat hij dat echt gaat doen?
Hij trekt zijn drol alweer in ook. Hij beweert nu dat hij met haar wou praten om haar te waarschuwen over wat er in het huis over haar werd gezegd. Vanmiddag beweerde hij nog dat hij niet eens meer in 1 ruimte met haar wou zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
We hebben zitten foeteren op Mattheus dat ie er niks over zei tegen Milena, ondanks 'beloften'.
Maar stel dat ie het wel gedaan had, en Milena was met Jane gaan zitten, dan hadden we deze prachtavond niet gehad. Dus: dank u balloze-Mattie!
BB wordt thuis opgebeld om noodscenario te bespreken bij vertrek van Milena, met Sharice in haar zog ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef Ynti het volgende:
Axel vindt het een verlies voor de hele groep als Milena op zou stappen.
TeamKiKi heeft inmiddels al 2 ledenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef GayGuy het volgende:
Keanubdoet dit gesprek echt netjes. Wat een droppie is hij
Whaaa.......weer een stem minder.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef Ynti het volgende:
Axel vindt het een verlies voor de hele groep als Milena op zou stappen.
Das al net zoveel als #TeamPapegaaiquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
TeamKiKi heeft inmiddels al 2 leden
Maar dat hoeft hij Pootje toch niet aan zijn neus hangen.....Jordy zei al hij is niet te vertrouwen....en Mattie roept Pootje erbij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij trekt zijn drol alweer in ook. Hij beweert nu dat hij met haar wou praten om haar te waarschuwen over wat er in het huis over haar werd gezegd. Vanmiddag beweerde hij nog dat hij niet eens meer in 1 ruimte met haar wou zijn.
Van de smerige zaakjes van die tweee kunmen we een heel topic openenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef Hoempah het volgende:
Er waren wat spullen verborgen
[ afbeelding ]
wanneer hebben ze die meuk ook weer verstopt? weet jij dat nog? Heb dat wel opgenomen, maar niet gepost denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das al net zoveel als #TeamPapegaai
Nog wel, als die plastic ragebol morgen weer niks doet zeg ik m'n lidmaatschap op.
Mileentje :pquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Over wie heeft keanu het nu? Iemand die hem kleine snotaap noemde
Geen idee maar zal Milena wel weer zijn. Die kijkt neer op mensen die jonger zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Milena gisteren dacht ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Milenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef GayGuy het volgende:
Juust !quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Milena
Hij kwam net uit zijn pamper
Toen hij livk my desh zei
Milena kijkt op iedereen neerquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen idee maar zal Milena wel weer zijn. Die kijkt neer op mensen die jonger zijn.
Oh jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Milena
Keanu zit in mijn allergie, hij praat te veel, miept teveel en veel te weinig met het spel bezig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef GayGuy het volgende:
Keanubdoet dit gesprek echt netjes. Wat een droppie is hij
Zie dat er gisteren rond 19:30-20:00 over gesproken werd in de cosquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wanneer hebben ze die meuk ook weer verstopt? weet jij dat nog? Heb dat wel opgenomen, maar niet gepost denk ik.
Maak er misschien nog even edit van, maar weet niet meer wanneer ik dat opgenomen heb
Ze hebben bij haar opvoeding flink de plank mis geslagen.....ze vertelde ook hoe haar vader stad en land af liep voor iets wat zij wilde hebben...Haar kinderen hun vader reed ook de wereld rond en kocht alle pokemon kaarten ...voor ze.quote:
In de COS heb ik geleerd dat dit limburgs is, bij RTL stond er lick my dickquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Milena
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie dat er gisteren rond 19:30-20:00 over gesproken werd in de cos
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik weet iig dat Sharice dat meermaals hard schreeuwde om kwart voor 5 vannacht toen ze terug de slaapkamer in gingen zodat iedereen wakker werd. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS ofzo. (Ik schrok er ook wakker van omdat ik met stream in slaap gevallen was)
@:Krambo
Die is dolblij dat hij nu haar ex is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben bij haar opvoeding flink de plank mis geslagen.....ze vertelde ook hoe haar vader stad en land af liep voor iets wat zij wilde hebben...Haar kinderen hun vader reed ook de wereld rond en kocht alle pokemon kaarten ...voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |